Οι παρόντες όροι καθορίζουν τους όρους με τους οποίους η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «VODAFONE –ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΙΩΝ» και τον διακριτικό τίτλο «VODAFONE-PANAFON» που εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής (οδός Τζαβέλλα 1-3, ) με Α.Φ.Μ. 094349850 Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΡΙΘΜΟΣ Γ.Ε.ΜΗ.: 000828201000), εφεξής καλούμενη «η Εταιρία ή Vodafone» παρέχει στον Συνδρομητή την Υπηρεσία Vodafone TV χωρίς αποκωδικοποιητή, εφεξής καλούμενη «η Υπηρεσία». Πληροφορίες για την Υπηρεσία και τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο είναι διαθέσιμες στον διαδικτυακό τόπο www.vodafone.gr. Κάθε Συνδρομητής, ο οποίος χάνει χρήση της Υπηρεσίας συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρόντες Όρους χωρίς καμία εξαίρεση (εφεξής «οι Όροι»), οι οποίοι βρίσκονται αναρτημένοι στον σύνδεσμο https://www.vodafone.gr/pureott-terms-and-conditions. Η αποδοχή αυτή συνιστά απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή της Υπηρεσίας.
ΟΡΙΣΜΟΙ.
Οι ακόλουθες λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούνται στην παρούσα σύμβαση θα έχουν το ακόλουθο νόημα:
Περιεχόμενο: το οπτικοακουστικό περιεχόμενο [π.χ. γραμμικά τηλεοπτικά προγράμματα (linear) ή/και κατά παραγγελία (on demand) προγράμματα] που θα διατίθεται μέσω της Υπηρεσίας Vodafone TV χωρίς αποκωδικοποιητή, όπως το υλικό αυτό τυχόν θα τροποποιείται κάθε φορά από την Vodafone κατά την κρίση της Vodafone.
Σύμβαση: Η έννομη σχέση μεταξύ της Εταιρίας και του Συνδρομητή, η οποία διέπεται πλήρως από τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιλαμβάνονται στους παρόντες Όρους.
Συνδρομητής: Το φυσικό πρόσωπο, το οποίο εγγράφεται στην υπηρεσία και, αποδεχόμενο τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, συνάπτει με την Εταιρία τη Σύμβαση για την Υπηρεσία Vodafone TV χωρίς αποκωδικοποιητή. Χρήστης της Υπηρεσίας είναι το πρόσωπο που κάνει χρήση της Υπηρεσίας.
1. Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ
1.1. H Υπηρεσία Vodafone TV χωρίς αποκωδικοποιητή (ή "Υπηρεσία") αφορά την παροχή πρόσβασης στον Συνδρομητή για αυστηρά προσωπική και ατομική χρήση, στο Περιεχόμενο έναντι τιμήματος (Συνδρομή) και συγκεκριμένα σε γραμμικά τηλεοπτικά προγράμματα (linear) ή/και κατά παραγγελία (on demand) προγράμματα.
1.2 H Υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω εγκατάστασης και χρήσης της εφαρμογής “VODAFONE TV APP” (η “Εφαρμογή”) για θέαση αποκλειστικά σε συσκευές tablet ή/και κινητό τηλέφωνο (smartphone), η οποία είναι διαθέσιμη στο PlayStore ή/και στο App Store. Με την Υπηρεσία παρέχεται πρόσβαση στον ηλεκτρονικό οδηγό προγράμματος VODAFONE ΤV και σε άλλες πρόσθετες υπηρεσίες VODAFONE ΤV, συμπεριλαμβανομένων επίσης όλων των χαρακτηριστικών και λειτουργιών, προτάσεων και σχόλιων καθώς και των πληροφοριών και περιεχομένου που σχετίζεται με την υπηρεσία «VODAFONE TV» σύμφωνα με τα όσα αναλύονται κατωτέρω στους παρόντες όρους.
1.3 Ο Συνδρομητής μπορεί να χρησιμοποιήσει την Υπηρεσία σε πέντε (5) συσκευές (smartphones, tablets) με ταυτόχρονη θέαση του οπτικοακουστικού περιεχομένου σε τρεις (3) συσκευές.
1.4. Η χρήση της Υπηρεσίας συνεπάγεται ότι ο Συνδρομητής/Χρήστης έχει διαβάσει, αποδεχθεί και κατανοήσει πλήρως το σύνολο των παρόντων όρων της Υπηρεσίας, καθώς και τους Όρους Χρήσης της Εφαρμογής. Η Εταιρεία δύναται να μεταβάλλει τους ανωτέρω όρους ανά πάσα στιγμή.
2. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
2.1. Η Υπηρεσία παρέχεται από την Εταιρία με τις παρακάτω προϋποθέσεις αθροιστικά:
2.1.1 Ο Συνδρομητής είναι άνω των 18 ετών.
2.1.2 Η παροχή της Υπηρεσίας από την Εταιρεία προϋποθέτει την Εγκατάσταση της Εφαρμογής σε tablet ή κινητό τηλέφωνο smartphone. Οι απαιτούμενες προδιαγραφές των συσκευών για την υποστήριξη της Εφαρμογής βρίσκονται αναρτημένες στον διαδικτυακό τόπο www.vodafone.gr.
2.1.3 Για τη χρήση της Εφαρμογής και την λειτουργία της Υπηρεσίας είναι απαραίτητη η πρόσβαση στο Internet, ελάχιστης ταχύτητας 1Mbps, μέσω ευρυζωνικής σύνδεσης δικτύου οποιουδήποτε παρόχου ή/και μέσω σύνδεσης/ων κινητής τηλεφωνίας οποιουδήποτε παρόχου, εφόσον είναι ενεργοποιημένη η δυνατότητα μετάδοσης δεδομένων (internet) και η κάρτα SIM είναι τοποθετημένη στην αντίστοιχη συσκευή. Για τη χρήση internet κατά την εγκατάσταση/χρήση της Εφαρμογής και τη χρήση της Υπηρεσίας ισχύουν οι χρεώσεις καθώς και οι όροι και προϋποθέσεις του εκάστοτε παρόχου δικτύου ή παρόχου υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
2.1.4 Η Υπηρεσία παρέχεται αποκλειστικώς και μόνον σε πρόσωπα που διαθέτουν μόνιμη κατοικία στην Ελληνική Δημοκρατία. Η πρόσβαση στην Υπηρεσία επιτρέπεται μόνο από γεωγραφικά σημεία και τοποθεσίες εντός της Ελληνικής Δημοκρατίας με την εξαίρεση προσωρινής μετακίνησης του Συνδρομητή σε άλλο κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, περίπτωση κατά την οποία ο Συνδρομητής δύναται να κάνει χρήση της Υπηρεσίας με την επιφύλαξη και υπό τους όρους και προϋποθέσεις του Κανονισμού ΕΕ 2017/1128 για τη διασυνοριακή φορητότητα υπηρεσιών επιγραμμικού περιεχομένου και σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο αμέσως επόμενο εδάφιο του παρόντος όρου. Ειδικότερα: Σε περίπτωση προσωρινής μετακίνησης του Συνδρομητή σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο Συνδρομητής δύναται να έχει πρόσβαση στο Περιεχόμενο μόνο για περιορισμένη χρονική διάρκεια η οποία συμπίπτει με τον χρόνο προσωρινής διαμονής του στη χώρα αυτή. Η Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να παύσει την χρήση της Υπηρεσίας και να διακόψει τη δυνατότητα παρακολούθησης του Περιεχομένου από Συνδρομητή που βρίσκεται σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (και εκτός της Ελληνικής Δημοκρατία), εφόσον υπάρχουν ενδείξεις ότι η πρόσβαση στην Υπηρεσία γίνεται κατά τρόπο σταθερό, διαρκή, επαναλαμβανόμενο ή/και μόνιμο ή/και που, εν γένει δεν συνάδει με το κριτήριο της προσωρινής διαμονής του Συνδρομητή εκτός της Ελληνικής Δημοκρατίας. Διευκρινίζεται ρητά ότι στην περίπτωση παροχής της υπηρεσίας σε Συνδρομητή που πληροί τις ανωτέρω προϋποθέσεις σε άλλο κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πέραν της Ελληνικής Επικράτειας, η Εταιρεία δε θα ευθύνεται για τυχόν πτώση/μείωση της ποιότητας της Υπηρεσίας. Εάν η Εταιρεία έχει εύλογες αμφιβολίες για το κράτος-μέλος διαμονής του Συνδρομητή, δύναται να προβεί στους απαιτούμενους ελέγχους για την επαλήθευση αυτού. Σε περίπτωση που η Εταιρεία αδυνατεί να επαληθεύσει το κράτος-μέλος διαμονής του Συνδρομητή, δύναται να διακόψει τη χρήση της Υπηρεσίας εκτός Ελλάδας. Σε κάθε περίπτωση έκαστος Συνδρομητής μπορεί να ενημερωθεί σχετικά με τη χρήση της Υπηρεσίας σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ στον διαδικτυακό τόπο www.vodafone.gr καθώς και να επικοινωνήσει με την Εταιρεία μέσω Chatbot (TOBi) είτε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής και Κινητής της VODAFONE στο 13830.
