Όροι & προϋποθέσεις
Όροι & προϋποθέσεις υπηρεσίας My Vodafone
Με την εφαρμογή Μy Vodafone (εφεξής η «Εφαρμογή») οι συνδρομητές κινητής και σταθερής Vodafone αποκτούν πρόσβαση σε ένα πλήθος υπηρεσιών από το κινητό τους. Η Εφαρμογή παρέχεται μέσω της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» και το διακριτικό τίτλο «VODAFONE PANAFON», η οποία εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής, Τζαβέλλα 1-3, TK 15231 (εφεξής η «Vodafone»), με την μη αποκλειστική, μη μεταβιβάσιμη άδεια χρήσης της μέσω μιας συσκευής που κατέχετε ή που ελέγχετε μόνο για προσωπική και όχι για εμπορική χρήση. Μέσω της Εφαρμογής ο χρήστης αποκτά την κάτωθι αναλυτικά περιγραφόμενη πρόσβαση σε όλες της υπηρεσίες της Vodafone, που παρέχονται στον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) του.
Ο χρήστης της Εφαρμογής θα έχει τη δυνατότητα, ακολουθώντας την ειδικώς προς τούτο καθορισμένη διαδικασία, να προσθέτει στην Εφαρμογή και μια (1) επιπλέον υπηρεσία κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας Vodafone, που εμφανίζεται σε έτερο ΑΦΜ ή η δεν εμφανίζεται σε κανένα ΑΦΜ. Πιο συγκεκριμένα, οι συνδρομητές συμβολαίου κινητής Vodafone μπορούν να πληρώνουν τον λογαριασμό Vodafone μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal,να ενεργοποιούν πάγια εντολή πληρωμής του λογαριασμού τους μέσω πιστωτικής /χρεωστικής κάρτας ,να ελέγχουν τα προγράμματα χρήσης τους (Ομιλία, SMS, Mobile Internet), να ενεργοποιούν πακέτα φωνής, SMS, mobile internet, να εντοπίζουν το κοντινότερο Vodafone κατάστημα, να λαμβάνουν μέρος στο Vodafone Thank you, να ενημερώνονται για ειδικές προσφορές από το Vodafone.gr, να δέχονται πληροφορίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους, να βλέπουν τις προσωποποιημένες προσφορές τους, να ρυθμίζουν το προφίλ τους, να ελέγχουν την ταχύτητα του δικτύου τους, να ενημερώνονται για τη χρήση και τις δυνατότητες του δικτύου τους, να διατυπώνουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν με το δίκτυο κινητής (εγγύηση δικτύου), να λαμβάνουν αυτόματες ειδοποιήσεις (push notifications) σχετικά με ενημερώσεις, προσφορές και λογαριασμούς. Οι συνδρομητές καρτοκινητής Vodafone μπορούν να ελέγχουν τη χρήση τους (Ομιλία, SMS, Mobile Internet), να ενεργοποιήσουν πακέτα φωνής, SMS, mobile internet ή combo, να ανανεώσουν τις μονάδες χρόνου ομιλίας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal, να ζητήσoυν επέκταση υπολοίπου, να εντοπίζουν το κοντινότερο Vodafone κατάστημα, να λαμβάνουν μέρος στο Vodafone Thank you, να ενημερώνονται για ειδικές προσφορές από το Vodafone.gr, να δέχονται πληροφορίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους, να βλέπουν τις προσωποποιημένες προσφορές τους, να ρυθμίζουν το προφίλ τους, να ελέγχουν την ταχύτητα του δικτύου τους, να ενημερώνονται για τη χρήση και τις δυνατότητες του δικτύου τους, να διατυπώνουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν με το δίκτυο κινητής (εγγύηση δικτύου), να λαμβάνουν αυτόματες ειδοποιήσεις (push notifications) σχετικά με ενημερώσεις, προσφορές και λογαριασμούς.
Οι συνδρομητές καρτοπρογραμμάτων Vodafone μπορούν να ελέγχουν τη χρήση τους (Ομιλία, SMS, Mobile Internet), να ενεργοποιήσουν πακέτα φωνής, SMS, mobile internet ή combo, να ανανεώσουν τις μονάδες χρόνου ομιλίας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal, να ενεργοποιούν πάγια εντολή πληρωμής του λογαριασμού τους μέσω πιστωτικής /χρεωστικής κάρτας, να ζητήσoυν επέκταση υπολοίπου, να εντοπίζουν το κοντινότερο Vodafone κατάστημα, να λαμβάνουν μέρος στο Vodafone Thank you. Επιπλέον μπορούν να πληρώνουν τον λογαριασμό Vodafone μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή Paypal όσοι είναι εγγεγραμμένοι ως συνδρομητές συμβολαίου, να ενημερώνονται για ειδικές προσφορές από το Vodafone.gr, να δέχονται πληροφορίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους, να βλέπουν τις προσωποποιημένες προσφορές τους, να ρυθμίζουν το προφίλ τους, να ελέγχουν την ταχύτητα του δικτύου τους, να ενημερώνονται για τη χρήση και τις δυνατότητες του δικτύου τους, να διατυπώνουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν με το δίκτυο κινητής (εγγύηση δικτύου), να λαμβάνουν αυτόματες ειδοποιήσεις (push notifications) σχετικά με ενημερώσεις, προσφορές και λογαριασμούς. Επιπλέον, οι συνδρομητές συμβολαίου σταθερής Vodafone μπορούν να βλέπουν στοιχεία του λογαριασμού τους (τρέχον υπόλοιπο, προηγούμενο, το συνολικό οφειλόμενο ποσό τους) να εξοφλούν τον λογαριασμό τους να λαμβάνουν μέρος στο Vodafone Thank you, να ελέγχουν την ταχύτητα σύνδεσή τους, να ενημερώνονται για τις προσφορές τους, να δέχονται πληροφορίες για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, να βλέπουν τις προσωποποιημένες προσφορές τους, να λαμβάνουν αυτόματες ειδοποιήσεις (push notifications) σχετικά με ενημερώσεις, προσφορές και λογαριασμούς.
