Σύμφωνα με την υπ.αριθμόν 2322/2006 Πράξη της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών (Α.Δ.Α.Ε.) και βάσει του άρθρου 8 παρ. 7 του Ν.3471/06, η Εταιρεία μας ικανοποιεί αιτήματα συνδρομητών μόνο του δικτύου μας, που αφορούν την καταγραφή κακόβουλων ή και ενοχλητικών κλήσεων που ενδεχομένως θα δεχθούν από όλα τα δίκτυα προς τον προσωπικό αριθμό τους -κινητό και σταθερό Vodafone για το σπίτι / γραφείο - για μελλοντικό διάστημα μέχρι και 15 ημέρες.
Η χορήγηση των κλήσεων πραγματοποιείται κατόπιν υποβολής μόνον της συγκεκριμένης αίτησης (f773-issue4) του συνδρομητή καθώς και του χρήστη στην περίπτωση που είναι διαφορετικός από το συνδρομητή.
Εφόσον η αίτηση πληροί τις προϋποθέσεις, όσοι καλούν τον αριθμό του αιτούντα, κατά το δηλωθέν διάστημα, υποχρεωτικά θα ακούν το κάτωθι ηχογραφημένο μήνυμα πριν από τη σύνδεση:
"Ο συνδρομητής που καλείτε έχει ενεργοποιήσει την δυνατότητα εξουδετέρωσης της υπηρεσίας απόκρυψης αριθμού κλήσης. Εφόσον η κλήση απαντηθεί ο αριθμός σας, η ημερομηνία, η ώρα και η διάρκεια της κλήσης θα διατεθούν στον συνδρομητή που καλείτε."
Μπορείς να κατεβάσεις την αίτηση σε μορφή pdf ή να τη προμηθευτείς:
Από τα Καταστήματα Vodafone (Vshops)
Από την Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Services 13830) για αποστολή της αίτησης μέσω fax/mail στον αιτούντα
Από τα κεντρικά γραφεία της Vodafone στο Χαλάνδρι, Τζαβέλα 1-3, σε εργάσιμες ημέρες & ώρες (Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 έως 17:00)
1. Παράδοση ή αποστολή με συστημένη επιστολή / courier στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας
Για πελάτες λιανικής / ατομικές επιχειρήσεις:
Επικυρωμένο αντίγραφο :
Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας (σε ισχύ) ή
Διαβατηρίου (σε ισχύ) ή
Διπλώματος οδήγησης
του συνδρομητή ή και του χρήστη (στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο).
Η αίτηση θα πρέπει να έχει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του συνδρομητή ή και του χρήστη (στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο)
Για εταιρικούς πελάτες (π.χ. τράπεζες, εταιρείες ΟΕ/ΕΕ/ΑΕ/ΕΠΕ):
Επικυρωμένο αντίγραφο:
Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας του χρήστη (σε ισχύ) ή
Διαβατηρίου (σε ισχύ) του χρήστη ή
Διπλώματος οδήγησης του χρήστη
Σφραγίδα εταιρείας στην 1 στήλη της 2ης σελίδας της αίτησης.
Η αίτηση θα πρέπει να έχει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του νομίμου εκπροσώπου ή και του χρήστη(στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο)
2. Υποβολή σε κατάστημα Vodafone
Για πελάτες λιανικής / ατομικές επιχειρήσεις:
Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας (σε ισχύ) ή
Διαβατηρίου (σε ισχύ) ή
Διπλώματος οδήγησης
του συνδρομητή ή και του χρήστη (στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο)
Για εταιρικούς πελάτες (π.χ. τράπεζες, εταιρείες ΟΕ/ΕΕ/ΑΕ/ΕΠΕ):
Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας του νομίμου εκπροσώπου και του χρήστη(σε ισχύ) ή
Διαβατηρίου του νομίμου εκπροσώπου και του χρήστη (σε ισχύ) ή
Διπλώματος οδήγησηςτου νομίμου εκπροσώπου και του χρήστη
Σφραγίδα εταιρείας στην 1 στήλη της 2ης σελίδας της αίτησης.
Η πρωτότυπη αίτηση με τα δικαιολογητικά αποστέλλονται με ευθύνη του αιτούντα με συστημένη επιστολή ή ταχυμεταφορές στην κάτωθι διεύθυνση:
VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.Ε.Τ.
Τζαβέλα 1-3, Χαλάνδρι,
Τ.Κ. 152 31
Για τον «ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΚΑΚΟΒΟΥΛΩΝ ή ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ»