Ι. Η ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυμη Ελληνική Εταιρία Τηλεπικοινωνιών» (εφεξής «VODAFONE»), που εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής, οδός Τζαβέλλα αρ. 1-3 και εκπροσωπείται νόμιμα, έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα/υπηρεσία με την ονομασία «Vodafone Εγγύηση Εξυπηρέτησης Ask Once» για τους συνδρομητές της κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και προσφέρει στο πλαίσιο αυτής την ακόλουθη αποζημιωτική παροχή (στο εξής «Παροχή») υπό τους κάτωθι όρους:
Η κατωτέρω αναφερόμενη παροχή ισχύει για όλους τους συνδρομητές Vodafone (ιδιώτες και επαγγελματίες), τόσο κινητής τηλεφωνίας (υφιστάμενους και νέους) με προγράμματα Vodafone συμβολαίου, Vodafone Καρτοπρογράμματος, Vodafone καρτοκινητής και Vodafone CU, όσο και σταθερής τηλεφωνίας (υφιστάμενους και νέους).
Κάθε συνδρομητής που επιθυμεί να λάβει την παροχή (εφεξής «λήπτης της παροχής»), δύναται να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης Ιδιωτών πελατών στο νούμερο 13830 ή στο τμήμα εξυπηρέτησης Εταιρικών πελατών στο νούμερο 1399.
Η κατωτέρω παροχή δίδεται αποκλειστικά και μόνο στην περίπτωση, κατά την οποία ο συνδρομητής της Εταιρίας (ιδιώτης ή επαγγελματίας), παρά το γεγονός ότι είχε επικοινωνήσει με την Εταιρία είτε για την επίλυση οιουδήποτε ζητήματος είτε για την απάντηση οιουδήποτε ερωτήματός του που σχετίζεται με τις παρεχόμενες από την Εταιρία υπηρεσίες (ενδεικτικά, τεχνικού προβλήματος σχετικό με τη σύνδεση του κ.λ.π.) και δεν είχε καταστεί εφικτή η επίλυση ή απάντηση σε αυτό κατά την πρώτη ως άνω επικοινωνία, εντούτοις στη συνέχεια δεν ενημερώθηκε τηλεφωνικά ή με γραπτό μήνυμα (SMS) στο δηλωθέν κινητό τηλέφωνο, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, για το ονοματεπώνυμο του εξειδικευμένου εκπροσώπου της Εταιρίας που θα αναλάβει προσωπικά το αίτημά του και θα τον ενημερώνει για την εξέλιξή του.
Εφόσον το ερώτημα/ζήτημα του συνδρομητή αφορούσε τη σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας, τότε η παροχή θα μπορεί να ενεργοποιηθεί σε οποιοδήποτε ενεργό αριθμό σταθερής σύνδεσης Vodafone επιθυμεί ο λήπτης της παροχής και βρίσκεται στον ίδιο αριθμό φορολογικού μητρώου (Α.Φ.Μ.).
Εφόσον το ερώτημα/ζήτημα του συνδρομητή αφορούσε τη σύνδεση κινητής τηλεφωνίας, τότε η παροχή θα μπορεί να ενεργοποιηθεί σε οποιοδήποτε αριθμό κινητής σύνδεσης επιθυμεί η λήπτης της παροχής και βρίσκεται στον ίδιο αριθμό φορολογικού μητρώου (Α.Φ.Μ.).
Για συνδρομητές που έχουν ενεργές συνδέσεις τόσο κινητής όσο και σταθερής τηλεφωνίας στον ίδιο αριθμό φορολογικού μητρώου (Α.Φ.Μ.) και παρόλα αυτά δεν είναι εφικτό να αξιοποιήσει ο λήπτης της παροχής τα δωρεάν λεπτά ομιλίας είτε από τη σύνδεση κινητής είτε από τη σύνδεση σταθερής που αφορά το ζήτημα/ερώτημά του, τότε η παροχή θα μπορεί να ενεργοποιηθεί σε οποιαδήποτε ενεργή σύνδεση είτε σταθερής είτε κινητής τηλεφωνίας του ιδίου Α.Φ.Μ. που επιθυμεί ο λήπτης της παροχής.
Επισημαίνεται ότι οι συνδρομητές συμβολαίου κινητής και σταθερής τηλεφωνίας (ιδιώτες και επαγγελματίες), στους οποίους έχει τεθεί φραγή εξερχομένων κλήσεων για οποιοδήποτε λόγο, εξαιρούνται από την εν λόγω παροχή καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου φραγής και δεν μπορούν να κάνουν χρήση αυτής.