Η Εφαρμογή διατίθεται «ως έχει» και δεν παρέχεται καμιά εγγύηση ότι η Εφαρμογή θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις σας ή ότι η λειτουργία της θα είναι αδιάκοπη και αλάνθαστη. H Vodafone δεν φέρει καμιά ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά, η οποία δεν ήταν εύλογο να προβλεφθεί τόσο από εσάς όσο και από τη Vodafone τη στιγμή της αρχικής σας εγγραφής για τη χρήση της εφαρμογής, η οποία ήταν εκτός του ελέγχου της Vodafone. Επιπρόσθετα, η Vodafone δεν φέρει ευθύνη για (α) οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά προκύψει ως αποτέλεσμα περιεχομένου που εσείς ανεβάσατε, αποθηκεύσατε ή μοιραστήκατε, (β) το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες οποιουδήποτε τρίτου μέρους, (γ) οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά, την οποία θα μπορούσατε να είχατε αποφύγει ή περιορίσει, δείχνοντας μεγαλύτερη προσοχή ή λαμβάνοντας εύλογα μέτρα ή (δ) οποιαδήποτε ζημιά ή φθορά του περιεχομένου σας ή λοιπών δεδομένων, στο βαθμό που η απώλεια ή η φθορά αυτή δεν οφείλεται στη Vodafone ή βρίσκεται εκτός του εύλογου ελέγχου μας. Η Vodafone σας συνιστά να λάβετε γνώση και να διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις, καθώς και την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων οποιασδήποτε εξωτερικής ιστοσελίδας ή εφαρμογής τρίτου μέρους ή υπηρεσίας που χρησιμοποιείτε, επισκέπτεστε ή από την οποία λαμβάνετε περιεχόμενο. Στο μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από το εφαρμοστέο δίκαιο, αποποιούμαστε και αποκλείουμε την παροχή κάθε εγγύησης και κάθε όρου κάθε είδους, ρητού ή σιωπηρού που πηγάζει από γραπτό ή εθιμικό δίκαιο ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Αυτός ο όρος δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά που έχετε ως καταναλωτής. Η χρήση των δυνατοτήτων που παρέχει η Εφαρμογή συνεπάγεται την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων του χρήστη, για την οποία μπορείτε να ενημερωθείτε στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Συνεπάγεται επίσης την απευθείας πρόσβαση στον ιστότοπο της Vodafone (www.vodafone.gr) και την απόκτηση πρόσβασης στις πληροφορίες και ευχέρειες που παρέχει η υπηρεσία My account και My home account αντίστοιχα, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας πληρωμής λογαριασμών.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, απορία, παράπονο, δύναται να επικοινωνήστε με τη Vodafone στο 13830. Με τους παρόντες όρους συμφωνώ και αποδέχομαι ότι:
1. Το site της Vodafone είναι σύστημα επικοινωνίας της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» και το διακριτικό τίτλο «VODAFONE PANAFON», η οποία εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής, Τζαβέλλα 1-3, TK 15231 (εφεξής η «Vodafone») με το κοινό, το οποίο παρέχει μέσω του διαδικτύου πληροφορίες και υπηρεσίες.
2. Πραγματοποιώντας οποιαδήποτε από τις ακόλουθες συναλλαγές, Πληρωμή Λογαριασμού Vodafone Ανανέωση του χρόνου ομιλίας (με οποιοδήποτε ποσό), Ανανέωση του χρόνου ομιλίας μέσω προγράμματος περιοδικής ανανέωσης, Αγορά οποιουδήποτε προϊόντος, Δημιουργία Νέας Σύνδεσης, Ανανέωση συμβολαίου, η Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία των συνδρομητών της για συμμετοχή σε τρέχουσες προσφορές και διαγωνισμούς οι οποίοι δεν συνεπάγονται καμία υποχρέωση από την πλευρά του χρήστη. Σε περίπτωση που οι νικητές επιθυμούν, μπορούν να αρνηθούν την παραλαβή των δώρων τους χωρίς καμία δική τους υποχρέωση.
3. Η Υπηρεσία "My account " είναι εφαρμογή ηλεκτρονικής διαχείρισης και επεξεργασίας των υπηρεσιών του δικτύου της Vodafone από τον συνδρομητή συμβολαίου και καρτοκινητής (στο εξής ο "κυρίως χρήστης") και χρησιμοποιείται για τους εξής σκοπούς:
3.1 Την ρύθμιση/εξόφληση των μηνιαίων λογαριασμών του,
3.2 Την υποβολή αλλά και διεκπεραίωση αιτήσεων εξυπηρέτησής του προς την Vodafone, σύμφωνα πάντα με τους όρους παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της αίτησης ενεργοποίησης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών Vodafone, που ο κυρίως χρήστης έχει υπογράψει και αποδεχτεί
4. Η εγγραφή στο "My account " γίνεται μέσα από το www.vodafone.gr, από κατάστημα VODAFONE ή τηλεφωνικά μέσω του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone. Στην περίπτωση που τα στοιχεία του υποψήφιου χρήστη εισαχθούν σωστά στην αίτηση, τότε η εγγραφή του ολοκληρώνεται άμεσα, χωρίς να χρειαστεί περαιτέρω τηλεφωνική επιβεβαίωση από εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone. Σε αντίθετη περίπτωση ακολουθεί κλήση επιβεβαίωσης των στοιχείων εγγραφής από εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης. Επίσης δεν ακολουθεί τηλεφωνική επιβεβαίωση στοιχείων εγγραφής σε περίπτωση χρήσης Smart Code κατά την διάρκεια της εγγραφής από το χρήστη στο www.vodafone.gr. Αφού εγκριθεί το αίτημα του συνδρομητή για ενεργοποίηση της υπηρεσίας My account, αποστέλλεται - μέσω SMS μηνύματος προς τον αριθμό κινητού που έχει δηλωθεί στην αίτηση - στον χρήστη/συνδρομητή ο προσωπικός κωδικός πρόσβασης (password). Στους χρήστες/συνδρομητές που είναι νομικά πρόσωπα ο προσωπικός κωδικός πρόσβασης (password) αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Κατά την πρώτη σύνδεση του χρήστη/συνδρομητή στο My account μέσω του www.vodafone.gr θα του ζητηθεί για λόγους ασφάλειας να αλλάξει τον προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) που έχει λάβει από την Vodafone. Ο χρήστης θα δύναται οποτεδήποτε, ακολουθώντας την προς τούτο καθορισθείσα διαδικασία, να προχωρά σε αλλαγή του ονόματος χρήστη (username) και του προσωπικού κωδικού πρόσβασης (password).
