Με την εφαρμογή Μy Vodafone οι συνδρομητές κινητής και σταθερής Vodafone αποκτούν πρόσβαση σε ένα πλήθος υπηρεσιών από το κινητό τους.
Πιο συγκεκριμένα, οι συνδρομητές συμβολαίου κινητής Vodafone μπορούν να πληρώνουν τον λογαριασμό Vodafone μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal, να ελέγχουν τη χρήση τους (Ομιλία, SMS, Mobile Internet), να ενεργοποιούν πακέτα φωνής, SMS, mobile internet, να εντοπίζουν το κοντινότερο Vodafone κατάστημα, να λαμβάνουν μέρος στο Vodafone Thank you, να ενημερώνονται για ειδικές προσφορές από το Vodafone.gr.
Οι συνδρομητές καρτοκινητής Vodafone μπορούν να ελέγχουν τη χρήση τους (Ομιλία, SMS, Mobile Internet), να ενεργοποιήσουν πακέτα φωνής, SMS, mobile internet ή combo, να ανανεώσουν τις μονάδες χρόνου ομιλίας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal, να ζητήσoυν επέκταση υπολοίπου, να εντοπίζουν το κοντινότερο Vodafone κατάστημα, να λαμβάνουν μέρος στο Vodafone Thank you, να ενημερώνονται για ειδικές προσφορές από το Vodafone.gr.
Οι συνδρομητές καρτοπρογραμμάτων Vodafone μπορούν να ελέγχουν τη χρήση τους (Ομιλία, SMS, Mobile Internet), να ενεργοποιήσουν πακέτα φωνής, SMS, mobile internet ή combo, να ανανεώσουν τις μονάδες χρόνου ομιλίας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal, να ζητήσoυν επέκταση υπολοίπου, να εντοπίζουν το κοντινότερο Vodafone κατάστημα, να λαμβάνουν μέρος στο Vodafone Thank you. Επιπλέον μπορούν να πληρώνουν τον λογαριασμό Vodafone μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή Paypal όσοι είναι εγγεγραμμένοι ως συνδρομητές συμβολαίου, να ενημερώνονται για ειδικές προσφορές από το Vodafone.gr
Επιπλέον, οι συνδρομητές συμβολαίου σταθερής Vodafone μπορούν να βλέπουν στοιχεία του λογαριασμού τους (τρέχον υπόλοιπο, προηγούμενο, το συνολικό οφειλόμενο ποσό τους) να εξοφλούν τον λογαριασμό τους να λαμβάνουν μέρος στο Vodafone Thank you.
Η χρήση των ευχερειών που παρέχει η εφαρμογή My Vodafone συνεπάγεται την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων του χρήστη, την απευθείας πρόσβαση στον ιστότοπο της VODAFONE (www.vodafone.gr) και την απόκτηση πρόσβασης στις πληροφορίες και ευχέρειες που παρέχει η υπηρεσία My account και My home account αντίστοιχα, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας πληρωμής λογαριασμών.
Επιπλέον η εφαρμογή αποθηκεύει το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης του προκειμένου να μην απαιτείται να εισάγει σε κάθε καινούργια συνεδρία (session) τα διαπιστευτήριά του (credentials) για να χρησιμοποιήσει συγκεκριμένες λειτουργικότητες της εφαρμογής (π.χ πληρωμή λογαριασμού κινητής και σταθερής)
Για τους λόγους αυτούς o χρήστης της εφαρμογής My Vodafone απαιτείται να αποδεχθεί τους κατωτέρω όρους:
1. Το site της VODAFONE είναι σύστημα επικοινωνίας της «VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» (VODAFONE) με το κοινό, το οποίο παρέχει μέσω του Διαδικτύου πληροφορίες και υπηρεσίες.
2. Η VODAFONE δε δεσμεύεται σε καμία περίπτωση από το περιεχόμενο των ιστοσελίδων της.
3. Η VODAFONE θα διατηρεί σε αρχείο και θα επεξεργάζεται τυχόν προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών των ηλεκτρονικών της σελίδων και των πελατών της, που θα έρθουν εις γνώση της βάση των υποβληθεισών αιτήσεων και πραγματοποιηθεισών συναλλαγών με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής της σχέσης με αυτούς.
