Τι εξοπλισμό μπορώ να ασφαλίσω;
Αυτό το ασφαλιστήριο συμβόλαιο έχει σχεδιαστεί για κινητά τηλέφωνα και tablet, που πωλήθηκαν από τη Vodafone τους τελευταίους 12 μήνες. Η συσκευή πρέπει να είναι σε πλήρη κατάσταση λειτουργίας και να μην έχει ήδη καταστραφεί κατά την αγορά
Πως κάνω διαχείριση του ασφαλιστήριου συμβολαίου μου;
Μπορείτε να κάνετε τις περισσότερες εργασίες, όπως την ενημέρωση των προσωπικών σας στοιχείων ή την προβολή των στοιχείων του συμβολαίου σας, ηλεκτρονικά, με απλό τρόπο μέσω της πύλης Vodafone MyInsurance στη διεύθυνση https://myinsurance-gr.care.vodafone.com
Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε στο (+30) 2112345852. Οι γραμμές είναι ανοιχτές από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 (σημειώστε ότι είμαστε κλειστά τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες).
Πως καταχωρώ ένα παράπονο;
Εάν επιθυμείτε να κάνετε ένα παράπονο ή να έχετε μια γενική ερώτηση σχετικά με την ασφάλιση, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο (+30) 2112345852 ή μέσω email στο info.vodafonegr@assurant.com. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την απόφασή μας, μπορείτε να ζητήσετε από τον Συνήγορο του Καταναλωτή να εξετάσει την υπόθεσή σας. Τα πλήρη στοιχεία περιέχονται στους Όρους και Προϋποθέσεις σας, μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας τους
Με ποιο τρόπο θα γίνεται η αποπληρωμή του μηνιαίου ασφάλιστρου;
Μέσω του μηνιαίου Vodafone λογαριασμού που λαμβάνετε, πληρώνοντας το μηνιαίο ποσό που έχετε συμφωνήσει κατά την αγορά της ασφάλειας
Πως μπορώ να κάνω αναφορά για μια αξίωση;
Εάν επιθυμείτε να υποβάλετε αξίωση, μεταβείτε στην πύλη Vodafone MyInsurance στη διεύθυνση https://myinsurance-gr.care.vodafone.com και επιλέξτε «υποβολή αξίωσης» από το αναπτυσσόμενο μενού. Θα χρειαστεί να δηλώσετε την ημερομηνία του συμβάντος και λεπτομέρειες σχετικά με το τι συνέβη στη συσκευή σας. Εάν η αξίωσή σας αφορά κλοπή, πρέπει να έχετε αναφέρει την κλοπή στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας και να έχετε λάβει αριθμό αναφοράς εγκλήματος. Μπορείτε επίσης να υποβάλετε αξίωση καλώντας στο (+30) 2112345852. Οι γραμμές είναι ανοιχτές από Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 09:00-17:00 (σημειώστε ότι είμαστε κλειστά τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες). Σε περίπτωση κλοπής ενώ βρίσκεστε στο εξωτερικό, απαραίτητα κάνετε την αναφορά στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής που έγινε, λαμβάνοντας τον αριθμό αναφοράς εγκλήματος. Έπειτα την συσκευή αντικατάστασης θα την παραλάβετε στην Ελληνική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει. Αν είστε στο εξωτερικό και σπάσει η συσκευή σας, με την επιστροφή σας στην Ελλάδα, θα σας επισκεφθεί courier για να παραλάβει τη συσκευή και να την αποστείλει στο επισκευαστικό κέντρο ώστε να σας επιστραφεί επισκευασμένη.
Πως μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου;
Εάν ακυρώσετε την ασφάλισή σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή των ασφαλιστικών παραστατικών, θα σας επιστραφεί πλήρως το ασφάλιστρο, σε περίπτωση που έχετε ήδη χρεωθεί, με την προϋπόθεση ότι δεν έχετε υποβάλει καμία αξίωση. Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει τα στοιχεία που προβλέπονται στα άρθρα 150 και 151 του Ν. 4364/2016, δικαιούστε να ακυρώσετε την ασφάλιση εντός της ανωτέρω προθεσμίας, συμπληρώνοντας το ειδικό έντυπο εναντίωσης που σας παραδόθηκε μαζί με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Μετά την περίοδο των 14 ημερών, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την ασφάλισή σας χωρίς να πληρώσετε τα μηνιαία ασφάλιστρα που οφείλονται για την ελάχιστη περίοδο των 12 μηνών. Μετά την ελάχιστη περίοδο των 12 μηνών μπορείτε να ακυρώσετε την ασφάλισή σας ανά πάσα στιγμή. Δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων για καμία περίοδο ασφάλισης που δεν χρησιμοποιήθηκε τον μήνα ακύρωσης. Για ακύρωση αυτού του ασφαλιστηρίου, επικοινωνήστε με τη Vodafone στο 2112345852.