2.1.5 Το σύνολο του Περιεχομένου δύναται να ανανεώνεται ή/και να αντικαθίσταται ή/και να τροποποιείται (ενδεικτικά προσθήκη, αφαίρεση, μεταβολή του αριθμού των προσφερόμενων προγραμμάτων) κατά την ανέλεγκτη κρίση της Εταιρείας, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του Συνδρομητή.
2.1.6 H Σύμβαση διαρκεί από την ημερομηνία επιτυχούς εγγραφής του Συνδρομητή, έως την απενεργοποίηση της Υπηρεσίας η οποία δύναται να λάβει χώρα με οποιονδήποτε από τους τρόπους απενεργοποίησης που αναφέρονται στον όρο 6 των παρόντων όρων.
2.1.7 Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα τερματισμού διάθεσης/προσφοράς της Υπηρεσίας Vodafone OTT ή/και της μεταβολής των παρόντων όρων, κατόπιν ενημέρωσης του Συνδρομητή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ισχύον νομικό και κανονιστικό πλαίσιο.
3. ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
3.1 Για την παροχή της Υπηρεσίας o Συνδρομητής θα πρέπει να δημιουργήσει ατομικό λογαριασμό στην Υπηρεσία, επιλέγοντας όνομα και κωδικό χρήστη, τα οποία δύναται να τροποποιήσει ανά πάσα στιγμή μέσω του συνδέσμου My Vodafone Web που είναι διαθέσιμος στον διαδικτυακό ιστότοπο www.vodafone.gr και στον οποίο ο χρήστης μπορεί να εισέλθει με τα διαπιστευτήρια που έχει δημιουργήσει κατά την εγγραφή του στην Υπηρεσία (εφεξής καλούμενος ως “My Vodafone Web”) και τα οποία θα χρησιμοποιεί προκειμένου να συνδεθεί στην Υπηρεσία μετά την ενεργοποίηση. Ο Συνδρομητής, επιπλέον, θα πρέπει να καταχωρίσει τα ζητούμενα ατομικά του στοιχεία και συγκεκριμένα ονοματεπώνυμο, αριθμό κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), καθώς και να καταχωρήσει στοιχεία έγκυρου μέσου πληρωμής (πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή paypal), από τα οποία, μεταξύ άλλων θα πρέπει να προκύπτει και να αποδεικνύεται η ιδιότητά του ως μόνιμου κατοίκου της Ελληνικής Δημοκρατίας. Σε περίπτωση κατά την οποία, από τα καταχωρισμένα στοιχεία του Συνδρομητή δεν προκύπτει η ιδιότητά του ως μόνιμου κατοίκου της Ελληνικής Δημοκρατίας, η Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει επιπλέον στοιχεία από τον Συνδρομητή, για την επαλήθευση της ως άνω ιδιότητάς του, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό ΕΕ 2017/1128 για τη διασυνοριακή φορητότητα των υπηρεσιών επιγραμμικού περιεχομένου στην εσωτερική αγορά, όπως εκάστοτε ισχύει. Σε περίπτωση που η Εταιρεία αδυνατεί να επαληθεύσει το κράτος-μέλος διαμονής του Συνδρομητή, δύναται να διακόψει τη χρήση της Υπηρεσίας εκτός Ελλάδας.
3.2. Κατά την εγγραφή στην Υπηρεσία, ο Συνδρομητής θα πρέπει να κάνει «κλικ» στο αντίστοιχο πεδίο δηλώνοντας ότι έχει διαβάσει και έχει αποδεχθεί τους Όρους και τις Προϋποθέσεις της Υπηρεσίας, της Πολιτικής Ιδιωτικότητας, καθώς και στο αντίστοιχο πεδίο, δηλώνοντας ότι είναι μόνιμος κάτοικος Ελλάδας.
3.3. Ο Συνδρομητής δύναται να διαχειρίζεται τον λογαριασμό του μέσα από το My Vodafone Web, και συγκεκριμένα να διαχειρίζεται τις εγγεγραμμένες συσκευές του, να τροποποιεί τα στοιχεία του, όπως και τον κωδικό που έχει επιλέξει, να τροποποιεί το μέσο πληρωμής, να ενεργοποιεί/απενεργοποιεί την επιλογή αυτόματης ανανέωσης, να ακυρώνει την Συνδρομή του, καθώς και να προβεί σε μόνιμη διαγραφή του λογαριασμού του.
4. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ- ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ
4.1. Το περιεχόμενο της Υπηρεσίας , συμπεριλαμβανομένων «trailers», εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, των παρεχομένων υπηρεσιών και γενικά όλων των αρχείων, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία, κατατεθειμένα σήματα, διακριτικά γνωρίσματα και σήματα υπηρεσιών και προστατεύεται από τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων και συνθηκών. Συνεπώς, κανένα εξ αυτών δύναται να αποτελέσει εν όλω ή εν μέρει αντικείμενο πώλησης, αντιγραφής, τροποποίησης, αναπαραγωγής, αναμετάδοσης ή να "φορτωθεί", να μεταδοθεί ή να διανεμηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
4.2. Τα μεταδιδόμενα από την Υπηρεσία κανάλια και ταινίες που φέρουν το οπτικοακουστικό περιεχόμενο και τα σήματα των αντίστοιχων οργανισμών, εταιρειών, συνεργατών φορέων, ενώσεων ή εκδόσεων, αποτελούν δική τους πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία και συνεπώς οι φορείς αυτοί φέρουν τη σχετική ευθύνη.
4.3. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την ορθότητα, αξιοπιστία και χρησιμότητα για οποιοδήποτε σκοπό του οπτικοακουστικού περιεχομένου που μεταδίδεται ή/και αναμεταδίδεται μέσω της Υπηρεσίας. Κατ’ επέκταση η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για το οπτικοακουστικό περιεχόμενο τρίτων το οποίο ενδεχομένως θίγει την προσωπικότητα, την τιμή, την υπόληψη, τον ιδιωτικό και οικογενειακό βίο, την επαγγελματική, κοινωνική, επιστημονική, καλλιτεχνική, πολιτική ή άλλη συναφή δραστηριότητα προσώπου, η εικόνα του οποίου εμφανίζεται στην οθόνη ή το όνομα του οποίου ή στοιχεία επαρκή για τον προσδιορισμό του οποίου μεταδίδονται.