4. Η VODAFONE μπορεί να διαβιβάζει τα προσωπικά δεδομένα σε συνδεδεμένες με αυτή επιχειρήσεις, εφόσον τούτο επιβάλλεται από λόγους λειτουργικής και μηχανογραφικής εξυπηρέτησης της συναλλακτικής της σχέσης μας.
5. Η VODAFONE δικαιούται επίσης, υπό τις προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος (π.χ. απόκτηση στοιχείων επικοινωνίας στα πλαίσια νόμιμης προηγούμενης συναλλαγής, προηγούμενη συναίνεσή μου) να χρησιμοποιεί η ίδια ή / και να ανακοινώνει τα προσωπικά μου δεδομένα σε τρίτους για την διαφημιστική προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της VODAFONE, την έρευνα αγοράς ή άλλη παρόμοια δραστηριότητα, και την προώθηση από απόσταση προϊόντων ή υπηρεσιών δικών της.
6. Σε περίπτωση απευθείας γνωστοποίησης από εμένα σε τρίτους προσωπικών δεδομένων μου, η VODAFONE δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη αναφορικά με την χρήση από τους εν λόγω τρίτους των προσωπικών δεδομένων μου. Για τον λόγο αυτό, ανήκει στην δική μου ευθύνη να μελετώ προσωπικά τους σχετικούς όρους προστασίας προσωπικών δεδομένων, προτού γνωστοποιήσω προσωπικά δεδομένα μου σε τρίτους μέσω του διαδικτύου.
7. Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή διατηρώ τα δικαιώματα που προβλέπονται βάσει του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και όπως αυτά περιγράφονται (συμπεριλαμβανομένου του τρόπου άσκησής τους) στη σχετική ιστοσελίδα της Εταιρίας (Πολιτική Προστασίας Ιδιωτικότητας και Προσωπικών Δεδομένων, https://www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy).
8. Σε περίπτωση που οι παραπάνω όροι υποστούν ουσιαστική μεταβολή, η VODAFONE θα ενημερώνει τους πελάτες της και τους επισκέπτες των ηλεκτρονικών της σελίδων μέσω ανακοινώσεων σε αυτές.
9. Οι συνδρομητές Vodafone σταθερής συναινούν στην εμφάνιση των στοιχείων του λογαριασμού τους στην εφαρμογή My Vodafone της εταιρείας VODAFONE. Ειδικότερα, δηλώνουν ότι, αποδέχονται στην εφαρμογή My Vodafone α) να εμφανίζονται το συνολικό ποσό πληρωμής (προηγούμενο υπόλοιπο & τρέχουσα οφειλή), στοιχεία πληρωμών, συνοπτική ανάλυση κλήσεων και στοιχεία υπηρεσίας και β) να προβαίνουν σε πληρωμή λογαριασμού. Η εν λόγω συναίνεσή δύναται να ανακληθεί ελεύθερα με νεώτερη σχετική έγγραφη δήλωσή τους προς την εταιρεία VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
10. Πραγματοποιώντας οποιαδήποτε από τις ακόλουθες συναλλαγές, Πληρωμή Λογαριασμού Vodafone Ανανέωση του χρόνου ομιλίας (με οποιοδήποτε ποσό), Ανανέωση του χρόνου ομιλίας μέσω προγράμματος περιοδικής ανανέωσης, Αγορά οποιουδήποτε προϊόντος, Δημιουργία Νέας Σύνδεσης, Ανανέωση συμβολαίου, η Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία μου σε τρέχουσες προσφορές και διαγωνισμούς οι οποίοι δεν συνεπάγονται καμία υποχρέωση από την πλευρά του χρήστη. Σε περίπτωση που οι νικητές επιθυμούν, μπορούν να αρνηθούν την παραλαβή των δώρων τους χωρίς καμία δική τους υποχρέωση.
Η Υπηρεσία "My account " είναι εφαρμογή ηλεκτρονικής διαχείρισης και επεξεργασίας των υπηρεσιών του δικτύου της VODAFONE από τον συνδρομητή συμβολαίου και καρτοκινητής (στο εξής ο "κυρίως χρήστης") και χρησιμοποιείται για τους εξής σκοπούς:
1.1 Τη ρύθμιση / εξόφληση των μηνιαίων λογαριασμών του,
1.2 Την υποβολή αλλά και διεκπεραίωση αιτήσεων εξυπηρέτησής του προς την εταιρεία VODAFONE σύμφωνα πάντα με τους όρους παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της αίτησης σύνδεσης του στο δίκτυο της VODAFONE που ο κυρίως χρήστης έχει υπογράψει και αποδεχτεί.
