1. Auto-Attendant (ΑΑ)
Ένας Auto-Attendant (ΑΑ) είναι ένα σύστημα τηλεφωνίας που μεταφέρει τις εισερχόμενες κλήσεις σε διάφορες επεκτάσεις της εταιρείας σας, όπως ορίζεται από τον καλούντα, χωρίς την παρέμβαση ενός ανθρώπου-χειριστή. Ένας Auto-Attendant μπορεί επίσης να ονομάζεται ένας εικονικός ρεσεψιονίστ. Οι περισσότεροι Auto-Attendants μπορούν να δρομολογήσουν κλήσεις σε σταθερά, κινητά τηλέφωνα, συσκευές VoIP, ή άλλους Auto-Attendant.
Ένας τυπικός AA προσφέρει στον καλών ένα μενού επιλογών στο οποίο μπορεί να απαντήσει πατώντας διάφορα πλήκτρα του τηλεφώνου του (DTMF πληκτρολόγιο). Για παράδειγμα, ο ΑΑ μπορεί να χαιρετήσει τον καλών με "Καλώς ήλθατε στην ΧΨ επιχείρηση. Για πωλήσεις, πατήστε 1. Για λογιστήριο, πατήστε 2. Για αποθήκη, πιέστε 3. Για άλλες ερωτήσεις, πιέστε 4. Για να ξανακούσετε το μενού επιλογών, πιέστε 5. Για να μιλήσετε με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών, πιέστε 0 ή περιμένετε στην γραμμή."
2. Παρουσίαση κεφαλικού αριθμού (CLI)
Στην Παρουσίαση κεφαλικού αριθμού (CLI) βλέπεις τους κεφαλικούς αριθμούς της εταιρείας σου όπως τους έχεις ορίσει. Έτσι έχεις την δυνατότητα να συνδέσεις τους εκπροσώπους της κάθε υπηρεσίας κάτω από τον κεφαλικό αριθμό της, ούτως ώστε να τον παρουσιάζουν στις εξερχόμενες κλήσεις τους.
3. Ομάδα ανάληψης κλήσεων
Η υπηρεσία Ομάδα ανάληψης κλήσεων επιτρέπει στους διαχειριστές να ρυθμίσουν ομάδες ανάληψης κλήσεων. Αφού ένας τελικός χρήστης γίνει μέλος μιας ομάδας ανάληψης κλήσεων, μπορεί να απαντήσει σε μια κλήση που γίνετε σε έναν χρήστη της ομάδας εκτός από το ίδιο. Όταν ένας χρήστης ακούσει μια εισερχόμενη κλήση να χτυπάει σε άλλον χρήστη, μπορεί να απαντήσει την κλήση από το δικό του τηλέφωνο, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία ομάδας ανάληψης κλήσεων.
4. Αναμονή κλήσεων
Η αναμονή κλήσεων προσφέρει στους καλούντες σου την επιλογή να αναμείνουν στο τηλέφωνο, ενώ περιμένουν έναν εκπρόσωπό σας να απαντήσει. Ακόμα, σου επιτρέπει να χαρτογραφήσεις την υπηρεσία με οποιοδήποτε συνδυασμό κατεύθυνσης κλήσεων, μουσική σε αναμονή, προσωποποιημένα μηνύματα και πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Είναι μια καλή επαγγελματική εμπειρία για τους καλούντες - βοηθώντας σε να ελαχιστοποιήσεις τον αριθμό των αναπάντητων κλήσεων, φωνητικών μηνυμάτων και, μερικές φορές, χαμένων ευκαιριών.
Η αναμονή κλήσεων έχει βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται μεγάλο όγκο κλήσεων με περιορισμένο προσωπικό, με αποδοτικότητα που εκτιμούν οι εταιρείες. Πλέον, είναι εύκολο να την προσαρμόσεις και να την ρυθμίσεις μέσω του One Net GUI, ώστε να μπορείς να εξορθολογήσεις την λειτουργία της επιχείρησης σου με συγκεκριμένες προτροπές και μηνύματα που θα σε βοηθήσουν να ανταποκριθείς στις προσδοκίες των πελατών σου.
5. Φραγές κλήσεων
Οι Φραγές κλήσεων είναι μια υπηρεσία που επιτρέπει στον τελικό χρήστη να ρυθμίσει την απόρριψη των εισερχόμενων ή εξερχόμενων κλήσεων βασιζόμενος σε συγκεκριμένα κριτήρια όπως η τοποθεσία (εντός/εκτός Ελλάδος, αν γίνεται χρήση κινητής συσκευής) ή ο τύπος κλήσης (πχ εκτός εταιρείας, διεθνής).
6. Εταιρικός Κατάλογος
Στον εταιρικό κατάλογο εισάγεις τις επαφές τις επιχείρησης σου. Έτσι στις εσωτερικές κλήσεις οι υπάλληλοι σου θα μπορούν να βλέπουν ποιος τους καλεί στο IP τηλέφωνό τους ή στον PC Client. Επίσης με το IP τηλέφωνό τους θα μπορούν να αναζητήσουν το τηλέφωνο ενός συναδέλφου στον εταιρικό κατάλογο.
7. Αναφορές
Μέσω της διεπαφής του One Net σου δίνουμε την δυνατότητα να εξάγεις αναφορές ανά κεφαλικό αριθμό, εκπρόσωπο, κεφαλικό αριθμό και εκπρόσωπο, αριθμό κλήσης, Auto-Attendant τελικό προορισμό, Auto-Attendant κεφαλικό αριθμό.