4.4. Το περιεχόμενο της Υπηρεσίας προορίζεται αποκλειστικά για ιδιωτική θέαση. Ο Συνδρομητής/Χρήστης κατανοεί και αποδέχεται ότι δεν του παρέχεται το δικαίωμα να αναπαράγει, αντιγράφει, πωλεί, μεταπωλεί ή/και εκμεταλλεύεται εμπορικά με οποιονδήποτε τρόπο σύνολο ή μέρος του περιεχομένου της Υπηρεσίας. Σε περίπτωση παραβίασης της ανωτέρω υποχρέωσής του, θα ευθύνεται για την αποκατάσταση κάθε ζημίας της Εταιρείας.
4.5. Απαγορεύεται ρητά η με οποιονδήποτε τρόπο παρουσίαση του οπτικοακουστικού περιεχομένου και εν γένει η παρουσίαση σε κάθε χώρο και για κάθε χρήση που δεν συμφωνείται στην παρούσα, η αναπαραγωγή/διανομή μέσω διαδικτύου του οπτικοακουστικού περιεχομένου της Υπηρεσίας, καθώς και η καθ' οιονδήποτε τρόπο διάθεση ή παραχώρηση της Υπηρεσίας, ή/και του οπτικοακουστικού περιεχομένου της σε τρίτους και εν γένει η εμπορική εκμετάλλευση αυτής. Επιπλέον απαγορεύεται ρητά η αντιγραφή ή η με οποιοδήποτε τρόπο αναπαραγωγή του περιεχομένου της Υπηρεσίας. Σε περίπτωση παράβασης, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει οποτεδήποτε, αζημίως για την ίδια, την παροχή της Υπηρεσίας, μη αποκλειόμενης της δυνατότητας αποκατάστασης κάθε περαιτέρω ζημίας της.
4.6. Ο Συνδρομητής/Χρήστης υποχρεούται να χρησιμοποιεί την Υπηρεσία προσηκόντως, σύμφωνα με το νόμο, τα χρηστά ήθη, τους παρόντες όρους και τους όρους άδειας χρήσης της Εφαρμογής και να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις που μπορούν να προκαλέσουν οποιαδήποτε απώλεια, ζημία, βλάβη ή δυσλειτουργία στην Εταιρεία ή/και σε τρίτους, ή/και να προκαλέσει στην Εταιρεία οποιαδήποτε ζημία, απώλεια ή δυσφήμιση ή να τη θέσουν σε νομικό, οικονομικό ή επιχειρηματικό κίνδυνο.
4.7. Ο Συνδρομητής/ Χρήστης αναλαμβάνει να αποκαταστήσει οποιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στην Εταιρεία ή/και σε τρίτους – όπως ενδεικτικά παρόχους περιεχομένου, δικαιοπάροχο λογισμικού κλπ - από παράνομη ή αθέμιτη ή αντίθετη εν γένει στα χρηστά ήθη, τους παρόντες όρους και τους όρους άδειας χρήσης της Υπηρεσίας και του περιεχομένου της.
4.8. Ο Συνδρομητής φέρει αποκλειστικά την ευθύνη πρόσβασης σε περιεχόμενο για ενηλίκους με τη χρήση της υπηρεσίας γονικού ελέγχου που παρέχεται στο πλαίσιο της Υπηρεσίας. Ο Συνδρομητής οφείλει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (π.χ. κλείδωμα καναλιών, γονικό έλεγχο προγραμμάτων), ώστε να εξασφαλίζει και να αποτρέπει την πρόσβαση στο εν λόγω περιεχόμενο από ανήλικα άτομα.
4.9. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να προσθέτει ή να αφαιρεί προγράμματα και εν γένει να διαμορφώνει κατά την κρίση της, σύμφωνα με την εμπορική πολιτική της, το προβαλλόμενο οπτικοακουστικό περιεχόμενο, τις εφαρμογές και λοιπές υπηρεσίες της Υπηρεσίας. Σε περίπτωση μεταβολής του περιεχομένου της Υπηρεσίας (ενδεικτικά προσθήκη περιεχομένου κτλ), η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε τροποποίηση των τιμών του.
4.10. Η Εταιρεία δεν θα ευθύνεται για τη μη ορθή χρήση των λειτουργιών που περιλαμβάνονται στην Υπηρεσία από τους Συνδρομητές/Χρήστες αυτής.
4.11. Ο Συνδρομητής ενημερώνεται και αποδέχεται ότι κατά τη χρήση της Υπηρεσίας, ενδέχεται να μην μεταδίδεται μέρος του οπτικοακουστικού περιεχομένου. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται σε περίπτωση μη μετάδοσης οπτικοακουστικού περιεχομένου τρίτων προμηθευτών μέσω της Υπηρεσίας λόγω περιορισμών των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας επί του προβαλλόμενου οπτικοακουστικού περιεχομένου ή/και για οποιαδήποτε άλλη αιτία δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της.
4.12. Με την επιφύλαξη του όρου 4.5 ανωτέρω, ο Συνδρομητής έχει τη δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης και αναπαραγωγής εκτός σύνδεσης τμήματος του οπτικοακουστικού περιεχομένου της Υπηρεσίας, όπου και εφόσον αυτό παρέχεται από την Εταιρεία και σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους του οπτικοακουστικού αυτού περιεχομένου. Η σχετική δυνατότητα παρέχεται αποκλειστικά για ιδιωτική χρήση και μόνο σε συσκευές συγκεκριμένων προδιαγραφών και υπό τους περιορισμούς που καθορίζονται από την Εταιρεία.
5. ΧΡΕΩΣΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
5.1 Δια της επιτυχούς εγγραφής του, ο Συνδρομητής, αποκτά πρόσβαση στην Υπηρεσία, υπό τους κάτωθι ειδικότερους όρους.
5.2 Δοκιμαστική Περίοδος: Σύμφωνα με την εκάστοτε διαθέσιμη προσφορά ή πολιτική της Vodafone κατά την ημερομηνία εγγραφής, ο Συνδρομητής, κατόπιν επιτυχούς εγγραφής του, δύναται να λαμβάνει δωρεάν την Υπηρεσία για συγκεκριμένο, καθοριζόμενο από την Vodafone, χρονικό διάστημα (Δοκιμαστική Περίοδος). Με τη χρήση της δωρεάν Δοκιμαστικής Περιόδου, ο Συνδρομητής απόκτα πλήρη πρόσβαση στο Περιεχόμενο. Η Δοκιμαστική Περίοδος, εφόσον και για όσο διάστημα διατίθεται, μπορεί να παρασχεθεί σε Συνδρομητή μόνο μία και μοναδική φορά. Απαγορεύεται ρητώς, οποιαδήποτε συμπεριφορά η οποία κατατείνει σε προσπάθεια του Συνδρομητή να επωφεληθεί από την τυχόν διαθέσιμη Δοκιμαστική Περίοδο πάνω από μία φορά. Ενδεικτικώς, και όχι αποκλειστικώς, απαγορεύεται οποιαδήποτε ενέργεια διαδοχικής κατάργησης/απενεργοποίησης λογαριασμού και ανοίγματος νέου λογαριασμού προς το σκοπό αποκόμισης ωφέλειας του Συνδρομητή από διατιθέμενη Δοκιμαστική Περίοδο. Προς έλεγχο και αποφυγή τέτοιων καταχρηστικών ενεργειών, η Εταιρεία διατηρεί ανά πάσα στιγμή το δικαίωμα τερματισμού διάθεσης/προσφοράς του δικαιώματος δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου ή και περιορισμού διάρκειάς της κατά την αποκλειστική διακριτική της ευχέρεια. Επίσης η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να καταστήσει μη διαθέσιμη της ως άνω παροχή σε συγκεκριμένο Συνδρομητή (ή να περιορίσει ή τερματίσει ως προς αυτόν την Δοκιμαστική Περίοδο) στην περίπτωση κατά την οποία υπάρχουν ενδείξεις αντισυμβατικής ή/και καταχρηστικής συμπεριφοράς του Συνδρομητή κατά τα όσα αναφέρονται ανωτέρω.