Η εγγραφή στο "My account " γίνεται μέσα από το www.vodafone.gr, από κατάστημα VODAFONE ή τηλεφωνικά μέσω του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της VODAFONE. Στην περίπτωση που τα στοιχεία του υποψήφιου χρήστη εισαχθούν σωστά στην αίτηση, τότε η εγγραφή του ολοκληρώνεται άμεσα, χωρίς να χρειαστεί περαιτέρω τηλεφωνική επιβεβαίωση από εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ. . Σε αντίθετη περίπτωση ακολουθεί κλήση επιβεβαίωσης των στοιχείων εγγραφής από εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης. Επίσης δεν ακολουθεί τηλεφωνική επιβεβαίωση στοιχείων εγγραφής σε περίπτωση χρήσης Smart Code κατά την διάρκεια της εγγραφής από το χρήστη στο www.vodafone.gr.
Αφού εγκριθεί το αίτημα του πελάτη για ενεργοποίηση της υπηρεσίας My account, αποστέλλεται - μέσω SMS μηνύματος προς τον αριθμό κινητού που έχει δηλωθεί στην αίτηση - στον χρήστη/συνδρομητή ο προσωπικός κωδικός πρόσβασης (password). Στους χρήστες/συνδρομητές που είναι νομικά πρόσωπα ο προσωπικός κωδικός πρόσβασης (password) αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
Κατά την πρώτη σύνδεση του χρήστη/συνδρομητή στο My account μέσω του www.vodafone.gr θα του ζητηθεί για λόγους ασφάλειας να αλλάξει τον προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) που έχει λάβει από την Vodafone.
2.1 Σε περίπτωση πολλαπλών συνδέσεων με το ίδιο ΑΦΜ, την δυνατότητα δημιουργίας και διαχείρισης χρηστών (οι οποίοι ορίζονται ως οι κάτοχοι αριθμού τηλεφώνου Vodafone με κοινό ΑΦΜ και στο εξής θα αναφέρονται ως δευτερεύοντες χρήστες) έχει μόνο ο ίδιος ο κυρίως χρήστης, τα δε δικαιώματα πρόσβασης των λοιπών χρηστών ορίζει ο ίδιος ο κυρίως χρήστης. Κάθε κυρίως χρήστης αντιστοιχεί σε ένα ΑΦΜ και είναι ο μόνος που ορίζει το επίπεδο πρόσβασης των δευτερευόντων χρηστών με αριθμούς ή μητρώα κάτω από το δικό του ΑΦΜ. Ο κυρίως χρήστης , με την εγγραφή του μέσα από το www.vodafone.gr στο "My account" έχει πλήρη πρόσβαση στα στοιχεία που αφορούν τους αριθμούς τηλεφώνου Vodafone κάτω από το δικό του ΑΦΜ. Έχει επίσης δικαίωμα να ανακαλέσει την πρόσβαση του δευτερεύοντος χρήστη στον ηλεκτρονικό λογαριασμό. Η ενημέρωση των δευτερευόντων χρηστών ότι ο κυρίως χρήστης θα έχει πλήρη πρόσβαση στα στοιχεία που αφορούν στους αριθμούς τηλεφώνων τους VODAFONE κάτω από το δικό του ΑΦΜ, είναι ευθύνη αποκλειστικά και μόνο του κυρίως χρήστη και όχι της VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ.. O κυρίως χρήστης αναγνωρίζει, υπόσχεται και εγγυάται ότι έχει ενημερώσει ή/θα ενημερώσει προηγουμένως πλήρως και προσηκόντως τους δευτερεύοντες χρήστες για την πρόσβαση του κυρίως χρήστη σε προσωπικά δεδομένα αυτών.