4.1 Σε περίπτωση πολλαπλών συνδέσεων με το ίδιο ΑΦΜ, την δυνατότητα δημιουργίας και διαχείρισης χρηστών (οι οποίοι ορίζονται ως οι κάτοχοι αριθμού τηλεφώνου Vodafone με κοινό ΑΦΜ και στο εξής θα αναφέρονται ως δευτερεύοντες χρήστες) έχει μόνο ο ίδιος ο κυρίως χρήστης, τα δε δικαιώματα πρόσβασης των λοιπών χρηστών ορίζει ο ίδιος ο κυρίως χρήστης. Κάθε κυρίως χρήστης αντιστοιχεί σε ένα ΑΦΜ και είναι ο μόνος που ορίζει το επίπεδο πρόσβασης των δευτερευόντων χρηστών με αριθμούς ή μητρώα κάτω από το δικό του ΑΦΜ. Ο κυρίως χρήστης , με την εγγραφή του μέσα από το www.vodafone.gr στο "My account" έχει πλήρη πρόσβαση στα στοιχεία που αφορούν τους αριθμούς τηλεφώνου Vodafone κάτω από το δικό του ΑΦΜ. Έχει επίσης δικαίωμα να ανακαλέσει την πρόσβαση του δευτερεύοντος χρήστη στον ηλεκτρονικό λογαριασμό. Η ενημέρωση των δευτερευόντων χρηστών ότι ο κυρίως χρήστης θα έχει πλήρη πρόσβαση στα στοιχεία που αφορούν στους αριθμούς τηλεφώνων τους VODAFONE κάτω από το δικό του ΑΦΜ, είναι ευθύνη αποκλειστικά και μόνο του κυρίως χρήστη και όχι της Vodafone. O κυρίως χρήστης αναγνωρίζει, υπόσχεται και εγγυάται ότι έχει ενημερώσει ή/θα ενημερώσει προηγουμένως πλήρως και προσηκόντως τους δευτερεύοντες χρήστες για την πρόσβαση του κυρίως χρήστη σε προσωπικά δεδομένα αυτών.
4.2 Οι δευτερεύοντες χρήστες κάτω από έναν κυρίως χρήστη μπορούν να εγγραφούν στο "My account" και να έχουν άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες επικοινωνίας Web To SMS, Netoffice αλλά η πρόσβαση στον ηλεκτρονικό τους λογαριασμό, είναι εφικτή μόνο κατόπιν έγκρισης του κυρίως χρήστη
4.3 Ο δευτερεύων χρήστης δεν έχει δικαίωμα να αλλάξει πρόγραμμα συμβολαίου ή να αναβαθμίσει την συσκευή του. Τέτοιο δικαίωμα διατηρεί μόνο ο κυρίως χρήστης ο οποίος διατηρεί επίσης το δικαίωμα να αφαιρέσει στον δευτερεύοντα χρήστη την πρόσβαση στον ηλεκτρονικό λογαριασμό αλλά όχι στις υπηρεσίες επικοινωνίας Web To SMS, Netoffice.
5. Ο κυρίως χρήστης όπως και οι δευτερεύοντες χρήστες θα εξακολουθούν να λαμβάνουν ταχυδρομικά το λογαριασμό τελών κινητής τηλεφωνίας, εκτός αν έχουν επιλέξει να λαμβάνουν τον λογαριασμό τους μόνο ηλεκτρονικά, όπως και τον τύπο ανάλυσης κλήσεων που έχουν επιλέξει (ολική, μερική ή καθόλου).
6. Mε την εγγραφή του στο My account ο κυρίως χρήστης ορίζει εξ’ αρχής ως Όνομα Χρήστη ένα κωδικό της επιλογής του για τον ίδιο και τους τυχόν δευτερεύοντες χρήστες.
7. Οποιαδήποτε αλλαγή στα παραπάνω στοιχεία πρέπει να κοινοποιείται από τον κυρίως χρήστη εγγράφως σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν στην ηλεκτρονική εφαρμογή αλλαγής στοιχείων του "My account", αποκλειστικά και μόνο στην Vodafone., αλλιώς η εν λόγω αλλαγή δε δεσμεύει την Vodafone. Ο δευτερεύων χρήστης δεν έχει δικαίωμα αλλαγής στοιχείων.
8. Ο κυρίως χρήστης, όπως και ο δευτερεύον χρήστης, αναγνωρίζει ότι έχει την αποκλειστική ευθύνη για την προστασία των προσωπικών δεδομένων του, στα οποία αποκτά πρόσβαση μέσω της εφαρμογής "My account" και των μηνιαίων λογαριασμών του. Η Vodafone ουδεμία ευθύνη υπέχει προς τον κυρίως χρήστη ή προς τον δευτερεύοντα χρήστη ή / και οποιοδήποτε τρίτο, σε οποιαδήποτε δικαστική ή άλλη διεκδίκηση ή διένεξη, για πράξεις/ παραλείψεις του κυρίως χρήστη ή του δευτερεύοντα χρήστη, του υπαλληλικού του προσωπικού και γενικά των προσώπων που συνδέονται με αυτόν με οποιαδήποτε σχέση όπως συγγένεια οποιουδήποτε βαθμού, πρόστηση ή αντιπροσώπευση, οι οποίες πράξεις / παραλείψεις είχαν ως αποτέλεσμα την πρόσβαση, διαχείριση, χρήση κ.λ.π. από μη εξουσιοδοτημένα τρίτα πρόσωπα των προσωπικών του δεδομένων που περιέχονται στο My account ή από μη εξουσιοδοτημένη χρήση του ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης. Η Vodafone κατά την ελεύθερη κρίση της, μπορεί να διακόψει την πρόσβαση, σε περίπτωση που υπάρχουν ενδείξεις για κακή χρήση της υπηρεσίας ή/και των δικαιωμάτων χρήσης των κωδικών του.