5.3 Μετά την λήξη της Δοκιμαστικής Περιόδου (και υπό την προϋπόθεση ότι ο Συνδρομητής - σε περίπτωση που διατίθεται δοκιμαστική περίοδος- δεν έχει απενεργοποιήσει την Υπηρεσία εντός της Δοκιμαστικής Περιόδου) ή εφόσον δεν διατίθεται δωρεάν δοκιμαστική περίοδος- κατά την ημερομηνία εγγραφής, η Vodafone θα πραγματοποιήσει, μέσω του τρόπου πληρωμής που έχει επιλέξει ο Συνδρομητής και χωρίς ανάγκη περαιτέρω παρέμβασης του Συνδρομητή για την εκτέλεση της χρέωσης αυτής, την πρώτη μηνιαία χρέωση του Συνδρομητή, η οποία θα καλύπτει την μηνιαία περίοδο που άρχεται από την ημερομηνία χρέωσης και λήγει την αντίστοιχη ημέρα του αμέσως επόμενου ημερολογιακού μήνα (Περίοδος Χρέωσης). Η ίδια διαδικασία χρέωσης θα επαναλαμβάνεται αυτομάτως, κάθε μήνα, σε εκείνη την ημέρα του μήνα αυτού που συμπίπτει με την ημέρα πρώτης χρέωσης και θα καλύπτει την αντίστοιχη επόμενη Περίοδο Χρέωσης, εκτός εάν έχει επισυμβεί Απενεργοποίηση της Υπηρεσίας, περίπτωση κατά την οποία θα ισχύουν τα αναφερόμενα στον όρο 6 του παρόντος.
5.4. Η πάγια μηνιαία χρέωση του Συνδρομητή από την Εταιρεία περιλαμβάνει την συνδρομή, τον Φ.Π.Α και τυχόν άλλους φόρους ή τέλη που επιβαρύνουν τον Συνδρομητή. Τυχόν χρεώσεις τρίτων (π.χ. χρεώσεις δεδομένων οποιουδήποτε παρόχου για την Υπηρεσία ή άλλων πακέτων για τη χρήση και την εγκατάσταση της Εφαρμογής) καταβάλλονται σε αυτούς, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα εμπορική πολιτική τους.
5.5. Ο Συνδρομητής, δια της εγγραφής του, εξουσιοδοτεί την Εταιρία να χρεώνει σε μηνιαία βάση το κόστος συνδρομής, σύμφωνα με τον επιλεγόμενο από τον Συνδρομητή τρόπο πληρωμής. Με τη χρήση της Υπηρεσίας και την συνακόλουθα εκτέλεση των υπηρεσιών της Εταιρίας, ο Συνδρομητής δηλώνει ρητά ότι παραιτείται από το προβλεπόμενο στο ν. 2251/1994 δικαίωμα υπαναχώρησης.
5.6 Ο Συνδρομητής διατηρεί σε μόνιμη και σταθερή βάση τη δυνατότητα να πληροφορείται για τις χρεώσεις και πληρωμές που έχουν διενεργηθεί, την ημερομηνία λήξης της Δοκιμαστικής Περιόδου, καθώς και τη λήξη του κύκλου τιμολόγησης και κατ’ επέκτασιν και της επόμενης ημερομηνίας χρέωσης, στον διαδικτυακό τόπο www.vodafone.gr και συγκεκριμένα στην ενότητα "My Vodafone Web".
5.7 Μέσω του συνδέσμου "My Vodafone Web" ο Συνδρομητής δύναται ανά πάσα στιγμή να τροποποιεί τον τρόπο πληρωμής.
5.8 Εάν η πληρωμή της συνδρομής δεν λάβει χώρα εγκαίρως και προσηκόντως για οποιοδήποτε λόγο ή/και σε περίπτωση που η χρέωση της κάρτας δεν καταστεί δυνατή, η Εταιρεία αναστέλλει την πρόσβαση του Συνδρομητή στην Υπηρεσία..
5.9 Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τις τιμές χρέωσης για την Υπηρεσία ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ο Συνδρομητής θα ενημερώνεται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για οποιαδήποτε τέτοια αλλαγή, η οποία θα αποκτά ισχύ για την επόμενη Περίοδο Χρέωσης.
6. ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
Η Υπηρεσία παύει να διατίθεται στον Συνδρομητή, σε οποιαδήποτε από τις κάτωθι περιστάσεις, κατά τις οποίες ισχύουν, ως προς την παύση της υπηρεσίας και την χρέωση του Συνδρομητή οι κάτωθι όροι:
(α) Απενεργοποίηση της Υπηρεσίας εκ μέρους του Συνδρομητή. Ο Συνδρομητής δύναται να απενεργοποιήσει την Υπηρεσία οποτεδήποτε, χωρίς οποιαδήποτε χρέωση ή κόστος ή τέλος ή άλλη επιβάρυνση απενεργοποίησης. Στην περίπτωση αυτή, σημειώνεται ότι ο Συνδρομητής θα εξακολουθεί να έχει πρόσβαση στην Υπηρεσία έως την ημερομηνία λήξης Περιόδου Χρέωσης για την οποία έχει ήδη λάβει χώρα η αμέσως προηγούμενη χρέωσή του και τα αποτελέσματα της άσκησης του δικαιώματος απενεργοποίησης της Υπηρεσίας από τον Συνδρομητή επέρχονται μετά την πάροδο της προπληρωμένης διάρκειας χρήσης. Κατά την ημερομηνία λήξης της Περιόδου Χρέωσης, ο λογαριασμός χρήστη απενεργοποιείται και ουδεμία περαιτέρω χρέωση του Συνδρομητή θα λαμβάνει χώρα. Για την άσκηση του δικαιώματος απενεργοποίησης, ο Συνδρομητής πρέπει να συνδεθεί στο λογαριασμό του στο “My Vodafone Web” και να επιλέξει την εκεί προβλεπόμενη δυνατότητα απενεργοποίησης. Εφιστάται η προσοχή του Συνδρομητή ως προς το γεγονός ότι τυχόν διαγραφή της εφαρμογής της Υπηρεσίας από την συσκευή του Συνδρομητή δεν επιφέρει απενεργοποίηση της Υπηρεσίας.
