Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Πώς θα καταλάβω οτι χρεώνομαι από συνδρομητικές υπηρεσίες;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Πώς θα καταλάβω οτι χρεώνομαι από συνδρομητικές υπηρεσίες;

Η Vodafone εντοπίζει πως έχει γίνει εγγραφή σε χρεώσιμη υπηρεσία από το πρώτο sms που θα λάβεις και σου στέλνει μέσα στο πρώτο 24ωρο δωρεάν ενημέρωση που περιλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία της υπηρεσίας που έχεις εγγραφεί, της εταιρείας που ανήκει, το κόστος αυτής αλλά και τον τρόπο απενεργοποίησης.

Κάθε τηλεφωνική γραμμή έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί οποιαδήποτε υπηρεσία φωνής ή sms. Για παράδειγμα, κάθε γραμμή έχει τη δυνατότητα να κάνει διεθνείς κλήσεις ή να στέλνει mms, ωστόσο, αν δε γίνει χρήση δεν υπάρχει χρέωση. Το ίδιο ισχύει και με τα 5ψήφια sms τρίτων εταιρειών. Υπάρχει η δυνατότητα στη γραμμή αλλά αν δε γίνει χρήση ή εγγραφή σε κάποια υπηρεσία, δεν λαμβάνεις 5ψήφια sms τρίτων εταιρειών άρα δεν υπάρχει κάποια ανεπιθύμητη χρέωση.

Η χρέωση που έχεις εξαρτάται από την τρίτη εταιρεία και είναι ανάλογη με την υπηρεσία που έχεις κάνει εγγραφή. Υπάρχουν υπηρεσίες που χρεώνουν εφάπαξ και υπηρεσίες που έχουν εβδομαδιαία ή και μηνιαία συνδρομή.

Εάν θελήσεις να ενεργοποιήσεις φραγή σε χρεώσιμες υπηρεσίες τρίτων διάβασε εδώ.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group