Καθώς διανύουμε τους πρώτους μήνες του 2019, οι επιχειρήσεις έχουν ξεκινήσει να εφαρμόζουν το πλάνο τους για το τρέχον έτος. Η Έκθεση Διεθνών Τάσεων του 2019 είναι εδώ για να τις βοηθήσει να ανταποκριθούν καλύτερα στην κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα της εποχής μας και να υποστηρίξει τους επιχειρηματίες να προσαρμοστούν στις νέες προκλήσεις της ψηφιακής εποχής.
Η Έκθεση Διεθνών Τάσεων ξεχωρίζει 4 βασικές τάσεις τις οποίες οι επιχειρηματίες πρέπει να λάβουν υπόψη το 2019.
- Η εμπιστοσύνη στο ψηφιακό περιβάλλον είναι το παν
Η ασφάλεια των δεδομένων και η υπεύθυνη χρήση τους είναι υψίστης προτεραιότητας καθώς οι καταναλωτές είναι πιο ενημερωμένοι από ποτέ για την αξία των προσωπικών τους στοιχείων και πληροφοριών.
- Η ηθική ως κινητήριος δύναμη
Ο επιχειρηματικός κόσμος οφείλει να αντιληφθεί ότι οι κοινωνικοί και πολιτικοί παράγοντες διαμορφώνουν κατά ένα μεγάλο βαθμό τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να υπάρχει ένας συσχετισμός μεταξύ κέρδους και εταιρικού σκοπού.
- Η ισορροπία μεταξύ ανθρώπων και Τεχνητής Νοημοσύνης
Οι επιχειρήσεις παγκοσμίως έχουν αρχίσει να αναζητούν τρόπους να συνδυάσουν με λειτουργικό και αποδοτικό τρόπο τις ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού με τον αυτοματισμό της Τεχνητής Νοημοσύνης.
- Ο τεχνολογικός μετασχηματισμός βάζει τους ανθρώπους στην καρδιά των επιχειρήσεων
Για να είναι μια επιχείρηση μπροστά από τον ανταγωνισμό και τις εξελίξεις πρέπει να σφυγμομετρεί συνεχώς τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της.
Συνοψίζοντας, μπορούμε να πούμε πως παρόλο που οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν συνεχείς προκλήσεις, το 2019 μπορεί να θέσει τη βάση για αλλαγές & κατ’ επέκταση επαγγελματικές κινήσεις που μπορούν να δημιουργήσουν ευκαιρίες ανάπτυξης.
Η Vodafone δημοσιεύει τακτικά έρευνες σε σχέση με τα σημεία κλειδιά της αγοράς για επιχειρήσεις όλων των ειδών και μεγεθών.