(β) Απενεργοποίηση της Υπηρεσίας με πρωτοβουλία της Vodafone λόγω παραβίασης των όρων της παρούσας. Στην περίπτωση αυτή, η Υπηρεσία διακόπτεται αυτομάτως και αμέσως, την ίδια ημέρα κατά την οποία θα γνωστοποιηθεί στον Συνδρομητή η απενεργοποίηση. Σε περίπτωση που η χρέωση που έχει προηγηθεί, καλύπτει Περίοδο Χρέωσης που λήγει σε ημεροχρονολογία που έπεται της ημεροχρονολογίας απενεργοποίησης της Υπηρεσίας, το καταβληθέν μέρος του ποσού συνδρομής δεν επιστρέφεται, αλλά παρακρατείται από τη Vodafone ως ποινική ρήτρα για την παραβίαση των παρόντων όρων εκ μέρους του Συνδρομητή (η οποία με το παρόν συμφωνείται ως εύλογη και δίκαιη) με την επιφύλαξη της Vodafone για την αποκατάσταση κάθε περαιτέρω ζημίας που τυχόν υπέστη η Vodafone από την παραβίαση των παρόντων όρων εκ μέρους του Συνδρομητή. Σε περίπτωση αλλαγής μόνιμης κατοικίας του Συνδρομητή, η Υπηρεσία εξακολουθεί να παρέχεται στον Συνδρομητή, αποκλειστικά και μόνο εντός της Ελληνικής Επικράτειας, έως την ημερομηνία λήξης της Περιόδου Χρέωσης για την οποία έχει ήδη λάβει χώρα η αμέσως προηγούμενη χρέωσή του. Κατά την ημερομηνία λήξης της Περιόδου Χρέωσης, ο λογαριασμός χρήστη απενεργοποιείται και ουδεμία περαιτέρω χρέωση του Συνδρομητή θα λαμβάνει χώρα.
(γ) Απενεργοποίηση της Υπηρεσίας από τη Vodafone λόγω αδράνειας λογαριασμού Συνδρομητή. Στην περίπτωση κατά την οποία, για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την τελευταία ημερομηνία πληρωμής, ο Συνδρομητής δεν πραγματοποιήσει επιτυχώς οποιαδήποτε πληρωμή συνδρομής, η αναστολή παροχής της Υπηρεσίας μετατρέπεται σε οριστική απενεργοποίηση της Υπηρεσίας, η οποία έχει ως συνέπεια την διαγραφή του λογαριασμού Συνδρομητή.
(δ) Σε περίπτωση αδυναμίας εκτέλεσης της Αυτόματης Πληρωμής της Υπηρεσίας λόγω οποιουδήποτε προβλήματος στο δηλωμένο μέσο πληρωμής που έχει οριστεί η πάγια εντολή της Υπηρεσίας (π.χ. λήξη κάρτας, απόρριψη από την τράπεζα, μη επαρκές διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο, διαγραφή της κάρτας από τον Συνδρομητή στο MyVodafone Web κ.α), ο Συνδρομητής θα ενημερώνεται αμέσως μέσω SMS ή/και e-mail, προκειμένου να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να αρθούν οι συνθήκες που εμποδίζουν την εξόφληση του λογαριασμού. Στην περίπτωση που η διαδικασία πληρωμής δεν ολοκληρωθεί εντός τεσσάρων ημερολογιακών ημερών (4) ημερών, η υπηρεσία απενεργοποιείται.
(ε) Διακοπή- Παύση της Υπηρεσίας από τη Vodafone προς το κοινό. Στην περίπτωση αυτή, ο Συνδρομητής θα εξακολουθεί να έχει πρόσβαση στην Υπηρεσία έως την ημερομηνία λήξης Περιόδου Χρέωσης για την οποία έχει ήδη λάβει χώρα η αμέσως προηγούμενη χρέωσή του. Κατά την ημερομηνία λήξης της Περιόδου Χρέωσης, ο λογαριασμός χρήστη απενεργοποιείται και ουδεμία περαιτέρω χρέωση του Συνδρομητή θα λαμβάνει χώρα.
7. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
7.1 Η Υπηρεσία παρέχεται «ως εκάστοτε έχει» χωρίς κανενός είδους εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, όλων των εγγυήσεων καταλληλότητας για συγκεκριμένο σκοπό ή μη παράβασης. Στον βαθμό δε που επιτρέπεται από την κείμενη νομοθεσία αποκλείεται κάθε δήλωση, εγγύηση, προϋπόθεση ή/και κάθε άλλος όρος, συμπεριλαμβανομένων τυχόν σιωπηρών εγγυήσεων, που δεν διατυπώνεται ρητώς στους παρόντες Όρους & Προϋποθέσεις.
7.2 Η ποιότητα της προβολής του Περιεχομένου μπορεί να διαφέρει από έναν υπολογιστή σε άλλο και από μια συσκευή σε άλλη και μπορεί να επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες, όπως η τοποθεσία, το διαθέσιμο εύρος ζώνης και / ή την ταχύτητα της σύνδεσης του Συνδρομητή στο διαδίκτυο. Ο χρόνος που απαιτείται για την έναρξη προβολής του Περιεχομένου διαφέρει και επηρεάζεται βάσει διαφόρων παραγόντων, μεταξύ των οποίων η τοποθεσία του Συνδρομητή, το διαθέσιμο εύρος ζώνης κατά τη δεδομένη χρονική στιγμή, το επιλεγμένο περιεχόμενο και οι ρυθμίσεις της συσκευής του Συνδρομητή.
7.3 Συνακόλουθα, η Εταιρεία δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για την ταχύτητα προβολής της Υπηρεσίας Vodafone OTT, για την οποία ταχύτητα αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο εκάστοτε πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου του Συνδρομητή. Σε κάθε περίπτωση, ο Συνδρομητής καλείται να επικοινωνήσει με τον εκάστοτε πάροχό του πριν την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας..
7.4 Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για την ασφάλεια, την ποιότητα, τη διαθεσιμότητα και την επάρκεια δικτύων οποιωνδήποτε τρίτων παρόχων ή/και παντός άλλου τρίτου φορέα/Οργανισμού, τα οποία είναι απαραίτητα για την πρόσβαση του Συνδρομητή στη χρήση της Υπηρεσίας.
7.5. Η Εταιρεία ανακοινώνει στον ηλεκτρονικό διαδικτυακό της τόπο (www.vodafone.gr/home) την πολιτική της για κάθε περαιτέρω θέμα που αφορά στην παροχή της Υπηρεσίας.
7.6. Η Εταιρεία λαμβάνει όλα τα μέτρα που επιτρέπουν στον Συνδρομητή να αναφέρει σε αυτήν τυχόν βλάβες ή τεχνικά προβλήματα και να δέχεται τεχνική βοήθεια σε εύλογο χρονικό διάστημα με σκοπό την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας της Υπηρεσίας.
7.7 Η Εταιρεία λαμβάνει όλα τα μέτρα για την αποκατάσταση τυχόν βλαβών ή τεχνικών προβλημάτων που αναφέρει ο Συνδρομητής αναφορικά με τη χρήση της Υπηρεσίας. Αντιθέτως, δεν υπέχει τέτοια υποχρέωση, ούτε ευθύνη, σε περίπτωση που η αιτία για την ύπαρξη τέτοιων βλαβών ή τεχνικών προβλημάτων εντοπίζεται είτε στην ασφάλεια, την ποιότητα, τη διαθεσιμότητα και την επάρκεια δικτύων άλλων Παρόχων ή/και άλλων τρίτων προσώπων, τα οποία παρεμβάλλονται για την πρόσβαση του Συνδρομητή στην Υπηρεσία, είτε στον Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό που έχει προμηθευτεί ο Συνδρομητής από τρίτο, διάφορο της Εταιρείας, προμηθευτή.