9. Ο κυρίως και όπως και ο δευτερεύον χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι θα σέβεται τις διατάξεις των ελληνικών νόμων και ειδικότερα αυτών περί προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και δε θα προβαίνει σε καμία χρήση δεδομένων που αντίκειται σε οποιαδήποτε διάταξη νόμου. Απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε επέμβαση στο περιεχόμενο των παρουσιαζόμενων στην ιστοσελίδα στοιχείων χρεώσεων. Επιπλέον η Vodafone δηλώνει ρητά, και ο κυρίως χρήστης και ο δευτερεύον χρήστης αποδέχονται ανεπιφύλακτα ότι η παρουσίαση του αναλυτικού λογαριασμού τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή "Ηλεκτρονικός Λογαριασμός" δεν αποτελεί επίσημο αποδεικτικό τιμολόγησης, τέτοιο δε αποδεικτικό αποτελεί μόνο ο λογαριασμός που λαμβάνει ο συνδρομητής, ο οποίος (λογαριασμός) είναι και το μόνο επίσημο φορολογικό παραστατικό. Η παρουσίαση του αναλυτικού λογαριασμού στην ηλεκτρονική εφαρμογή "Ηλεκτρονικός Λογαριασμός" ενδέχεται για τεχνικούς λόγους να παρουσιάσει σε κάποιες περιπτώσεις αναντιστοιχία σε σχέση με τα πραγματικά δεδομένα κίνησης βάσει των οποίων γίνονται οι χρεώσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις η παρουσίαση του αναλυτικού λογαριασμού δε δεσμεύει, κατά οποιονδήποτε τρόπο, την Vodafone και δεν θα γίνεται αποδεκτό σε οποιαδήποτε συναλλαγή μεταξύ της Vodafone και του κυρίως ή δευτερεύοντος χρήστη καθώς και ότι δεν συνιστά αποδεικτικό στοιχείο ενώπιον οποιουδήποτε δικαστηρίου ή και Αρχής. Ο κυρίως αλλά και ο δευτερεύον χρήστης αναγνωρίζει ότι είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για κάθε περαιτέρω επεξεργασία από τον ίδιο, των στοιχείων που λαμβάνει με την υπηρεσία My account. Ο κυρίως όπως και ο δευτερεύον χρήστης ρητώς αποδέχεται ότι το μόνο επίσημο έγγραφο για την κατάσταση του λογαριασμού του και των αντίστοιχων χρεώσεων είναι μόνο ο λογαριασμός που αποστέλλεται από την Vodafone.
10. H Vodafone σε καμία περίπτωση δεν θα ευθύνεται για ζημιές κάθε είδους αναφορικά με την ιστοσελίδα στην οποία φιλοξενείται η υπηρεσία ή τη χρήση της, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, λάθους, παράλειψης, διακοπής, ελαττώματος λειτουργίας του συστήματος ή της σύνδεσης, ιών ηλεκτρονικών υπολογιστών, ακόμα και στην περίπτωση που έχουν ενημερωθεί περί των ανωτέρω οι εκπρόσωποι της Vodafone ούτε σε περίπτωση λανθασμένης αναγραφής στοιχείων. Η Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει, διακόψει ή σταματήσει την υπηρεσία αυτή οποτεδήποτε κατά την κρίση της.
11. Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων – General Data Protection Regulation (GDPR)). Η συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται βάσει του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και της Πολιτικής Προστασίας Ιδιωτικότητας και Προσωπικών Δεδομένων της Εταιρίας
(https://www.vodafonecu.gr/privacy-policy/ και https://www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy). Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο κάθε Χρήστης διατηρεί τα δικαιώματα που προβλέπονται βάσει του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR). Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τα δικαιώματά του και τον τρόπο άσκησής τους, ο Χρήστης μπορεί να επισκεφθεί τη σχετική ιστοσελίδα της Εταιρίας (Πολιτική Ιδιωτικότητας, https://www.vodafonecu.gr/privacy-policy/ και Πολιτική Προστασίας Ιδιωτικότητας και Προσωπικών Δεδομένων, https://www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy).
Όροι πληρωμής λογαριασμού Vodafone Κινητής και Vodafone Home μέσω της εφαρμογής My Vodafone
1. H υπηρεσία πληρωμής λογαριασμού (στο εξής «Η Υπηρεσία») μέσα από της εφαρμογής My Vodafone (εφεξής η «Εφαρμογή») είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες της εφαρμογής και προϋποθέτει την εγγραφή στην υπηρεσία My account για πληρωμές κινητής και αντίστοιχα εγγραφή στην υπηρεσία My Home account για πληρωμές σταθερής. Οι χρήστες της Υπηρεσίας μπορούν να πληρώσουν/εξοφλήσουν το προσωπικό τους λογαριασμό. Η Υπηρεσία, που παρέχεται μέσω της εγγραφής στην εφαρμογή My account και My Home account δίνει κάποιες περαιτέρω δυνατότητες όπως την λήψη συνοπτικών πληροφοριών του λογαριασμού, την αυτόματη συμπλήρωση των πεδίων που σχετίζονται με το μητρώο του συνδρομητή, την ενημέρωση σχετικά με το υπόλοιπο/οφειλόμενο ποσό του μητρώου. Η εγγραφή στην Υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους συνδρομητές προγραμμάτων συμβολαίου κινητής και σταθερής της Vodafone. Εάν δεν συμφωνείτε με τους παρόντες όρους δεν θα πρέπει να προχωρήσετε στην χρήση της Υπηρεσίας, καθώς η χρήση αυτής συνεπάγεται την ανεπιφύλαχτη αποδοχή όλων των όρων που περιγράφονται στο παρόν.
