04/03/2019
Στη Vodafone έχουμε δεσμευθεί να βρισκόμαστε πάντα δίπλα σας, να σας προσφέρουμε αξιόπιστες υπηρεσίες και προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης, αλλά και να σας ενημερώνουμε για τις τελευταίες τεχνολογίες, καθώς και για τις καλύτερες πρακτικές υλοποίησης και διαχείρισης των υπηρεσιών που χρησιμοποιείτε.
Στο πλαίσιο αυτό, θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας μεταφέρουμε πληροφορίες και ενδεδειγμένες, βέλτιστες πρακτικές, σχετικά με την ασφάλεια και την προστασία των Ιδιωτικών Τηλεφωνικών Κέντρων (Private Branch Exchange) που τυχόν χρησιμοποιείτε.
Οι προτεινόμενες οδηγίες είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα της Vodafone στο URL: https://www.vodafone.gr/business/asfaleia-idiotikon-psifiakon-tilefonikon-kentron/ την οποία σας ενθαρρύνουμε να επισκεφτείτε, προκειμένου να έχετε πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια αξιόπιστη πολιτική διαχείρισης του ιδιωτικού τηλεφωνικού σας κέντρου.
Πρόκειται για ένα σύνολο οδηγιών, οι οποίες στηρίζονται στην εμπειρία και τη διεθνή πρακτική του ομίλου μας και έχουν ως στόχο να σας προφυλάξουν από κακόβουλες ψηφιακές επιθέσεις στα Ιδιωτικά Τηλεφωνικά Κέντρα (Private Branch Exchange) που ενδεχομένως να χρησιμοποιείτε.
Καθώς η παραβίαση των ιδιωτικών τηλεφωνικών κέντρων από κακόβουλους φορείς αποτελεί ένα διεθνώς αναπτυσσόμενο φαινόμενο, εν συντομία, Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι:
Η παραβίαση των ιδιωτικών τηλεφωνικών κέντρων μπορεί να πραγματοποιηθεί από κακόβουλη επέμβαση εξωτερικών φορέων (hackers), οι οποίοι συνήθως δρομολογούν μέσω του ιδιωτικού τηλεφωνικού κέντρου κλήσεις προς χώρες του εξωτερικού με υψηλή χρέωση.
Η εν λόγω αυξημένη κίνηση συνήθως πραγματοποιείται εκτός ωραρίων λειτουργίας της επιχείρησής σας και σε σύντομο χρόνο.
Η κακόβουλη επέμβαση αφορά αποκλειστικά την παραβίαση του ιδιωτικού τηλεφωνικού κέντρου και δεν μπορεί τεχνικά να σχετίζεται με την παραβίαση της υπηρεσίας σταθερής τηλεφωνίας που λαμβάνετε από τον πάροχό σας.
Την ευθύνη για την υποστήριξη και προστασία του ιδιωτικού τηλεφωνικού κέντρου, έναντι οποιασδήποτε απειλής κατά της ασφάλειας ή καταχρηστικής εκμετάλλευσης του συστήματος, έχει σε κάθε περίπτωση ο ιδιοκτήτης και χρήστης του εξοπλισμού.
Ο πάροχος της υπηρεσίας τηλεφωνίας, εν προκειμένω η Vodafone, δεν φέρει ευθύνη για τη διαχείριση, συντήρηση και λειτουργία του ιδιωτικού τηλεφωνικού κέντρου των πελατών και δεν μπορεί να εμποδίσει ή να εντοπίσει οποιαδήποτε προβλήματα ασφαλείας ή καταχρηστικής λειτουργίας τα οποία μπορεί να αντιμετωπίσουν οι πελάτες (όπως προγράμματα malware και dialler, απόπειρες hacking, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, μη εξουσιοδοτημένη αποκάλυψη εμπιστευτικών πληροφοριών, ανεπαρκής διαθεσιμότητα).
Για τη δημιουργία των προτεινόμενων οδηγιών έχει ληφθεί υπόψη η ανάλυση που διεξάγεται στο “PBX Vulnerability Analysis” από τον οργανισμό NIST (National Institute of Standards & Technology):
http://csrc.nist.gov/publications/nistpubs/800-24/sp800-24pbx.pdf
Σε περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διαπιστώσατε ασυνήθη κίνηση προς συγκεκριμένους προορισμούς μπορείτε να:
Επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών της Vodafone στο 13378 από κινητό Vodafone ή στο 2104276900, προκειμένου να ενεργοποιηθεί άμεσα η φραγή εξερχόμενων κλήσεων στην υπηρεσία που λαμβάνετε από τη Vodafone.
Απευθυνθείτε στο Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας στο 11012 προκειμένου να δηλώσετε το παραπάνω γεγονός.