7.8 Η Εταιρεία υποχρεούται να εξετάζει άμεσα, μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλ: 13830, e-mail: customercare.gr@vodafone.com), κάθε αίτημα/παράπονο του Συνδρομητή σχετικά με την Υπηρεσία και την αποκατάσταση τεχνικών προβλημάτων, και να το διεκπεραιώνει εντός ευλόγου χρόνου από τη λήψη του σχετικού αιτήματος του Συνδρομητή. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τον απαιτούμενο χρόνο επιδιόρθωσης βλαβών που απαιτούν ενέργειες από τρίτο πρόσωπο ή εμπλέκουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο άλλους φορείς. Για οιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ της Εταιρείας και του Συνδρομητή αναφορικά με τους συμβατικούς όρους ή/και την εκτέλεση της παρούσας σύμβασης και δεν έχει καταστεί δυνατό να επιλυθεί με προσφυγή του πελάτη στο ως άνω Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας, ο Συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να ζητήσει την εξώδικη επίλυσή της, με αίτησή του στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr), ο οποίος σε συνεργασία με την Ε.Ε.Τ.Τ. όπου κρίνεται αναγκαίο, αντιμετωπίζει τις εν λόγω ανεπίλυτες διαφορές. Περαιτέρω, ο Συνδρομητής μπορεί να υποβάλει την τυχόν διαφορά του, σε διαδικασία επίλυσης μέσω της ενιαίας πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (ΗΕΔ) που εξυπηρετεί όλες τις χώρες της ΕΕ (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show).
7.9 Κατ’ εξαίρεση όλων των ανωτέρω, καθώς και της συνδρομής περιστατικού ανωτέρας βίας, σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του Συνδρομητή ή τρίτου προσώπου και οδηγεί σε διακοπή λειτουργίας της Υπηρεσίας, η Εταιρεία οφείλει, μετά την από μέρους του δήλωση του τεχνικού προβλήματος, να πιστώνει το τμήμα του αντιτίμου καταβληθείσας συνδρομής , το οποίο αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο της διακοπής της Υπηρεσίας και εφόσον η βλάβη υπερβαίνει το χρονικό όριο μίας (1) εργάσιμης ημέρας, από την επόμενη εργάσιμη της δήλωσης της βλάβης. Η πίστωση στην ανωτέρω περίπτωση πραγματοποιείται από την Εταιρεία αυτόματα, σε επόμενη χρέωση του Συνδρομητή, εντός εξαμήνου από την άρση της βλάβης.
7.10 Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για οιαδήποτε ζημία δύναται να προκληθεί στον Συνδρομητή ή σε τρίτους από την προβολή και το περιεχόμενο της Υπηρεσίας, για τη νόμιμη και θεμιτή χρήση της υπηρεσίας αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο Συνδρομητής.
7.11 Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για την ποιότητα παροχής της Υπηρεσίας σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ εκτός της Ελληνικής Επικράτειας.
7.12. Σε καμία περίπτωση η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν θετικές ή αποθετικές ζημίες ή διαφυγόντα κέρδη του Συνδρομητή που μπορεί να προκύψουν κατά ή από τη χρήση της Υπηρεσίας.
7.13.Η Εταιρεία υποχρεούται να ενημερώνει τον Συνδρομητή με κάθε πρόσφορο τρόπο (π.χ. με ανακοίνωση στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα της) για κάθε μεταβολή ή τροποποίηση των παρόντων όρων ή/και της Υπηρεσίας, καθώς και να ενημερώνει τον Συνδρομητή για κάθε νέα επιμέρους Υπηρεσία και τους όρους παροχής αυτής.
7.14. Η Εταιρεία δύναται να χρησιμοποιεί στοιχεία («cookies») από τη χρήση της Υπηρεσίας για τη διευκόλυνση πρόσβασης του Συνδρομητή σε ορισμένες υπηρεσίες για στατιστικούς λόγους ή εν γένει για λόγους εμπορικής ανάπτυξης της Υπηρεσίας. Ο Συνδρομητής με το παρόν συναινεί στη λήψη των στοιχείων προκειμένου να έχει πρόσβαση στην Υπηρεσία.
7.15. Η Εταιρεία δύναται να χρησιμοποιεί στοιχεία χρήσης της Υπηρεσίας από τον Συνδρομητή για την καλύτερη εξυπηρέτηση του (π.χ. προτάσεις σχετικά με τα προγράμματα που επιλέγει) ή/και για στατιστικούς λόγους ή/και εν γένει για λόγους εμπορικής ανάπτυξης της Υπηρεσίας.
8 ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ.
8.1 Ο Συνδρομητής βεβαιώνει με την εγγραφή του στην Υπηρεσία ότι είναι άνω των 18 ετών.
8.2 Ο Συνδρομητής βεβαιώνει με την εγγραφή του στην Υπηρεσία ότι είναι μόνιμος κάτοικος της Ελληνικής Δημοκρατίας.
8.3 Η Υπηρεσία παρέχεται αποκλειστικά για προσωπική και μη εμπορική χρήση. Ο Συνδρομητής έχει περιορισμένη, μη αποκλειστική, μη υπο-αδειοδοτήσιμη και μη μεταβιβάσιμη άδεια πρόσβασης στην Υπηρεσία και στο εκάστοτε Περιεχόμενο αυτής. Με την εγγραφή του Συνδρομητή στην Υπηρεσία , ο Συνδρομητής δεν έχει κανένα άλλο δικαίωμα πλην του παραπάνω. Απαγορεύεται ρητά η καθ' οιονδήποτε τρόπο δημόσια παρουσίαση του περιεχομένου της Υπηρεσίας Vodafone OTT και εν γένει η παρουσίαση σε κάθε χώρο και για κάθε χρήση που δεν συμφωνείται στην παρούσα, η αναπαραγωγή/διανομή μέσω διαδικτύου των προγραμμάτων της Υπηρεσίας Vodafone OTT, ή/και των «κλειδιών αποκωδικοποίησης» εφόσον υπάρχουν, καθώς και η καθ' οιονδήποτε τρόπο διάθεση ή παραχώρηση της Υπηρεσίας , ή /και του οπτικοακουστικού περιεχομένου της σε τρίτους και εν γένει η εμπορική εκμετάλλευση αυτής. Ιδίως απαγορεύεται η χρήση σε καφενεία, ξενοδοχεία και εν γένει σε κάθε χώρο συνάθροισης ή παρουσίας κοινού, κάθε χρήση που αντίκειται στην παρούσα, η δημόσια προβολή, η παραχώρηση με ή χωρίς αντάλλαγμα σε οποιονδήποτε τρίτο και με οποιονδήποτε τρόπο πρόσβασης στο περιεχόμενο της Υπηρεσίας Vodafone OTT, καθώς και η προσωρινή ή συστηματική εμπορική εκμετάλλευση της Υπηρεσίας Vodafone OTT. Επιπλέον, απαγορεύεται ρητά η αντιγραφή ή η με οποιονδήποτε τρόπο δημόσια αναπαραγωγή του περιεχομένου της Υπηρεσίας . Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει στους απαραίτητους, κατά την κρίση της, ελέγχους προκειμένου να διαπιστώνει την ορθή χρήση της Υπηρεσίας, σύμφωνα με τους παρόντες όρους και την κείμενη νομοθεσία. Σε περίπτωση παράβασης της εν λόγω υποχρέωσης του Συνδρομητή, η οποία συμφωνείται ως ουσιώδους σημασίας για την Εταιρεία, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, να καταγγείλει και να διακόψει οποτεδήποτε, αζημίως για την ίδια, την πρόσβαση στην Υπηρεσίας, καθώς και οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία της Εταιρείας τυχόν διαθέτει ο Συνδρομητής και να αξιώσει την αποκατάσταση κάθε ζημίας της.