2. Η πληρωμή είναι δυνατή α) με την χρήση των πιστωτικών καρτών VISA, MASTERCARD και AMERICAN EXPRESS και των χρεωστικών καρτών VISA ELECTRON και MAESTRO, σε συνεργασία με την Alpha Bank, η οποία παρέχει ειδικά συστήματα για την ασφαλή διαβίβαση των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, πιο συγκεκριμένα η Υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με την Alpha Bank, η οποία παρέχει ειδικά συστήματα για την ασφάλεια των παρεχόμενων στοιχείων της πιστωτικής κάρτας. Για την ολοκλήρωση της πληρωμής και μετά από σχετική έγκρισή του, ο Συνδρομητής μεταφέρεται σε ασφαλές περιβάλλον (διαδικτυακό τόπο) της Alpha Bank. Μετά την ως άνω μεταφορά και αφού ο Συνδρομητής βρίσκεται ήδη στο διαδικτυακό τόπο της τράπεζας, καταχωρεί τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας μέσω της οποίας θα πραγματοποιηθεί η εξόφληση του λογαριασμού. ή/και β) με την υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών PayPal, μέσω της ασφαλούς ιστοσελίδας της εν λόγω υπηρεσίας, όπου και ολοκληρώνεται η πληρωμή (www.paypal.com).
3. Οι Χρήστες μπορούν να καταβάλουν το πλήρες υπόλοιπο του τελευταίου λογαριασμού τους ή και οποιοδήποτε άλλο ποσό επιθυμούν, περισσότερο ή λιγότερο από το οφειλόμενο ποσό. Tο ποσό πληρωμής είναι προ-συμπληρωμένο και ίσο με το οφειλόμενο ποσό την στιγμή της πληρωμής. Οι χρήστες έχουν την επιλογή ή να πληρώσουν το προ-συμπληρωμένο ποσό ή να το αλλάξουν και να πληρώσουν όποιο ποσό αυτοί επιθυμούν.
4. Το οφειλόμενο ποσό που εμφανίζεται στην περιοχή της εφαρμογής της πληρωμής λογαριασμού διαμορφώνεται σύμφωνα με τις πληρωμές που έχουν γίνει στο συγκεκριμένο μητρώο συνδρομητή μέσω οποιουδήποτε καναλιού (σε κατάστημα ή online κλπ), και οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί στις τελευταίες 24 ώρες. Αντίστοιχα, οι πληρωμές που γίνονται ηλεκτρονικά μέσω της Υπηρεσίας ολοκληρώνονται μέσα σε τουλάχιστον 24 ώρες, και μετά την παρέλευση του ανωτέρω χρονικού διαστήματος γίνεται ενημέρωση του υπολοίπου του μητρώου για την διενέργεια της ανωτέρω πληρωμής καθώς και του ιστορικού πληρωμών. 4.5. Στην περίπτωση λογαριασμού με πιστωτικό υπόλοιπο, το αναγραφόμενο ποσό θα συμψηφίζεται με τις οφειλές προς την Vodafone στον επόμενο λογαριασμό του Συνδρομητή.
5. Τα δεδομένα που καταχωρούνται, στέλνονται προς έλεγχο για την ορθότητα και για την εγκυρότητά τους στην Τράπεζα. Σε περίπτωση που για κάποιον από τους παραπάνω λόγους η τράπεζα απορρίψει τη συναλλαγή, για περισσότερες πληροφορίες ο Συνδρομητής θα πρέπει να απευθυνθεί απευθείας στην εκδότρια τράπεζα της πιστωτικής κάρτας του.
6. Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με την χρήση της Yπηρεσίας, οι νόμιμοι κάτοχοι των συνδέσεων σε προγράμματα συμβολαίου Vodafone μπορούν να απευθύνονται στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone καλώντας τον αριθμό 13830.
7. Προσωπικά δεδομένα απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής (π.χ. στοιχεία των πιστωτικών/χρεωστικών καρτών) δεν συλλέγονται από την Vodafone παρά μόνο είτε από την Alpha Bank, ως συνεργαζόμενη τράπεζα για την συλλογή πληρωμών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα είτε από την PayPal, η οποία εκτελεί αποκλειστικά μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας της την πληρωμή των λογαριασμών. Η οθόνη στην οποία εισάγονται τα στοιχεία αυτά είναι αντίστοιχα στο περιβάλλον των συστημάτων είτε της Alpha Bank είτε της PayPal και τα δεδομένα συλλέγονται απευθείας από αυτές χωρίς την παρέμβαση της Vodafone. Κατά συνέπεια η Vodafone, δεν συλλέγει ούτε αποθηκεύει και εν γένει επεξεργάζεται σε κανένα στάδιο της εκτέλεσης της πληρωμής στοιχεία απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής (π.χ. στοιχεία πιστωτικών/χρεωστικών καρτών), ούτε και αναμιγνύεται με οποιοδήποτε τρόπο στην εκτέλεση της πληρωμής. Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική/χρεωστική τους κάρτα, οι χρήστες θα πρέπει αντίστοιχα να απευθύνονται απευθείας είτε στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα τους είτε στην PayPal.
8. Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να αποστείλουν την επιβεβαίωση της συναλλαγής στο προσωπικό τους email με την ολοκλήρωση κάθε συναλλαγής.
9. Η Vodafone λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των στοιχείων και συναλλαγών που γίνονται μέσω της εφαρμογής My Vodafone. Τα στοιχεία της συναλλαγής (αριθμός συναλλαγής, αριθμός μητρώου συνδρομητή, ποσό πληρωμής), τα οποία συλλέγει και επεξεργάζεται η Vodafone χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της λήψης, εκτέλεσης και ολοκλήρωσης της πληρωμής, σύμφωνα με τις αμοιβαίες υποχρεώσεις. Δεν ανακοινώνονται, ούτε μεταδίδονται από την Εταιρεία μας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από την ανωτέρω συνεργαζόμενη για την παρούσα υπηρεσία τράπεζα ή την PayPal και διαγράφονται, όταν επιτευχθούν οι σκοποί για τους οποίους τηρούνται. Αναγνωρίζετε και αποδέχεσθε και ρητά συναινείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων τόσο από τη Vodafone όσο και από την Alpha Bank και την PayPal κατά τη χρήση της Υπηρεσίας.
