Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με τις παρεχόμενες υπηρεσίας ή με αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να υποβάλλετε παράπονο και μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) η οποία είναι διαθέσιμη στην ακόλουθη ιστοσελίδα : https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL#.
Η επικοινωνία της εταιρείας μας με την πλατφόρμα ΗΕΔ γίνεται μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: consumers_ombudsman.gr@vodafone.com