Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Εντοπισμός κακόβουλων και ενοχλητικών κλήσεων

Home
Vodafone Ελλάδος
Ασφάλεια και απόρρητο
Εντοπισμός κακόβουλων και ενοχλητικών κλήσεων

Εντοπισμός κακόβουλων και ενοχλητικών κλήσεων

03 Απριλίου 2018

Πληροφορίες και οδηγίες

Σύμφωνα με την υπ.αριθμόν 2322/2006 Πράξη της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών (Α.Δ.Α.Ε.) και βάσει του άρθρου 8 παρ. 7 του Ν.3471/06, η Εταιρεία μας ικανοποιεί αιτήματα συνδρομητών μόνο του δικτύου μας, που αφορούν την καταγραφή κακόβουλων ή και ενοχλητικών κλήσεων που ενδεχομένως θα δεχθούν από όλα τα δίκτυα προς τον προσωπικό αριθμό τους -κινητό και σταθερό Vodafone για το σπίτι / γραφείο - για μελλοντικό διάστημα μέχρι και 15 ημέρες.

Η χορήγηση των κλήσεων πραγματοποιείται κατόπιν υποβολής μόνον της συγκεκριμένης αίτησης (f773-issue4) του συνδρομητή καθώς και του χρήστη στην περίπτωση που είναι διαφορετικός από το συνδρομητή.

Εφόσον η αίτηση πληροί τις προϋποθέσεις, όσοι καλούν τον αριθμό του αιτούντα, κατά το δηλωθέν διάστημα, υποχρεωτικά θα ακούν το κάτωθι ηχογραφημένο μήνυμα πριν από τη σύνδεση:


"Ο συνδρομητής που καλείτε έχει ενεργοποιήσει την δυνατότητα εξουδετέρωσης της υπηρεσίας απόκρυψης αριθμού κλήσης. Εφόσον η κλήση απαντηθεί ο αριθμός σας, η ημερομηνία, η ώρα και η διάρκεια της κλήσης θα διατεθούν στον συνδρομητή που καλείτε."

Διάθεση αίτησης

Μπορείς να κατεβάσεις την αίτηση σε μορφή pdf ή να τη προμηθευτείς:

  • Από τα Καταστήματα Vodafone (Vshops)

  • Από την Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Services 13830) για αποστολή της αίτησης μέσω fax/mail στον αιτούντα

  • Από τα κεντρικά γραφεία της Vodafone στο Χαλάνδρι, Τζαβέλα 1-3, σε εργάσιμες ημέρες & ώρες (Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 έως 17:00)

Κατέβασε την αίτηση

Συμπλήρωση αίτησης

1. Παράδοση ή αποστολή με συστημένη επιστολή / courier στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας

  • Για πελάτες λιανικής / ατομικές επιχειρήσεις:
    Επικυρωμένο αντίγραφο :

    1. Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας (σε ισχύ) ή

    2. Διαβατηρίου (σε ισχύ) ή

    3. Διπλώματος οδήγησης

του συνδρομητή ή και του χρήστη (στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο).
Η αίτηση θα πρέπει να έχει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του συνδρομητή ή και του χρήστη (στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο)

  • Για εταιρικούς πελάτες (π.χ. τράπεζες, εταιρείες ΟΕ/ΕΕ/ΑΕ/ΕΠΕ):
    Επικυρωμένο αντίγραφο:

    1. Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας του χρήστη (σε ισχύ) ή

    2. Διαβατηρίου (σε ισχύ) του χρήστη ή

    3. Διπλώματος οδήγησης του χρήστη

    4. Σφραγίδα εταιρείας στην 1 στήλη της 2ης σελίδας της αίτησης.

Η αίτηση θα πρέπει να έχει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του νομίμου εκπροσώπου ή και του χρήστη(στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο)

2. Υποβολή σε κατάστημα Vodafone

  • Για πελάτες λιανικής / ατομικές επιχειρήσεις:

  1. Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας (σε ισχύ) ή

  2. Διαβατηρίου (σε ισχύ) ή

  3. Διπλώματος οδήγησης

του συνδρομητή ή και του χρήστη (στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο)

  • Για εταιρικούς πελάτες (π.χ. τράπεζες, εταιρείες ΟΕ/ΕΕ/ΑΕ/ΕΠΕ):

  1. Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας του νομίμου εκπροσώπου και του χρήστη(σε ισχύ) ή

  2. Διαβατηρίου του νομίμου εκπροσώπου και του χρήστη (σε ισχύ) ή

  3. Διπλώματος οδήγησηςτου νομίμου εκπροσώπου και του χρήστη

  4. Σφραγίδα εταιρείας στην 1 στήλη της 2ης σελίδας της αίτησης.


Η πρωτότυπη αίτηση με τα δικαιολογητικά αποστέλλονται με ευθύνη του αιτούντα με συστημένη επιστολή ή ταχυμεταφορές στην κάτωθι διεύθυνση:

VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.Ε.Τ.
Τζαβέλα 1-3, Χαλάνδρι,
Τ.Κ. 152 31
Για τον «ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΚΑΚΟΒΟΥΛΩΝ ή ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ»

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group