10. Οι πελάτες οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση του απόρρητου των στοιχειών τους και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές, όπως αυτές παρέχονται από τη Vodafone και σύμφωνα με τις παρεχόμενες οδηγίες, έχοντας υπόψη τους ότι οι κανόνες ορθής συμπεριφοράς πρέπει να διαφυλάσσονται και κατά τη χρήση των εφαρμογών αυτών. Ακόμα οι πελάτες αποδέχονται ότι απαγορεύεται να επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πιθανά κενά ασφάλειας των συστημάτων της Vodafone προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων χρηστών, να διαταράξουν την ομαλή λειτουργία των δικτύων, να εκτελέσουν κακόβουλο λογισμικό και γενικά να υποβαθμίσουν το επίπεδο ασφάλειας των συστημάτων. Σε περίπτωση που ο πελάτης αντιληφθεί κάποιο περιστατικό σχετικό με την ασφάλεια των στοιχείων του ή των συναλλαγών του θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών και να αναφέρει το πρόβλημα. Τέλος σε κάθε περίπτωση που υποπίπτει στην αντίληψη του πελάτη μη ορθή συμπεριφορά και χρήση των εφαρμογών, πρέπει να ειδοποιεί άμεσα τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών και να καταγγέλλει το περιστατικό. Η Vodafone παρέχει τη δυνατότητα τέτοιας καταγγελίας τηλεφωνικά, μέσω του διαδικτύου (ηλεκτρονικές φόρμες), και μέσω των καταστημάτων. Ο πελάτης πρέπει να κατανοήσει ότι είναι υπεύθυνος για κάθε πράξη του στο διαδίκτυο και να μην χρησιμοποιεί τις παρεχόμενες εφαρμογές με παράνομο ή αντισυμβατικό τρόπο. Ως παράνομη και αντισυμβατική συμπεριφορά κατά παράβαση των όρων και προϋποθέσεων χρήσης των υπηρεσιών, λογίζεται και κάθε περίπτωση παραβίασης του νόμου και ιδίως παραβατικής συμπεριφοράς εκβιασμού, λιβελογραφίας, συκοφαντικής δυσφήμισης, ρατσιστικής μεταχείρισης, παιδοφιλίας, παρακολούθησης ή διαρροής απόρρητων πληροφοριών, κ.ο.κ
11.Οι χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να ενεργοποιήσουν την αυτόματη εξόφληση του λογαριασμού τους μέσω πάγιας εντολής χρέωσης στην πιστωτική ή χρεωστική τους κάρτα. Η ενεργοποίηση μπορεί να γίνει μέσα από την σελίδα του λογαριασμού των χρηστών με την εισαγωγή των στοιχειών της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας. Η πάγια εντολή μπορεί να γίνει με την χρήση πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών : Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express και Diners Club International, Μετά την επιτυχημένη ενεργοποίηση της πάγιας εντολής, η αυτόματη εξόφληση του λογαριασμού θα γίνει από τον αμέσως επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί . Η χρέωση θα πραγματοποιείται την ημερομηνία λήξης του εκάστοτε λογαριασμού και εφόσον υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα χρέωσης. Οι χρήστες μέσω της εφαρμογής My Vodafone μπορούν οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούν να αλλάξουν την κάρτα χρέωσης ή να σταματήσουν την πάγια εντολή χρέωσης. Η συγκεκριμένη δυνατότητα αφορά όλους τους χρήστες που έχουν δικαίωμα πληρωμής του λογαριασμού τους μέσω της εφαρμογής My Vodafone . Οι χρήστες αποδέχονται αυτόματα με την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής ότι είναι υπεύθυνοι ως νόμιμοι κάτοχοι για την κάρτα χρέωσης που εισάγουν και η Vodafone ουδεμία ευθύνη φέρει για την συγκεκριμένη κάρτα. Σε περίπτωση που υπάρχει ήδη ενεργή πάγια εντολή πληρωμής του λογαριασμού με απευθείας χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού των χρηστών τότε μέσω της εφαρμογής My Vodafone, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να μπορούν να την απενεργοποιήσουν οποιαδήποτε στιγμή. Για όλες τις παραπάνω ενέργειες, ο συνδρομητής ενημερώνεται και με SMS μόλις ολοκληρωθούν.
Οι συνδρομητές σταθερής που λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό και έχουν ενεργή την πάγια εντολή πληρωμής , θα λαμβάνουν 1€ έκπτωση κάθε μήνα στον λογαριασμό τους για όσο παραμένουν και τα δύο ενεργά. Από την συγκεκριμένη έκπτωση εξαιρούνται όσοι συνδρομητές σταθερής λαμβάνουν ήδη έκπτωση λόγω του προγράμματός τους και ενεργού ηλεκτρονικού λογαριασμού.
Όροι συναλλαγής της Υπηρεσίας Οnline Ανανέωσης Χρόνου Ομιλίας μέσω της εφαρμογής My Vodafone
1. H υπηρεσία Online ανανέωσης χρόνου ομιλίας (στο εξής «Η Υπηρεσία») μέσω της My Vodafone εφαρμογής είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες Καρτοκινητής της Vodafone που είναι εγγεγραμμένοι στο Vodafone My account από τις ιστοσελίδες www.vodafone.gr και www.vodafonecu.gr αντίστοιχα. Η χρήση της υπηρεσίας είναι εφικτή μόνο για τα εξής πακέτα Καρτοκινητής της Vodafone: Vodafone CU, Καρτοκινητό Vodafone, Vodafone International, Kαρτοκινητό Ολυμπιακός. Εάν δεν συμφωνείτε με τους παρόντες όρους δεν θα πρέπει να προχωρήσετε στην χρήση της Υπηρεσίας, καθώς η χρήση αυτής συνεπάγεται την ανεπιφύλαχτη αποδοχή όλων των όρων που περιγράφονται στο παρόν.
