Bραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
Bραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
Τρία βραβεία στη Vodafone για την εξυπηρέτηση πελατών!
Μαρία Βάμβουκα
Customer Experience Business Partner
“Η Μαρία Βάμβουκα, μαζί με την προϊοντική ομάδα της Καρτοκινητής, εντόπισε τα βασικά προβλήματα των πελατών και έδωσε λύσεις στους πελάτες της Kαρτοκινητής, εκτινάσσοντας τη σύσταση για τη Vodafone με βάση την εμπειρία που βίωσαν οι πελάτες μας από την Εξυπηρέτηση Πελατών. Η Μαρία και η προϊοντική ομάδα της Καρτοκινητής λειτούργησαν ως φορέας αλλαγής και κατάφεραν να ενθουσιάσουν τους πελάτες από την χρήση των προϊόντων και υπηρεσιών μας ξεπερνώντας τις προσδοκίες τους. ”
Ομάδα Προσωπικής
Εξυπηρέτησης για Επαγγελματίες
“Για μας στη Vodafone η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι πλέον προσωπική υπόθεση. Έτσι, όλοι οι επαγγελματίες και οι εταιρικοί πελάτες μας εξυπηρετούνται από έναν μόνο άνθρωπο, το δικό τους άνθρωπο που γνωρίζουν ονομαστικά, οτιδήποτε κι αν χρειαστούν! Γιατί στη Vodafone ακούμε τους πελάτες μας και προσφέρουμε υπηρεσίες που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους.”
Vodafone
Μεγάλος Οργανισμός
“Για εμάς στη Vodafone η άριστη εμπειρία του πελάτη είναι στο DNA μας και για αυτό εκπαιδεύουμε και κινητοποιούμε τους εργαζομένους μας, ώστε να ανταποκρίνονται στις καθημερινές ανάγκες των πελατών. Το βραβείο Οργανισμός της Χρονιάς μας βοηθάει να συνεχίσουμε να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες μας.”
Δες όλα τα βραβεία
Bραβεία 2018
Το ΕΙΕΠ αναγνώρισε και βράβευσε την άριστη ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ.
«Στη Vodafone φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο κορυφαίος πάροχος συνολικών επικοινωνιακών λύσεων, αναπτύσσοντας νέα προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο να προσφέρουμε μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες μας και να ξεπερνάμε διαρκώς τις προσδοκίες τους.
Κάνοντας πράξη τον εταιρικό μας σκοπό - να συνδέουμε τους ανθρώπους για μια καλύτερη ζωή- και ακολουθώντας το πάθος μας για καινοτομία, σχεδιάσαμε το ASK ONCE, ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο σύστημα αντιμετώπισης παραπόνων στην εξυπηρέτηση πελατών. ASK ONCE σημαίνει ότι ως εταιρία αναλαμβάνουμε μια ξεκάθαρη δέσμευση απέναντι στους πελάτες μας. Μας αναφέρεις το θέμα σου μία μόνο φορά και εμείς δεσμευόμαστε ότι θα το διαχειριστούμε εντός συγκεκριμένου χρόνου. Σε ενημερώνουμε εξ αρχής για τον εκπρόσωπο που έχει αναλάβει την υπόθεσή σου, ο οποίος επικοινωνεί μαζί σου για την εξέλιξη της υπόθεσής και κατά την επίλυσή της, χωρίς να απαιτείται κάποια ενέργεια από την πλευρά σου.
Το ASK ONCE έχει απογειώσει το αίσθημα της εμπιστοσύνης, ασφάλειας, ενθουσιασμού και απλότητας που νιώθουν οι πελάτες μας.
Το μέλλον συναρπάζει και σίγουρα το μέλλον των πελατών της Vodafone θα είναι συναρπαστικό!»
Bραβεία 2012
4 βραβεία για τη Vodafone στην εξυπηρέτηση πελατών
Τέσσερα βραβεία απέσπασε η Vodafone, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς με το οποίο διακρίνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Η βράβευση της Vodafone σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες αποτελεί σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα. Η Vodafone, στα τρία χρόνια του θεσμού, έχει αποσπάσει τα περισσότερα βραβεία από κάθε άλλη εταιρία στην Ελλάδα, φτάνοντας συνολικά τα επτά.
Επιπρόσθετα, η Vodafone έλαβε Βραβεία και στις κατηγορίες «Μάνατζερ της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών μεγάλης εταιρίας», «Ομάδα της χρονιάς: Διαχείριση παραπόνων» καθώς και για την «Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών» που αφορά στην υπηρεσία «Έλεγχος Χρήσης» μέσω διαδικτύου ή κινητού.
Ο κ. Γλαύκος Περσιάνης, Chief Executive Officer της Vodafone Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: "Αποτελεί στρατηγική επιλογή της Vodafone η παροχή βέλτιστης εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών και η ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας. Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι μια διαδικασία συνεχούς εξέλιξης και ανανέωσης. Θέλουμε να είμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη, να ακούμε τις ανάγκες του και να του παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Στόχος μας είναι να εξελισσόμαστε διαρκώς και να προσφέρουμε σύγχρονες και καινοτόμες υπηρεσίες, πάντα με άξονα τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας. Δεσμευόμαστε προς τους πελάτες μας ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ, κάθε φορά που μας χρειάζονται».
Τα Βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και καταναλωτών στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα.
Bραβεία 2011
Για 2η χρονιά βραβείο για το καλύτερο κέντρο εξυπηρέτη πελατών
Η Vodafone, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, απέσπασε το βραβείο για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς. Tο βραβείο παρέλαβε ο κ. Ιωάννης Μπούζιος, Customer Care Senior Manager.
Κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής, ο κ. Δαμιανός Χαραλαμπίδης, Chief Operating Officer της Vodafone Ελλάδος, ο οποίος απένειμε το βραβείο «Vodafone Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση πελατών», δήλωσε σχετικά: «Στη Vodafone είμαστε δίπλα στον πελάτη και ακούμε τις ανάγκες του. Ο πελάτης, στις μέρες μας, περιμένει, από τις υπηρεσίες που λαμβάνει, υψηλή προστιθέμενη αξία. Και αυτό είναι εφικτό, μέσα από τις ποιοτικές και καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρουμε. Στη Vodafone στηρίζουμε κάθε ενέργεια που συμβάλλει προς την κατεύθυνση της πρωτοπορίας, της καινοτομίας και της ουσιαστικής αναγνώρισης των αναγκών του πελάτη.»
Τα βραβεία διοργανώθηκαν φέτος για δεύτερη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και καταναλωτών στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα.
Bραβεία 2010
Bραβείο για το κέντρο εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών της Vodafone
Η Vodafone απέσπασε το βραβείο για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών. Η βράβευση της Vodafone αποτελεί σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της.
Συγκεκριμένα, η Vodafone απέσπασε το βραβείο για το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, το οποίο απονεμήθηκε στην ομάδα Κέντρου Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών της εταιρείας και το βραβείο παρέλαβε ο κ. Νίκος Αποστολόπουλος, Manager της συγκεκριμένης ομάδας.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, περισσότερες από 70 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου. Αποστολή του Ινστιτούτου είναι η ανάπτυξη και η προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη, πολίτη, καταναλωτή στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.