Επιχειρήσεις με μέλλον - Future Ready
Future Ready Report
Στο Future Ready Report παρουσιάζεται ποιες επιχειρήσεις είναι καλύτερα προετοιμασμένες για το μέλλον και τι κάνουν διαφορετικά από τις υπόλοιπες. Στην έρευνά αυτή, εξηγούνται τα χαρακτηριστικά των "Future Ready" επιχειρήσεων - πώς προσεγγίζουν τις προκλήσεις του μέλλοντος στον επιχειρηματικό κόσμο και πώς τα κατάφεραν κατά τη διάρκεια της κρίσης COVID-19.
Τι κάνει μια επιχείρηση «Future Ready»
5 Βασικές προκλήσεις για το 2020
Υποστήριξαν με κάποιες δράσεις όσους βρίσκονταν εκτός της επιχείρησής τους κατά τη διάρκεια του COVID-19
Ανθεκτικότητα σε «εποχή» κρίσης
Στις αρχές του 2020, κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει ότι θα ζούσαμε μια πανδημία. Στη νέα αυτή πραγματικότητα οι επιχειρήσεις ενώ επικεντρώθηκαν αρχικά σε βραχυπρόθεσμες προτεραιότητες όπως η χρηματοπιστωτική σταθερότητα, τώρα πλέον αρχίζουν να εξετάζουν άλλες δράσεις για να διασφαλίσουν το μέλλον τους.
Επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό για να μπορέσουν να υποστηρίξουν την απομακρυσμένη εργασία και να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών. Υποστηρίζουν επίσης ο ένας τον άλλον, τόσο εντός όσο και εκτός των οργανισμών τους - για παράδειγμα αγοράζοντας περισσότερο από τοπικούς προμηθευτές. Επιπλέον, αρχίζουν να προσαρμόζονται στις νέες επιχειρηματικές πρακτικές, καθώς και στην ευέλικτη εργασία.
Μέσα από την έρευνά μας διαπιστώθηκε ότι οι «future ready» επιχειρήσεις ήταν πολύ καλύτερα προετοιμασμένες να προσαρμοστούν στις προκλήσεις του COVID-19 και το αντιμετωπίζουν αρκετά καλά με στόχο να επικεντρωθούν όχι μόνο στο να επιβιώσουν αλλά και στο να πετύχουν.
Προσαρμογή στην αλλαγή συμπεριφοράς πελατών και κοινωνίας
Οι πελάτες περιμένουν από τις εταιρίες περισσότερα από απλά καλά προϊόντα και υπηρεσίες - περιμένουν ηθική συμπεριφορά, κοινωνική ευθύνη και δέσμευση για έναν μεγαλύτερο σκοπό. Και όταν κατι τέτοιο δεν υπάρχει, δεν διστάζουν να αποσύρουν την στήριξή τους και να κοιτάξουν αλλού.
Οι «Future Ready» επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την αναπτυσσόμενη δύναμη των πελατών. Σε απάντηση, χρησιμοποιούν δεδομένα για να τoυς κατανοήσουν καλύτερα και διαμορφώνουν τις πολιτικές τους γύρω από τις προτεραιότητες των πελατών. Επικεντρώνονται στον σκοπό του brand τους, δίνοντας προτεραιότητα στην ηθική συμπεριφορά και επενδύοντας σε τοπικές κοινότητες.
Αναγνώριση της ταχέως αναπτυσσόμενης δύναμης των πελατών
Σαφής στρατηγική για επενδύσεις στην βιωσιμότητα
Η βιωσιμότητα, ως προτεραιότητα
Οι πελάτες σήμερα προτιμούν να αγοράζουν και να συνεργάζονται με κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες.
Καθώς η φωνή του το κοινού γίνεται πιο δυνατή σε κοινωνικά ζητήματα όπως η κλιματική αλλαγή και με την παράλληλη αύξηση των κανονισμών, επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και τομέων προσπαθούν να εισάγουν τη βιωσιμότητα σε όλα τα μέρη των διαδικασιών τους - από το τι κάνουν με τα απόβλητα που παράγουν, έως το πώς μπορούν να ελαχιστοποιήσουν την κατανάλωση ενέργειας.
Τα δίκτυα επικοινωνίας και τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να επιτρέψουν στις εταιρείες να εργάζονται με διαφορετικούς τρόπους, να χρησιμοποιούν λιγότερους πόρους και, με τα σωστά δεδομένα και το IoT, να δημιουργούν πιο βιώσιμες υπηρεσίες και επιχειρηματικά μοντέλα.
Ευκαιρίες ενός κόσμου με πολλά data
Τα δεδομένα και η ψηφιοποίηση, μεταμορφώνουν τις επιχειρήσεις ανεξαρτήρτως μεγέθους και δραστηριότητας, αλλά πολλές χρειάζεται να κάνουν περισσότερα για να διασφαλίσουν ότι συλλέγουν τα δεδομένα με σωστό τρόπο και τα αξιοποιούν κατάλληλα. Την ίδια στιγμή οι τεχνολογικές δεξιότητες και η υψηλή γνώση, εξακολουθούν να είναι ελλιπείς.
Οι “Future Ready” businesses, ωστόσο, είναι καλύτερες στη συλλογή δεδομένων και τα χρησιμοποιούν με εξυπνότερους, πιο υπεύθυνους και πιο στρατηγικούς τρόπους. Προετοιμάζονται να ανταγωνιστούν τους εργοδότες για τα καλύτερα ταλέντα σε τομείς όπως η AI, η ρομποτική και η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.
Τα data ως κλειδί για τη λήψη των καλύτερων εμπορικών αποφάσεων
Οι «τεχνολογικές επαγγελματικές δεξιότητες» στις τρεις κορυφαίες προκλήσεις για τα μελλοντικά ταλέντα τους
Καλλιεργώντας και προσελκύοντας νέα ταλέντα
Οι εταιρείες δυσκολεύονται ολοένα και περισσότερο να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τα ταλέντα που χρειάζονται - εν μέρει λόγω του χάσματος γενεών αλλά και λόγω της ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης και των προηγμένων τεχνολογιών.
Για να το ξεπεράσουν αυτό, οι πιο προοδευτικές εταιρείες επανεξετάζουν την προσέγγισή τους στις προσλήψεις, αξιοποιώντας μια πιο διαφορετική ομάδα ταλέντων και δίνοντας προτεραιότητα στην εκπαίδευση, την τεχνολογία και την ευελιξία πριν ξεκινήσουν να ψάχνουν για πιθανούς κουρυφαίους υποψήφιους.