2. Η πληρωμή είναι δυνατή α) με την χρήση των πιστωτικών καρτών VISA, MASTERCARD και AMERICAN EXPRESS και των χρεωστικών καρτών VISA ELECTRON και MAESTRO, σε συνεργασία με την Alpha Bank, η οποία παρέχει ειδικά συστήματα για την ασφαλή διαβίβαση των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή/και β) με την υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών PayPal, μέσω της ασφαλούς ιστοσελίδας της εν λόγω υπηρεσίας, όπου και ολοκληρώνεται η πληρωμή (www.paypal.com). Οι Χρήστες μπορούν να ανανεώσουν τον χρόνο ομιλίας του Καρτοκινητού τους σύμφωνα με τα παρακάτω όρια αξίας συναλλαγής. - Ανώτερο ποσό ανανέωσης Ευρώ είκοσι (20) για την πρώτη φορά που ο χρήστης θα πραγματοποιήσει ανανέωση, για τον πρώτο μήνα χρήσης της υπηρεσίας ανά χρήστη - μία χρέωση ημερησίως με ανώτερο ημερήσιο ποσό Ευρώ τριάντα (30) από τη 2η συναλλαγή του χρήστη και μετά - τρεις χρεώσεις εβδομαδιαίως με ανώτερο συνολικό ποσό Ευρώ ενενήντα (90) από τη 2η συναλλαγή του χρήστη και μετά - πέντε χρεώσεις μηνιαίως με ανώτερο συνολικό ποσό Ευρώ εκατόν πενήντα (150) από τη 2η συναλλαγή του χρήστη και μετά.
3. Η ανανέωση χρόνου ομιλίας που γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της Υπηρεσίας ολοκληρώνεται σε πραγματικό χρόνο - εφόσον δεν προκύψει κάποιο τεχνικό πρόβλημα που να προκαλέσει καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της συναλλαγής- και γίνεται άμεσα η ενημέρωση του υπολοίπου του αριθμού Καρτοκινητού για την διενέργεια της ανωτέρω πληρωμής καθώς και του ιστορικού πληρωμών. Το ιστορικό των ανανεώσεων που εμφανίζεται στην περιοχή των εγγεγραμμένων χρηστών στην εφαρμογή της ανανέωσης χρόνου ομιλίας αφορά και περιέχει μόνο τις πληρωμές που έγιναν ηλεκτρονικά, ενώ οι πληρωμές από οποιοδήποτε άλλο κανάλι δεν περιλαμβάνονται.
4. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή ερώτηση σχετικά με την χρήση της υπηρεσίας, οι νόμιμοι κάτοχοι των συνδέσεων Vodafone μπορούν να απευθύνονται στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone καλώντας τον αριθμό 13830.
5. Προσωπικά δεδομένα απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής (π.χ. στοιχεία των πιστωτικών/χρεωστικών καρτών) δεν συλλέγονται από την εταιρική μας ιστοσελίδα παρά μόνο είτε από την Alpha Bank, ως συνεργαζόμενη τράπεζα για την συλλογή πληρωμών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα είτε από την PayPal, η οποία εκτελεί αποκλειστικά μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας της την πληρωμή των λογαριασμών. Η οθόνη στην οποία εισάγονται τα στοιχεία αυτά είναι αντίστοιχα στο περιβάλλον των συστημάτων είτε της Alpha Bank είτε της PayPal και τα δεδομένα συλλέγονται απευθείας από αυτές χωρίς την παρέμβαση της Vodafone. Κατά συνέπεια η Vodafone, δεν συλλέγει ούτε αποθηκεύει και εν γένει επεξεργάζεται σε κανένα στάδιο της εκτέλεσης της πληρωμής στοιχεία απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής (π.χ. στοιχεία πιστωτικών/χρεωστικών καρτών), ούτε και αναμιγνύεται με οποιοδήποτε τρόπο στην εκτέλεση της πληρωμής. Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική/χρεωστική τους κάρτα, οι χρήστες θα πρέπει αντίστοιχα να απευθύνονται απευθείας είτε στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα τους είτε στην PayPal. Ως έγκυρο αποδεικτικό επιτυχημένης ανανέωσης χρόνου ομιλίας, ο πελάτης θα λαμβάνει αυτόματο email μετά από κάθε επιτυχημένη συναλλαγή. Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να δουν το ιστορικό των ηλεκτρονικών ανανεώσεων που πραγματοποιούν μέσω της σχετικής σελίδας του My account.
6. Η Vodafone λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των στοιχείων και συναλλαγών που γίνονται μέσω διαδικτύου. Τα στοιχεία της συναλλαγής (αριθμός συναλλαγής, αριθμός συνδρομητή, ποσό πληρωμής), τα οποία συλλέγει και επεξεργάζεται η Vodafone χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της λήψης, εκτέλεσης και ολοκλήρωσης της πληρωμής, σύμφωνα με τις αμοιβαίες υποχρεώσεις. Δεν ανακοινώνονται, ούτε μεταδίδονται από την Εταιρεία μας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από την ανωτέρω συνεργαζόμενη για την παρούσα υπηρεσία τράπεζα ή την PayPal και διαγράφονται, όταν επιτευχθούν οι σκοποί για τους οποίους τηρούνται. Αναγνωρίζετε και αποδέχεσθε και ρητά συναινείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων τόσο από τη Vodafone όσο και από την Alpha Bank και την PayPal κατά τη χρήση της Υπηρεσίας. Οι πελάτες οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση του απόρρητου των στοιχειών τους και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές, όπως αυτές παρέχονται από τη Vodafone και σύμφωνα με τις παρεχόμενες οδηγίες, έχοντας υπόψη τους ότι οι κανόνες ορθής συμπεριφοράς πρέπει να διαφυλάσσονται και κατά τη χρήση των εφαρμογών αυτών. Ακόμα οι πελάτες αποδέχονται ότι απαγορεύεται να επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πιθανά κενά ασφάλειας των συστημάτων της Εταιρίας προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων χρηστών, να διαταράξουν την ομαλή λειτουργία των δικτύων, να εκτελέσουν κακόβουλο λογισμικό και γενικά να υποβαθμίσουν το επίπεδο ασφάλειας των συστημάτων. Σε περίπτωση που ο πελάτης αντιληφθεί κάποιο περιστατικό σχετικό με την ασφάλεια των στοιχείων του ή των συναλλαγών του θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών και να αναφέρει το πρόβλημα. Τέλος σε κάθε περίπτωση που υποπίπτει στην αντίληψη του πελάτη μη ορθή συμπεριφορά και χρήση των εφαρμογών, πρέπει να ειδοποιεί άμεσα τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών και να καταγγέλλει το περιστατικό. Η Vodafone παρέχει τη δυνατότητα τέτοιας καταγγελίας τηλεφωνικά, μέσω του διαδικτύου (ηλεκτρονικές φόρμες), και μέσω των καταστημάτων. Ο πελάτης πρέπει να κατανοήσει ότι είναι υπεύθυνος για κάθε πράξη του στο διαδίκτυο και να μην χρησιμοποιεί τις παρεχόμενες εφαρμογές με παράνομο ή αντισυμβατικό τρόπο. Ως παράνομη και αντισυμβατική συμπεριφορά κατά παράβαση των όρων και προϋποθέσεων χρήσης των υπηρεσιών, λογίζεται και κάθε περίπτωση παραβίασης του νόμου και ιδίως παραβατικής συμπεριφοράς εκβιασμού, λιβελογραφίας, συκοφαντικής δυσφήμισης, ρατσιστικής μεταχείρισης, παιδοφιλίας, παρακολούθησης ή διαρροής απόρρητων πληροφοριών, κ.ο.κ..