Επισημαίνεται ότι η παροχή δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί σε συνδέσεις των προγραμμάτων Vodafone Mobile Broadband και Vodafone Home telephony Basic. Σε αυτή την περίπτωση η παροχή θα μπορεί να ενεργοποιηθεί σε οποιαδήποτε ενεργή σύνδεση είτε σταθερής είτε κινητής τηλεφωνίας του ιδίου Α.Φ.Μ. που επιθυμεί ο λήπτης της παροχής.
Η παροχή μπορεί ενεργοποιηθεί μόνο μία φορά και μόνο σε μία σύνδεση σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας για κάθε αίτημα.
Αν η παροχή είναι ακόμη ενεργή σε μία σύνδεση, δεν είναι εφικτό να χορηγηθεί/ενεργοποιηθεί εκ νέου άλλη παροχή για τον ίδιο αριθμό σύνδεσης
Οι όροι και προϋποθέσεις του παρόντος προγράμματος/υπηρεσίας «Vodafone Εγγύηση Εξυπηρέτησης Ask Once» δύνανται να τροποποιηθούν μονομερώς από την Εταιρία.
Η Εταιρία δεν ευθύνεται στην περίπτωση που για οποιοδήποτε τεχνικό λόγο είναι προσωρινώς αδύνατη η λήψη της παροχής από οποιονδήποτε συνδρομητή.
Για ζητήματα/ερωτήματα σχετιζόμενα με την κινητή τηλεφωνία και τα οποία δεν δρομολογήθηκαν κατά τα ανωτέρω, θα παρέχονται στο λήπτη της παροχής, βάσει των παραπάνω όρων, δωρεάν 300 λεπτά χρόνου ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα για χρήση εντός Ελλάδος από το κινητό του τηλέφωνο. Ο λήπτης της παροχής θα πρέπει υποχρεωτικά να καταναλώσει την ως άνω παροχή του δωρεάν χρόνου ομιλίας εντός επτά (7) ημερών από την ενεργοποίησή της (επισημαίνεται ότι η προσφορά θα λήγει πάντοτε στις 00:00 της τελευταίας [έβδομης] ημέρας, ανεξάρτητα από την ώρα ενεργοποίησης της). Ο συμμετέχων θα ενημερώνεται εντός 24 ωρών, για την ενεργοποίηση της παροχής μέσω γραπτού μηνύματος (SMS), που θα αποστέλλεται στο δηλωθέντα αριθμό τηλεφώνου.
Στα δωρεάν λεπτά ομιλίας δεν συμπεριλαμβάνονται προορισμοί ειδικών χρεώσεων (π.χ. ενδεικτικά Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, σύντομοι κωδικοί, διεθνείς προορισμοί).
Μέσω δε της υπηρεσίας «Vodafone Έλεγχος Χρήσης», οι συνδρομητές Vodafone Καρτοπρογράμματος (ιδιώτες και επαγγελματίες) και οι συνδρομητές καρτοκινητής θα λαμβάνουν ενημερωτικό γραπτό μήνυμα (SMS) όταν φτάσουν στο 80% και 100% αντίστοιχα της κατανάλωσης των 300 λεπτών χρόνου ομιλίας. Για τους Ιδιώτες και Επαγγελματίες Συνδρομητές Συμβολαίου δεν θα παρέχεται ενημερωτικό γραπτό μήνυμα στο 80%
Από τη στιγμή της ενεργοποίησης της παροχής και καθ’ όλη τη διάρκεια της, υποχρεωτικά θα καταναλώνονται αρχικά τα δωρεάν λεπτά ομιλίας της παροχής.
Μετά την κατανάλωση ή τη λήξη της παροχής, οι συνδρομητές θα συνεχίσουν να καταναλώνουν τα λεπτά χρόνου ομιλίας τους βάσει του προγράμματος χρήσης τους. Συγκεκριμένα, εάν ο συνδρομητής ξεπεράσει τα δωρεάν 300 λεπτά χρόνου ομιλίας μέσα στην περίοδο που δικαιούται την παροχή, τότε θα συνεχίσει να κάνει χρήση είτε του χρόνου ομιλίας βάσει του προγράμματος χρήσης του (εφόσον έχει ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας) ή κάποιου ενεργοποιημένου πρόσθετου πακέτου ομιλίας είτε χρόνου ομιλίας σύμφωνα με τις χρεώσεις για εθνικές κλήσεις βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Αντίστοιχα, τα τυχόν υπολειπόμενα λεπτά χρόνου ομιλίας από τα δωρεάν 300 λεπτά, μετά τη λήξη της παροχής [παρέλευση έβδομης ημέρας], θα χάνονται.
