Για ενδέκατη συνεχή χρονιά, το πρόγραμμα World of Difference δίνει την ευκαιρία σε νέους, που οραματίζονται έναν κόσμο πιο ανθρώπινο και πιο δίκαιο για όλους, να εργαστούν για έξι μήνες στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό της επιλογής τους. Το Ίδρυμα Vodafone σας παρουσιάζει με ιδιαίτερη χαρά τους 10 νέους WoDers, που είναι έτοιμοι αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της εποχής μας για να αλλάξουν τον κόσμο!
Ορθοδοξία Σκούρα
«Με εργαλείο μια ψηφιακή πλατφόρμα ενημέρωσης, στοχεύω να διευκολύνω την πρόσβαση των ευπαθών κοινωνικών ομάδων στην αγορά εργασίας», δήλωσε η Ορθοδοξία Σκούρα, η οποία εργάζεται στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Equal Society ως τεχνικός εφαρμογών Πληροφορικής & Web Designer. Μέσα από την εργασία της στοχεύει στην ανάδειξη και διαμόρφωση της πλατφόρμας zhteitai.gr, για την πληροφόρηση των κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε θέματα εργασίας, εκπαίδευσης, καθώς και εργασιακών και ατομικών δικαιωμάτων. Η Ορθοδοξία αναγνωρίζει τη σημασία που έχει η πρόσβαση στην πληροφόρηση για χιλιάδες ανθρώπους που νιώθουν αποκλεισμένοι και αξιοποιεί την τεχνολογία, διευρύνοντας τη δράση της πλατφόρμας σε 50 Δήμους της χώρας.
Άμπεντ Χαμάμι
«Ο στόχος είναι να εκπαιδεύσουμε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως είναι οι πρόσφυγες, οι μακροχρόνια άνεργοι και τα άτομα με αναπηρία, προκειμένου να ενσωματωθούν στο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας και κατ’ επέκταση την κοινωνία», ανέφερε ο Άμπεντ Χαμάμι, ο οποίος έχει αναλάβει τη θέση Head of Education στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Social Hackers Academy. Βασικός στόχος του έργου του αποτελεί η δημιουργία και διαχείριση μιας e-learning πλατφόρμας, που θα δίνει τη δυνατότητα στους ωφελούμενους να παρακολουθούν δωρεάν μαθήματα κώδικα και προγραμματισμού εξ’ αποστάσεως, υποστηρίζοντάς τους όλο το εικοσιτετράωρο. Με αυτό τον τρόπο, η τεχνολογία αξιοποιείται για την ένταξη των ευπαθών κοινωνικά ομάδων στο εργατικό δυναμικό της χώρας.
Δημήτρης Τουρλίδας
«Προσφέρουμε τη μέθοδο, τα εργαλεία και την υποστήριξη, ώστε οι άνθρωποι με νοητική αναπηρία να έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν με τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα τη ζωή τους», δήλωσε ο Δημήτρης Τουρλίδας, ο οποίος απασχολείται στο Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ, ως Project Manager στο τμήμα υποστηριζόμενης εργασίας. Βασικός στόχος της εργασίας του αποτελεί ο σχεδιασμός και συντονισμός της 1ης πανελλαδικώς ηλεκτρονικής πλατφόρμας, που θα προωθεί βιογραφικά ανθρώπων με αναπηρία και θα κάνει το σωστό “matching” με επιχειρήσεις που διαθέτουν αντίστοιχες θέσεις εργασίας. Με σύμμαχο την τεχνολογία και όραμα τη δημιουργία ενός κοινού τόπου κατανόησης και συνεργασίας μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων ο Δημήτρης εργάζεται για τον περιορισμό του αποκλεισμού των ανθρώπων με νοητική αναπηρία.
Βασίλης Ραφαήλ
«Προσφέρουμε στους νέους ευκαιρίες να αποκτήσουν γνώσεις και εμπειρίες μέσα από διαδραστικές, ομαδικές δράσεις, μη τυπικής μάθησης, που θα τους ωφελήσουν τόσο στην προσωπική, όσο και την επαγγελματική τους ζωή», υποστηρίζει ο Βασίλης Ραφαήλ, ο οποίος εργάζεται ως Social Gaming Developer/Youth Worker, στο Κέντρο Νέων Connect your City, μια πρωτοβουλία της ΙΑΣΙΣ ΑμΚΕ. Ο ίδιος έχει αναλάβει την ανάπτυξη και τον σχεδιασμό του Real Life Social Gaming project, ενός καινοτόμου παιχνιδιού που στοχεύει στους νέους και την ενεργοποίηση του κοινωνικού τους εαυτού. Έτσι, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, διαχέεται στους νέους η φιλοσοφία “learning by playing”, αναπτύσσοντας δεξιότητες, όπως η ενσυναίσθηση και η ομαδικότητα, με αποτέλεσμα την ομαλότερη αφομοίωσή τους από την αγορά εργασίας.
