Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Η Panafon Ανέλαβε την Παροχή Υπηρεσιών Τιμολόγησης/Customer Care και Έκδοσης Λογαριασμών της Ουγγρικής Primatel

Αρχική
Digital Press Office
Δελτία Τύπου
Η Panafon Ανέλαβε την Παροχή Υπηρεσιών Τιμολόγησης/Customer Care και Έκδοσης Λογαριασμών της Ουγγρικής Primatel
Δελτίο τύπου
Η Panafon Ανέλαβε την Παροχή Υπηρεσιών Τιμολόγησης/Customer Care και Έκδοσης Λογαριασμών της Ουγγρικής Primatel
14/10/1999

Η Panafon ανέλαβε κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού την εκπόνηση μεγάλου μηχανογραφικού έργου για λογαριασμό της Ουγγαρέζικης εταιρίας κινητής τηλεφωνίας PRIMATEL. Η PRIMATEL είναι ο νεότερος κάτοχος αδείας κινητής τηλεφωνίας της Ουγγαρίας και θυγατρική εταιρία της VODAFONE AIRTOUCH η οποία κατέχει το 50.1%. Θα αρχίζει δε να παρέχει τις υπηρεσίες της μέσα στον Δεκέμβριο του 1999.Η ανάθεση του έργου αυτού από την PRIMATEL Ουγγαρίας είναι πρωτοποριακή για τα Ελληνικά δεδομένα και περιλαμβάνει την κάλυψη των μηχανογραφικών αναγκών της PRIMATEL σε θέματα τιμολογιακής και εμπορικής πολιτικής, εξυπηρέτησης πελατών και έκδοσης λογαριασμών βασισμένα στο υπερσύγχρονο σύστημα τιμολόγησης εξυπηρέτησης πελατών και έκδοσης λογαριασμών "ΔΙΑΣ" της PANAFON. Η PRIMATEL θα είναι συνδεδεμένη αρχικά με 50 τερματικά στο "ΔΙΑ", μέσω επίγειων και δορυφορικών τηλεπικοινωνιακών γραμμών. Το σύστημα θα είναι εγκατεστημένο και θα λειτουργεί στο μηχανογραφικό κέντρο της Panafon στην Αθήνα η οποία και θα αναλάβει τη λειτουργία αυτή του συστήματος για μία αρχική περίοδο δώδεκα μηνών αρχής γενομένης από 1η Νοεμβρίου 1999. Για άλλη μία φορά η τεχνογνωσία και οι άριστες υπηρεσίες που διατίθενται αποκλειστικά στη συνδρομητική βάση της Panafon εκτιμούνται από μεγάλες εταιρίες του εξωτερικού όπου και εξάγονται. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνείστε με τον κ. Γ. Στεφανόπουλο, τηλ. 6160061.


Μοιράσου το στα Social
Χρήσιμα Links

Όλα τα Δελτία Τύπου



Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group