2.2 Οι δευτερεύοντες χρήστες κάτω από έναν κυρίως χρήστη μπορούν να εγγραφούν στο "My account" και να έχουν άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες επικοινωνίας Web To SMS, Netoffice αλλά η πρόσβαση στον ηλεκτρονικό τους λογαριασμό, είναι εφικτή μόνο κατόπιν έγκρισης του κυρίως χρήστη
2.3 Ο δευτερεύων χρήστης δεν έχει δικαίωμα να αλλάξει πρόγραμμα συμβολαίου ή να αναβαθμίσει την συσκευή του. Τέτοιο δικαίωμα διατηρεί μόνο ο κυρίως χρήστης ο οποίος διατηρεί επίσης το δικαίωμα να αφαιρέσει στον δευτερεύοντα χρήστη την πρόσβαση στον ηλεκτρονικό λογαριασμό αλλά όχι στις υπηρεσίες επικοινωνίας Web To SMS, Netoffice.
3. Ο κυρίως χρήστης όπως και οι δευτερεύοντες χρήστες θα εξακολουθούν να λαμβάνουν ταχυδρομικά το λογαριασμό τελών κινητής τηλεφωνίας, εκτός αν έχουν επιλέξει να λαμβάνουν τον λογαριασμό τους μόνο ηλεκτρονικά, όπως και τον τύπο ανάλυσης κλήσεων που έχουν επιλέξει (ολική, μερική ή καθόλου).
4. Mε την εγγραφή του στο My account ο κυρίως χρήστης ορίζει εξ’ αρχής ως Όνομα Χρήστη ένα κωδικό της επιλογής του για τον ίδιο και τους τυχόν δευτερεύοντες χρήστες.
5. Οποιαδήποτε αλλαγή στα παραπάνω στοιχεία πρέπει να κοινοποιείται από τον κυρίως χρήστη εγγράφως σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν στην ηλεκτρονική εφαρμογή αλλαγής στοιχείων του "My account", αποκλειστικά και μόνο στη VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ. Αλλιώς η εν λόγω αλλαγή δε δεσμεύει τη VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ. Ο δευτερεύων χρήστης δεν έχει δικαίωμα αλλαγής στοιχείων.
6. Ο κυρίως χρήστης, όπως και ο δευτερεύον χρήστης, αναγνωρίζει ότι έχει την αποκλειστική ευθύνη για την προστασία των προσωπικών δεδομένων του, στα οποία αποκτά πρόσβαση μέσω της εφαρμογής "My account" και των μηνιαίων λογαριασμών του. Η εταιρεία VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ ουδεμία ευθύνη υπέχει προς τον κυρίως χρήστη ή προς τον δευτερεύοντα χρήστη ή / και οποιοδήποτε τρίτο, σε οποιαδήποτε δικαστική ή άλλη διεκδίκηση ή διένεξη, για πράξεις/ παραλείψεις του κυρίως χρήστη ή του δευτερεύοντα χρήστη, του υπαλληλικού του προσωπικού και γενικά των προσώπων που συνδέονται με αυτόν με οποιαδήποτε σχέση όπως συγγένεια οποιουδήποτε βαθμού, πρόστηση ή αντιπροσώπευση, οι οποίες πράξεις / παραλείψεις είχαν ως αποτέλεσμα την πρόσβαση, διαχείριση, χρήση κ.λ.π. από μη εξουσιοδοτημένα τρίτα πρόσωπα των προσωπικών του δεδομένων που περιέχονται στο My account ή από μη εξουσιοδοτημένη χρήση του ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης. Η VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ κατά την ελεύθερη κρίση της, μπορεί να διακόψει την πρόσβαση, σε περίπτωση που υπάρχουν ενδείξεις για κακή χρήση της υπηρεσίας ή/και των δικαιωμάτων χρήσης των κωδικών του.
