Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με τις παρεχόμενες υπηρεσίας ή με αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να υποβάλλετε παράπονο και μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) η οποία είναι διαθέσιμη στην ακόλουθη ιστοσελίδα : https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL#.
Η επικοινωνία της εταιρείας μας με την πλατφόρμα ΗΕΔ γίνεται μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: consumers_ombudsman.gr@vodafone.com
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στην ως άνω διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν θα γίνονται δεκτά παράπονα/καταγγελίες που δεν υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας της ΗΕΔ. Κατά συνέπεια, παράπονα/καταγγελίες που αποστέλλονται απευθείας στην ανωτέρω διεύθυνση και δεν υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας της ΗΕΔ, δεν θα λαμβάνονται υπόψιν.
Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει να μοιραστεί τις λεπτομέρειες στο σχέδιο εντύπου καταγγελίας μαζί μας, πριν υποβάλει επίσημα την καταγγελία, για να διαπιστώσει εάν είναι δυνατή η άμεση επίλυση της διαφοράς (άμεσες συνομιλίες). Για τον λόγο αυτό, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας με όλους τους υπόλοιπους τρόπους που αναφέρονται στην ενότητα «Τρόποι Επικοινωνίας με τη Vodafone».