Φωτεινή Σαρρίδου
«Εξασφαλίζουμε ισότητα ευκαιριών, προσφέροντας το δικαίωμα συμμετοχής στον αθλητισμό σε όλους», δήλωσε η Φωτεινή Σαρρίδου, η οποία απασχολείται στον Αθλητικό Σύλλογο Ατόμων με Αναπηρία ΗΡΟΔΙΚΟΣ, ως καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής. Είναι υπεύθυνη για την προπόνηση των ΑμεΑ, την εκπαίδευση των καθηγητών ειδικής φυσικής αγωγής που εντάσσονται στο πρόγραμμα, καθώς και τη δημιουργία και διαχείριση ενός mobile application, που προορίζεται για χρήση από άτομα με αναπηρία, για την εύρεση εξειδικευμένων καθηγητών φυσικής αγωγής ανά την Ελλάδα. Μέσω του application τα άτομα με αναπηρία θα μπορούν να έρθουν σε επαφή με τον αθλητισμό, ενισχύοντας τη φυσική τους κατάσταση, την αυτονομία αλλά και την ένταξή τους στην κοινωνία και την αγορά εργασίας.
Ελένη Σακελλαρίδη
«Εργαζόμαστε για να εισάγουμε την εκπαίδευση STEM στην καθημερινότητα των μαθητών, υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς με δωρεάν οδηγούς, ώστε να αναλάβουν δράση προς αυτή την κατεύθυνση», ανέφερε η Ελένη Σακελλαρίδη, η οποία έχει αναλάβει τη θέση της Project Manager του έργου "Innovation for Teachers", στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Robotonio. Η εργασία της στοχεύει στη διάδοση καινοτόμων προσεγγίσεων διερευνητικής μάθησης στη διδασκαλία της εκπαίδευσης STEM, του coding και της διδακτικής αξιοποίησης ψηφιακών μέσων, με στόχο να περιορίσει τις ανισότητες στην εκπαίδευση. Μέσα από τη δημιουργία και διαχείριση ενός website για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, προσφέρεται ένας εκπαιδευτικός οδηγός για την εισαγωγή της εκπαίδευσης STEM στα σχολεία.
Ηλίας Χάντζος
«Στοχεύουμε στην ολοκληρωμένη προστασία και ανάδειξη των αρχαίων μνημείων για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μας», υποστηρίζει ο Ηλίας Χάντζος, ο οποίος εργάζεται στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΙΑΖΩΜΑ, ως Σύμβουλος Βιώσιμης Ανάπτυξης των φορέων διαχείρισης των Πολιτιστικών Διαδρομών. Από τη θέση αυτή είναι αρμόδιος για την υλοποίηση του κατάλληλου μηχανισμού οργάνωσης, διοίκησης και εποπτείας, με στόχο την προώθηση και ανάπτυξη ολιστικών λύσεων προσέγγισης και εξέλιξης του πολιτιστικού τουριστικού προϊόντος. Με αρωγό την ψηφιακή τεχνολογία, δημιουργείται ένα ισχυρό τουριστικό brand, ικανό να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης τοπικών κοινωνιών αλλά και της χώρας.
Ηλίας Ψυρούκης
«Οραματιζόμαστε να φέρουμε μαθητές και φοιτητές σε επαφή με ένα επιστημονικά και τεχνολογικά ολοκληρωμένο πρόγραμμα που θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν ότι η ενασχόλησή μας με το διάστημα δεν αφορά μόνο την εξερεύνησή του, αλλά και τη βελτίωση της ζωής μας στη γη σε τομείς, όπως η ιατρική», δήλωσε ο Ηλίας Ψυρούκης, ο οποίος απασχολείται στη SPIN - Space Innovation AMKE, ως Project Manager του πανελλήνιου διαγωνισμού διαστημικής CanSat in Greece 2020, του οποίου είναι συνιδρυτής. Μέσα από τον σχεδιασμό και την εφαρμογή ερευνητικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων συμβάλλει στην ανάπτυξη και προώθηση διαστημικών τεχνολογιών, παρόμοιων με αυτών που χρησιμοποιούνται σε έναν δορυφόρο, για την εκτέλεση πειραμάτων προς όφελος των πολλών.
Νίκος Σχετάκης
«Εργαζόμαστε για την αναγνώριση και αποδοχή των ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, για την ομαλότερη ενσωμάτωσή τους στην ελληνική κοινωνία», αναφέρει ο Νίκος Σχετάκης, ο οποίος εργάζεται στο Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) με την επωνυμία ADHD Hellas. Ως Υπεύθυνος Στρατηγικής, Ψηφιακής Εκπαίδευσης και Προώθησης, έχει αναλάβει την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση πάνω στη ΔΕΠΥ, καθώς και τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας πληροφόρησης και υποστήριξης των ατόμων αυτών. Πρόκειται για ένα δίκτυο υποστήριξης και καθοδήγησης των ωφελούμενων και των οικογενειών τους, με στόχο τον περιορισμό των συμπτωμάτων που εμφανίζουν τα άτομα με ΔΕΠΥ και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.
Νίκος Βανδώρος
«Στόχος μας είναι η ενδυνάμωση των ατόμων άνω των 65 ετών, η καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω ηλικίας και η προσφορά ίσων ευκαιριών, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας», δήλωσε ο Νίκος Βανδώρος, ο οποίος εργάζεται στoν Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό People Behind, ως Υπεύθυνος Ανάπτυξης του e-Πανεπιστημίου Τρίτης Ηλικίας. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα με online εκπαιδευτικό υλικό για την εκμάθηση ηλεκτρονικών υπολογιστών σε άτομα άνω των 65 ετών. Στόχος του προγράμματος είναι η μείωση του ψηφιακού αναλφαβητισμού και η βελτίωση του επιπέδου ενεργοποίησης των ωφελούμενων, μέσω της δια βίου μάθησης και της ψηφιακής εκπαίδευσης.