Για τους συνδρομητές συμβολαίου (ιδιώτες και επαγγελματίες), η ελάχιστη διάρκεια κλήσης είναι το ένα λεπτό (1’) και το βήμα χρέωσης το ένα δευτερόλεπτο, για δε τους συνδρομητές Καρτοπρογράμματος (ιδιώτες και επαγγελματίες) και για τους συνδρομητές Καρτοκινητής η ελάχιστη διάρκεια κλήσης είναι τρία λεπτά (3’) και το βήμα χρέωσης το ένα δευτερόλεπτο (1’’).
Επισημαίνεται ότι η χρήση της παροχής δεν μπορεί να γίνει εκτός Ελλάδας.
Για ζητήματα/ερωτήματα σχετιζόμενα με τη σταθερή τηλεφωνία “Vodafone Home”, και τα οποία δεν δρομολογήθηκαν κατά τα ανωτέρω, θα παρέχονται στο λήπτη της παροχής, βάσει των παραπάνω όρων, δωρεάν 300 λεπτά χρόνου ομιλίας προς εθνικά κινητά από το σταθερό του τηλέφωνο. Ο λήπτης θα πρέπει υποχρεωτικά να καταναλώσει την παροχή εντός επτά (7) ημερών από την ημέρα ενεργοποίησή της.
Μέσω της υπηρεσίας «Vodafone Έλεγχος Χρήσης», ο λήπτης θα λαμβάνει ενημερωτικό γραπτό μήνυμα (SMS) όταν φτάσει στο 80% της κατανάλωσης των 300 λεπτών χρόνου ομιλίας προς κινητά.
Από τη στιγμή της ενεργοποίησης της παροχής και καθ’ όλη τη διάρκεια της, υποχρεωτικά θα καταναλώνονται αρχικά τα δωρεάν λεπτά ομιλίας της παροχής.
Μετά την κατανάλωση ή τη λήξη της παροχής, οι συνδρομητές θα συνεχίσουν να καταναλώνουν τα λεπτά χρόνου ομιλίας τους βάσει του προγράμματος χρήσης τους. Συγκεκριμένα, εάν ο συνδρομητής ξεπεράσει τα δωρεάν 300 λεπτά χρόνου ομιλίας μέσα στην περίοδο που δικαιούται την παροχή, θα συνεχίσει να κάνει χρήση είτε του χρόνου ομιλίας βάσει του προγράμματος χρήσης του (εφόσον έχει ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας) είτε χρόνου ομιλίας σύμφωνα με τις χρεώσεις για εθνικές κλήσεις βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Αντίστοιχα, τυχόν υπολειπόμενα λεπτά ομιλίας από τα δωρεάν 300 λεπτά, μετά τη λήξη της παροχής, θα χάνονται.
Για ζητήματα/ερωτήματα σχετιζόμενα με τα προγράμματα της σταθερής τηλεφωνίας “Vodafone One Net” και “Vodafone Business Connect” και τα οποία δεν δρομολογήθηκαν κατά τα ανωτέρω, θα παρέχονται στο λήπτη της παροχής, βάσει των παραπάνω όρων, δωρεάν 300 λεπτά χρόνου ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα από το σταθερό του. Ο λήπτης θα πρέπει υποχρεωτικά να καταναλώσει την ως άνω παροχή εντός 7 ημερών από την ενεργοποίησή της.
Από τη στιγμή της ενεργοποίησης της παροχής και καθ’ όλη τη διάρκεια της, υποχρεωτικά θα καταναλώνονται αρχικά τα δωρεάν λεπτά χρόνου ομιλίας της παροχής.
Μετά την κατανάλωση ή τη λήξη της παροχής, οι συνδρομητές θα συνεχίσουν να καταναλώνουν τα λεπτά ομιλίας τους βάσει του προγράμματος χρήσης τους. Συγκεκριμένα, εάν ο συνδρομητής ξεπεράσει τα δωρεάν 300 λεπτά χρόνου ομιλίας μέσα στην περίοδο που δικαιούται την παροχή, θα συνεχίσει να κάνει χρήση είτε του χρόνου ομιλίας βάσει του προγράμματος χρήσης του (εφόσον έχει ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας) είτε χρόνου ομιλίας σύμφωνα με τις χρεώσεις για εθνικές κλήσεις βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Αντίστοιχα, τυχόν υπολειπόμενα λεπτά ομιλίας από τα δωρεάν 300 λεπτά, μετά τη λήξη της παροχής, θα χάνονται.
Εξυπηρέτηση Πελατών: Για τυχόν ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τους παρόντες όρους, κάθε συνδρομητής δύναται να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση Ιδιωτών πελατών στο νούμερο 13830 (με χρέωση 0,242€ / κλήση μετά τα 60 πρώτα δευτερόλεπτα από δίκτυο τηλεφωνίας Vodafone) ή με την εξυπηρέτηση Εταιρικών πελατών στο νούμερο 1399 (δωρεάν από κινητό/σταθερό Vodafone).