8.4 Ο Συνδρομητής υποχρεούται να χρησιμοποιεί την Υπηρεσία Υπηρεσία , σύμφωνα με το νόμο, τα χρηστά ήθη και τους παρόντες Όρους & Προϋποθέσεις και να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις, που μπορούν να προκαλέσουν οποιαδήποτε απώλεια, ζημία, βλάβη ή δυσλειτουργία στην Εταιρεία ή/και σε τρίτους, ή/και να επηρεάσουν, δυσφημίσουν ή να θέσουν σε νομικό, οικονομικό ή επιχειρηματικό κίνδυνο την Εταιρεία. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να αποκαταστήσει οποιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στην Εταιρεία ή/και σε τρίτους - όπως ενδεικτικά παρόχους περιεχομένου, δικαιοπάροχο λογισμικού κ.λπ. - από παράνομη ή αθέμιτη ή αντίθετη εν γένει στα χρηστά ήθη και τους παρόντες όρους, χρήση της Υπηρεσίας Vodafone OTT και του περιεχομένου της. Το περιεχόμενο, τα ονόματα, οι εικόνες, τα κείμενα, τα λογότυπα, τα σήματα, οι ήχοι και τα λοιπά διακριτικά γνωρίσματα, που ενσωματώνονται στην Υπηρεσία , προστατεύονται από τις σχετικές διατάξεις περί βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και ανήκουν αποκλειστικά στην Εταιρεία ή/και τρίτους νόμιμους δικαιούχους αυτών. Η εμφάνισή τους στην Υπηρεσία δεν συνιστά σε καμία περίπτωση εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους, στον Συνδρομητή ή σε τρίτους. Απαγορεύεται δε ρητά η καθ' οιονδήποτε τρόπο χρήση, αλλοίωση, αφαίρεση ή κάλυψη του οπτικοακουστικού περιεχομένου, των γραφικών, λογοτύπων, εικόνων ή κειμένων που εμφανίζονται κατά τη μετάδοση των προγραμμάτων.
8.5 Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον Συνδρομητή οποτεδήποτε επιβεβαίωση ότι η μόνιμη κατοικία του είναι εντός της Ελληνικής Δημοκρατίας, σύμφωνα με όσα ορίζονται από τον Κανονισμό (ΕΕ) 2017/1128 της 14ης Ιουνίου 2017 για τη διασυνοριακή φορητότητα των υπηρεσιών επιγραμμικού περιεχομένου στην εσωτερική αγορά, όπως εκάστοτε ισχύει.
8.6 Ο Συνδρομητής δηλώνει ρητώς, ότι θα χρησιμοποιεί την Υπηρεσία σύμφωνα με το οικείο εθνικό και ενωσιακό νομικό πλαίσιο και τις αρχές της καλής πίστης και των συναλλακτικών χρηστών ηθών, καθώς και ότι αντιλαμβάνεται πλήρως ότι ευθύνεται πλήρως για κάθε μη νόμιμη χρήση της. Η Εταιρεία ενημερώνει δι' ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τον Συνδρομητή για κάθε καταγγελία ή αίτημα τρίτου, που τον αφορά. Ο Συνδρομητής οφείλει να αποκρίνεται διαμέσου ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σε κάθε έγγραφο αίτημα της Εταιρείας σχετικά με τις εν λόγω καταγγελίες, τα αιτήματα ή τα παράπονα τρίτων προσώπων σε βάρος του Συνδρομητή ή την ανακοίνωση προσωπικών δεδομένων του σε τρίτους.
8.7 Ο Συνδρομητής οφείλει να μην παραβιάζει, ενδεικτικά, τις διατάξεις του ν. 2251/1994 «Περί προστασίας καταναλωτών», του ν.2121/1993 για την πνευματική ιδιοκτησία, την ισχύουσα εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία περί προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής περιλαμβανομένου του Γενικού Κανονισμού για την προστασία προσωπικών δεδομένων (ΕΕ 2016/679).
8.8 Ο Συνδρομητής οφείλει να ενεργεί με επιμέλεια και να λαμβάνει κάθε μέτρο ασφαλείας (π.χ. συχνή αλλαγή κωδικών, απαγόρευση χρήσης από τρίτους κ.λπ.) για να αποτρέπει την παράνομη χρήση των προσωπικών του στοιχείων στο διαδίκτυο, δεδομένου ότι το «Όνομα Χρήστη» (username) και ο «Κωδικός Πρόσβασης» (Password) χορηγούνται σε αυτόν για αυστηρά προσωπική χρήση. Σε περίπτωση απώλειας του «Κωδικού Πρόσβασης» (Password) του Συνδρομητή ή χρήσης του από τρίτον, χωρίς τη συναίνεση του Συνδρομητή, ο Συνδρομητής οφείλει να ενημερώσει άμεσα την Εταιρεία. Καθ’ όλο το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα, μέχρι τη λήψη ενημέρωσης από τον Συνδρομητή, ο τελευταίος ευθύνεται πλήρως και αποκλειστικώς για οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη υποστεί ο ίδιος ή προκληθεί στην Εταιρεία από την παράτυπη ή/και παράνομη χρήση της Υπηρεσίας.
8.9 Για την εφαρμογή των οριζόμενων στην προηγούμενη παράγραφο αποσαφηνίζεται, ότι κακή χρήση συνιστά, ενδεικτικά, η απόπειρα ιδιοποιήσεως του «Κωδικού Πρόσβασης» άλλου Συνδρομητή, η επαγγελματική χρήση της Υπηρεσίας, η διάπραξη αξιόποινων πράξεων, όπως η διακίνηση παράνομου, πειρατικού υλικού, η χρήση των προσωπικών δεδομένων, στοιχείων και κωδικών άλλου Συνδρομητή, με ή χωρίς τη συναίνεση αυτού, η μη ενημέρωση της Εταιρείας σε περίπτωση απώλειας του κωδικού πρόσβασης του Συνδρομητή ή χρήσης των προσωπικών δεδομένων του παρά τη θέλησή του. Η Εταιρεία δικαιούται να διαγράφει από τον εξυπηρετητή της (server) περιεχόμενο που αντιβαίνει τον νόμο, τα χρηστά ήθη και τη Σύμβαση και το οποίο τυχόν υποπέσει στην αντίληψή της με νόμιμο τρόπο. Κακή χρήση εκ μέρους του Συνδρομητή δίνει στην Εταιρεία τα δικαιώματα του όρου 4 των παρόντων όρων.
8.10 Ο Συνδρομητής οφείλει να συμμορφώνεται πλήρως με την εκάστοτε δημοσιοποιούμενη πολιτική χρήσης της Υπηρεσίας , υποχρεούμενος σε διαφορετική περίπτωση να αποκαταστήσει πλήρως κάθε προκαλούμενη από την αιτία αυτή ζημία της Εταιρείας, η οποία δικαιούται να τον καλεί ως δικονομικό εγγυητή στις σχετικές δικαιοδοτικές διαδικασίες ενώπιον των Δικαστηρίων ή των αρμόδιων αρχών. Ο Συνδρομητής οφείλει να ενημερώνεται για την πολιτική της Εταιρείας, τις ισχύουσες τιμές και τις οδηγίες/συστάσεις για την ορθή χρήση της Υπηρεσίας από τον διαδικτυακό τόπο ή τα σημεία πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών της Εταιρείας.
8.11 Σε κάθε περίπτωση, ο Συνδρομητής παραμένει υπόχρεος έναντι της Εταιρείας για την προσήκουσα εκπλήρωση των υποχρεώσεων που απορρέουν από την παρούσα, ακόμα και στην περίπτωση χρήσης της παρεχόμενης Υπηρεσίας από τρίτο, η οποία έλαβε χώρα με τη συναίνεση/έγκριση του Συνδρομητή μέσω χρησιμοποίησης του Ονόματος Χρήστη και Κωδικού Πρόσβασης του Συνδρομητή.
