Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Δείκτες ποιότητας

background

Δείκτες ποιότητας

Δείκτες ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών B’ ΕΞΆΜΗΝΟ 2023

Στην ενότητα αυτή παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τους Δείκτες Ποιότητας Παρεχόμενων Υπηρεσιών, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην με αριθμό 991/7Β/17-05-2021 (ΦΕΚ 2394/Β/07-06-2021) Απόφαση της ΕΕΤΤ «Τροποποίηση και κωδικοποίηση της υπό στοιχεία ΕΕΤΤ ΑΠ. 621/011/27-09-2011 (Κανονισμός Δεικτών Ποιότητας) απόφασης ως προς τους Δείκτες Ποιότητας σταθερής τηλεφωνίας, σταθερών ευρυζωνικών υπηρεσιών και υπηρεσιών VoIP, υπηρεσιών εξυπηρέτησης τελικών χρηστών και υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου

Κατέβασε το πίνακα Μεταδεδομένων

Ποσοστό χρησιμοποίησης συνδέσμων

Χρόνος παροχής αρχικής σύνδεσης σταθερών ευρυζωνικών υπηρεσιών

Ποσοστό αναφορών βλάβης & χρόνος αποκατάστασης βλαβών

Ποσοστό αναπάντητων κλήσεων σε τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης τελικών χρηστών & Χρόνος απόκρισης σε τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης τελικών χρηστών

Ποσοστά και χρόνοι επίλυσης παραπόνων συνδρομητών

Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group