Σε συνέχεια των σχετικών ανακοινώσεων της εταιρείας μας στις 15/1/2020 και στις 22/12/2021, σας ενημερώνουμε ότι η σταδιακή απενεργοποίηση του δικτύου 3G (η οποία γίνεται στο πλαίσιο αναβάθμισης των δικτύων 4G και 5G) βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε όλη τη χώρα εντός του πρώτου εξαμήνου του 2023.
Υπενθυμίζουμε ότι όλοι οι συνδρομητές μπορούν να ελέγξουν τον τύπο της τεχνολογίας της συσκευής τους (δηλαδή εάν είναι 2G, 3G, 4G ή 5G) καθώς και την κάρτα SIM τους σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Vodafone. Η Vodafone έχει φροντίσει, ώστε όλοι οι συνδρομητές της που χρησιμοποιούν κάρτα SIM παλαιάς τεχνολογίας, να μπορούν να την αντικαταστήσουν άμεσα και δωρεάν στα ίδια σημεία.
Πλέον, η πρόσβαση στο διαδίκτυο (Internet) θα γίνεται μέσα από τα προηγμένα δίκτυα 4G και 5G από συσκευές που υποστηρίζουν δίκτυο 4G ή 5G, με κάρτες τεχνολογίας U-SIM, ενώ οι υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων (SMS) δεν επηρεάζονται και θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται κανονικά.
Οι συνδρομητές Συμβολαίου, Καρτοπρογράμματος και Καρτοκινητής που επηρεάζονται από την διακοπή του δικτύου 3G στην περιοχή τους, έχουν δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασής τους εντός δύο (2) μηνών από την ημερομηνία διακοπής, για την οποία θα ενημερωθούν μέσω ενημερωτικού γραπτού μηνύματος - SMS (εξαιρουμένων τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευής ή τερματικού εξοπλισμού).
Οι συνδρομητές μπορούν να ελέγξουν τον τύπο της τεχνολογίας της συσκευής τους (δηλαδή εάν είναι 2G, 3G, 4G ή 5G) καθώς και την κάρτα SIM τους σε οποιαδήποτε κατάστημα της Vodafone. Η Vodafone έχει φροντίσει ώστε όλοι οι συνδρομητές της που χρησιμοποιούν κάρτα SIM παλαιάς τεχνολογίας, να μπορούν να την αντικαταστήσουν άμεσα και δωρεάν στα ίδια σημεία.
Μάθετε περισσότερα για την κατάργηση του 3G δικτύου εδώ.
Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών της Vodafone (13830 για ιδιώτες και 1399 για εταιρικούς πελάτες) ή επισκεφθείτε ένα οποιοδήποτε κατάστημα της Vodafone.