8.12 Ο Συνδρομητής οφείλει να ενημερώνει και να επικαιροποιεί κάθε πληροφορία, συμπεριλαμβανομένης τυχόν αλλαγής στη διεύθυνση κατοικίας του, η οποία απαιτείται κατά την εγγραφή του στην Υπηρεσία . Ο Συνδρομητής έχει υποχρέωση να γνωστοποιεί στην Εταιρεία, άμεσα και χωρίς υπαίτια καθυστέρηση, κάθε μεταβολή των στοιχείων του μέσα από το Μy Vodafone Web. Ο Συνδρομητής φέρει την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για την εγκυρότητα, ακρίβεια και ορθότητα των στοιχείων που υποβάλλει στην Υπηρεσία, περιλαμβανομένης κάθε επικαιροποίησης των ανωτέρω.
8.13 Η Εταιρεία δύναται να καταγγείλει τη Σύμβαση σε περίπτωση παράβασης οποιασδήποτε υποχρέωσης ή βάρους του Συνδρομητή εκ των προβλεπόμενων στους όρους της παρούσας.
9. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ
9.1. Η Εταιρεία ενημερώνει ότι τηρεί τις προϋποθέσεις σεβασμού και προστασίας των ανηλίκων σύμφωνα με τους νόμους και τις οδηγίες σε τοπικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Για το λόγο αυτό χρήστες της Υπηρεσίας που είναι ανήλικοι δεν επιτρέπεται να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο που μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλο για ανηλίκους και οι οποίες δεν είναι δυνατό να ελεγχθούν. Γενικά η Υπηρεσία διαθέτει ειδική σήμανση καταλληλότητας για κάθε περιεχόμενο της υπηρεσίας. Ειδικώς, για περιεχόμενο που μπορεί να περιέχει υλικό ακατάλληλο , προσβλητικό ή/και ανήθικο η Υπηρεσία διαθέτει ειδική προειδοποίηση προς τους χρήστες καθώς επίσης τη δυνατότητα χρήσης της λειτουργίας γονικού ελέγχου. Εάν παρόλα αυτά ανήλικοι χρήστες αυτοβούλως επισκεφτούν σελίδες με υλικό ακατάλληλο , προσβλητικό ή/και ανήθικο και το οποίο δεν είναι δυνατό να ελέγχεται συνεχώς, η Εταιρεία δε θα φέρει ευθύνη.
9.2. Ο Συνδρομητής δύναται να διαχειρίζεται, να ορίζει και να τροποποιεί τις ρυθμίσεις που αφορούν την άσκηση γονικού ελέγχου (αλλαγή κωδικού, κλείδωμα καναλιών και φακέλων On Demand κ.α) μέσω της Εφαρμογής και συγκεκριμένα στο μενού Ρυθμίσεις/Γονικός Έλεγχος.
10. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
10.1. Σχετικά με τα ζητήματα επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων του Συνδρομητή για την παροχή της Υπηρεσίας, καθώς και της διασφάλισης της τήρησης των διατάξεων του Κανονισμού ΕΕ 2017/1128 για τη διασυνοριακή φορητότητα των υπηρεσιών επιγραμμικού περιεχομένου στην εσωτερική αγορά, όπως εκάστοτε ισχύει, ο Συνδρομητής μπορεί να ενημερωθεί από την Πολιτική Απορρήτου, η οποία βρίσκεται αναρτημένη στον σύνδεσμο https://www.vodafone.gr/pureott-privacy-policy.
11. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Η Εταιρεία δεν υπέχει ευθύνη για οποιαδήποτε διακοπή, καθυστέρηση ή χειροτέρευση της ποιότητας της Υπηρεσίας εξαιτίας της επέλευσης γεγονότων ανωτέρας βίας. Ως γεγονότα ανωτέρας βίας αναφέρονται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά πόλεμοι (κηρυγμένοι ή μη), εχθροπραξίες, εξέγερση, απεργίες, ατυχήματα, πυρκαγιές, πλημμύρες, καταιγίδες, σεισμοί ή άλλα φυσικά φαινόμενα, τρομοκρατικές ενέργειες, δολιοφθορές, κυβερνητικές απαγορεύσεις, πράξεις ελληνικών ή Κοινοτικών ή άλλων αρχών, εμπορικός αποκλεισμός, δικαστικές αποφάσεις, εισαγγελικές παραγγελίες, εν γένει γεγονότα μη οφειλόμενα σε υπαιτιότητα της Εταιρίας και γενικά κάθε γεγονός που δεν μπορεί να αποτραπεί ή να προβλεφθεί από τα μέρη.
12. ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
12.1. Ακυρότητα ή ακυρωσία κάποιου όρου της παρούσας ή μέρους αυτού δεν επιφέρει ακυρότητα της Σύμβασης, του υπολοίπου μέρους του όρου ή άλλου όρου αυτής. Οι λοιποί όροι παραμένουν σε ισχύ και αναπτύσσουν πλήρως τα έννομα αποτελέσματά τους, ενώ τα μέρη θα καταβάλλουν κάθε προσπάθεια, ώστε να αντικαταστήσουν τους τυχόν άκυρους όρους με έγκυρους παραπλήσιου, κατά το δυνατό, περιεχομένου.
12.2 Κάθε ειδοποίηση της Εταιρείας προς τον Συνδρομητή στο πλαίσιο της Σύμβασης μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά ή με κάθε άλλο πρόσφορο τρόπο, ιδίως με ανακοινώσεις μέσω του τύπου ή με διαφημιστικά μηνύματα. Η Εταιρεία χρησιμοποιεί την ελληνική γλώσσα σε οποιαδήποτε Υπηρεσία προς τον Συνδρομητή και στην κάθε είδους επικοινωνία της με αυτόν.
12.3 Κάθε ειδοποίηση του Συνδρομητή προς την Εταιρεία είναι έγκυρη μόνο εάν γίνεται εγγράφως με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με απόδειξη αποστολής/παραλαβής άλλως δε με κάθε νόμιμο μέσο εφόσον μπορεί να αποδειχθεί η δήλωση βουλήσεως του Συνδρομητή και η ημερομηνία της.
12.4 Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) αποτελούν έγκυρη και δεσμευτική δήλωση βουλήσεως.
12.5 Η Εταιρεία δικαιούται σύμφωνα με τη νομοθεσία να τροποποιεί μονομερώς τους όρους της παρούσας ενημερώνοντας τον Συνδρομητή με κάθε πρόσφορο μέσο. Επισημαίνεται ότι η ενημέρωση δύναται να πραγματοποιείται και i. μέσω του διαδικτυακού τόπου της και ii. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
12.6 Η μη επίκληση ή μη άσκηση ή μερική άσκηση δικαιώματος από την Εταιρεία δεν μπορεί να θεωρηθεί σε καμία περίπτωση ως παραίτησή της από την άσκηση δικαιώματός της στο μέλλον ή ως αποδυνάμωση αυτού.
12.7 Ο Συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα να εκχωρήσει σε τρίτο πρόσωπο οποιοδήποτε δικαίωμα ή υποχρέωση που απορρέει από τους όρους της παρούσας. Η Εταιρεία δικαιούται να εκχωρήσει σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο την είσπραξη των οφειλομένων από τον Συνδρομητή ποσών με βάση τη Σύμβαση.
12.8 Για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς προκύψει από την παρούσα ο Συνδρομητής δικαιούται να ζητήσει την επίλυση της διαφοράς από την Εταιρεία με αίτημά του προς αυτήν. Σε περίπτωση μη επίλυσης της διαφοράς με τον παραπάνω τρόπο τα μέρη διατηρούν το δικαίωμα να προσφύγουν στα αρμόδια Δικαστήρια των Αθηνών και εφαρμοστέο είναι το Ελληνικό Δίκαιο.