Όροι χρήσης της Υπηρεσίας Πορεία αίτησης σταθερής μέσω της εφαρμογής My Vodafone
1. H υπηρεσία Πορεία αίτησης σταθερής (στο εξής «Η Υπηρεσία») μέσω της My Vodafone εφαρμογής είναι διαθέσιμη τόσο για τους υφιστάμενους πελάτες της Vodafone όσο και για τρίτους που έχουν ήδη υποβάλλει αίτηση προς τη Vodafone για νέα σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας και Internet.
2. Μέσω της παραπάνω Υπηρεσίας οι ανωτέρω χρήστες της Εφαρμογής έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την εξέλιξη της αίτησης που υπέβαλαν για το σταθερό τους τηλέφωνο και να λαμβάνουν γνώση σε ποιο στάδιο βρίσκεται, εισάγοντας το Α.Φ.Μ. τους ή τον αριθμό σταθερού τηλεφώνου για το οποίο έχουν υποβάλλει αίτηση.
3. Η Υπηρεσία βρίσκεται στο μενού της Εφαρμογής, στην οποία εισέρχεται ο υφιστάμενος πελάτης θέτοντας το username/password του ή απλά μέσω του δικτύου της Vodafone, όπως επίσης και στην οθόνη καλωσορίσματος καθώς και στη σελίδα της σύνδεσης (log in) της Εφαρμογής, στις οποίες εισέρχεται τόσο ο υφιστάμενος πελάτης όσο και κάθε τρίτος.
4. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή ερώτηση σχετικά με την χρήση της υπηρεσίας, οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone καλώντας τον αριθμό 13830.
5. Τα ανωτέρω προσωπικά δεδομένα που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της Υπηρεσίας (Α.Φ.Μ., σταθερό τηλέφωνο) δεν συλλέγονται από την παραπάνω ιστοσελίδα της Vodafone, αλλά αυτομάτως μετά το τέλος χρήσης της Υπηρεσίας διαγράφονται.
Όροι χρήσης Live Chat
1. Η υπηρεσία Live Chat, που παρέχεται από τον διαδικτυακό τόπο www.vodafone.gr, δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη του συγκεκριμένου διαδικτυακού τόπου να επικοινωνήσει μέσω live chat με έναν εκπρόσωπο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας για να πληροφορηθεί για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες VODAFONE, ή γενικότερα να συνομιλήσει έναν εκπρόσωπο της εμπορικής ή της τεχνικής εξυπηρέτησης πελατών βάσει της επιλογής του.
2. Η υπηρεσία Live Chat παρέχεται δωρεάν σε 24ώρη βάση.
3. Ο χρήστης της υπηρεσίας υποχρεούται να χρησιμοποιεί την υπηρεσία Live Chat, σύμφωνα με τον νόμο, τα χρηστά ήθη και τους παρόντες όρους & προϋποθέσεις και να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις, που μπορούν να προκαλέσουν οποιαδήποτε απώλεια, ζημία, βλάβη ή δυσλειτουργία στην Εταιρεία ή/και σε τρίτους, ή/και να επηρεάσουν, δυσφημίσουν ή να θέσουν σε νομικό, οικονομικό ή επιχειρηματικό κίνδυνο την Εταιρεία. Απαγορεύεται ρητά η ανάρτηση περιεχομένου εξυβριστικού, δυσφημιστικού, απειλητικού, άσεμνου ή άλλου παράνομου χαρακτήρα.
4. Η Εταιρεία λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα για τη διατήρηση του εμπιστευτικού και απορρήτου χαρακτήρα των συνομιλιών Live Chat, καθώς και για την προστασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα των χρηστών της υπηρεσίας.
5. Το περιεχόμενο της συνομιλίας καταγράφεται στα συστήματα της Εταιρείας για λόγους ασφάλειας της επικοινωνίας, διερεύνησης τυχόν παραπόνων των πελατών καθώς και διασφάλισης της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών και διαγράφεται αυτόματα μετά το πέρας 12 μηνών. Επίσης, ο χρήστης της υπηρεσίας έχει τη δυνατότητα να ζητήσει να του αποσταλεί με e-mail αντίγραφο της live chat συνομιλίας του, πέραν των λοιπών δικαιωμάτων που του παρέχει η ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
6. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει άμεσα τη συνομιλία Live Chat σε περίπτωση παραβίασης από το χρήστη της υπηρεσίας των παρόντων όρων & προϋποθέσεων.
7. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη σε περίπτωση που δεν είναι σε θέση να παρέχει την Υπηρεσία Live Chat για αιτία που βρίσκεται εκτός του ελέγχου της.
8. Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται βάσει του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και της Πολιτικής Προστασίας Ιδιωτικότητας και Προσωπικών Δεδομένων της Εταιρίας (https://www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy).
9. Η Εταιρεία δύναται να καταργήσει την υπηρεσία ή να τροποποιήσει τους παρόντες όρους & προϋποθέσεις οποτεδήποτε κατά την κρίση της. Για οποιαδήποτε μεταβολή των παρόντων όρων θα υπάρχει σχετική ενημέρωση στο διαδικτυακό τόπο www.vodafone.gr.