7. Ο κυρίως και όπως και ο δευτερεύον χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι θα σέβεται τις διατάξεις των ελληνικών νόμων και ειδικότερα αυτών περί προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και δε θα προβαίνει σε καμία χρήση δεδομένων που αντίκειται σε οποιαδήποτε διάταξη νόμου. Απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε επέμβαση στο περιεχόμενο των παρουσιαζόμενων στην ιστοσελίδα στοιχείων χρεώσεων. Επιπλέον η VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ δηλώνει ρητά, και ο κυρίως χρήστης και ο δευτερεύον χρήστης αποδέχονται ανεπιφύλακτα ότι η παρουσίαση του αναλυτικού λογαριασμού τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή "Ηλεκτρονικός Λογαριασμός" δεν αποτελεί επίσημο αποδεικτικό τιμολόγησης, τέτοιο δε αποδεικτικό αποτελεί μόνο ο λογαριασμός που λαμβάνει ο συνδρομητής, ο οποίος (λογαριασμός) είναι και το μόνο επίσημο φορολογικό παραστατικό. Η παρουσίαση του αναλυτικού λογαριασμού στην ηλεκτρονική εφαρμογή "Ηλεκτρονικός Λογαριασμός" ενδέχεται για τεχνικούς λόγους να παρουσιάσει σε κάποιες περιπτώσεις αναντιστοιχία σε σχέση με τα πραγματικά δεδομένα κίνησης βάσει των οποίων γίνονται οι χρεώσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις η παρουσίαση του αναλυτικού λογαριασμού δε δεσμεύει, κατά οποιονδήποτε τρόπο, τη VODAFONE- ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ και δε θα γίνεται αποδεκτό σε οποιαδήποτε συναλλαγή μεταξύ της VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ και του κυρίως ή δευτερεύοντος χρήστη καθώς και ότι δεν συνιστά αποδεικτικό στοιχείο ενώπιον οποιουδήποτε δικαστηρίου ή και Αρχής. Ο κυρίως αλλά και ο δευτερεύον χρήστης αναγνωρίζει ότι είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για κάθε περαιτέρω επεξεργασία από τον ίδιο, των στοιχείων που λαμβάνει με την υπηρεσία My account. Ο κυρίως όπως και ο δευτερεύον χρήστης ρητώς αποδέχεται ότι το μόνο επίσημο έγγραφο για την κατάσταση του λογαριασμού του και των αντίστοιχων χρεώσεων είναι μόνο ο λογαριασμός που αποστέλλεται από τη VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ.
8. H VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ σε καμία περίπτωση δε θα ευθύνεται για ζημιές κάθε είδους αναφορικά με την ιστοσελίδα στην οποία φιλοξενείται η Υπηρεσία ή τη χρήση της, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, λάθους, παράλειψης, διακοπής, ελαττώματος λειτουργίας του συστήματος ή της σύνδεσης, ιών ηλεκτρονικών υπολογιστών, ακόμα και στην περίπτωση που έχουν ενημερωθεί περί των ανωτέρω οι εκπρόσωποι της VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ ούτε σε περίπτωση λανθασμένης αναγραφής στοιχείων. Η VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει, διακόψει ή σταματήσει την υπηρεσία αυτή οποτεδήποτε κατά την κρίση της.
1. H υπηρεσία πληρωμής λογαριασμού (στο εξής «Η Υπηρεσία») μέσα από της εφαρμογής My Vodafone είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες της εφαρμογής και προϋποθέτει την εγγραφή στην υπηρεσία My account για πληρωμές κινητής και αντίστοιχα εγγραφή στην υπηρεσία My Home account για πληρωμές σταθερής. Οι χρήστες της Υπηρεσίας μπορούν να πληρώσουν/εξοφλήσουν το προσωπικό τους λογαριασμό. Η Υπηρεσία, που παρέχεται μέσω της εγγραφής στην εφαρμογή My account και My Home account δίνει κάποιες περαιτέρω δυνατότητες όπως την λήψη συνοπτικών πληροφοριών του λογαριασμού, την αυτόματη συμπλήρωση των πεδίων που σχετίζονται με το μητρώο του συνδρομητή, την ενημέρωση σχετικά με το υπόλοιπο/οφειλόμενο ποσό του μητρώου. Η εγγραφή στην Υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους συνδρομητές προγραμμάτων συμβολαίου κινητής και σταθερής της Vodafone. Εάν δεν συμφωνείτε με τους παρόντες όρους δεν θα πρέπει να προχωρήσετε στην χρήση της Υπηρεσίας, καθώς η χρήση αυτής συνεπάγεται την ανεπιφύλαχτη αποδοχή όλων των όρων που περιγράφονται στο παρόν.
2. Η πληρωμή είναι δυνατή α) με την χρήση των πιστωτικών καρτών VISA, MASTERCARD και AMERICAN EXPRESS και των χρεωστικών καρτών VISA ELECTRON και MAESTRO, σε συνεργασία με την Alpha Bank, η οποία παρέχει ειδικά συστήματα για την ασφαλή διαβίβαση των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, πιο συγκεκριμένα η Υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με την Alpha Bank, η οποία παρέχει ειδικά συστήματα για την ασφάλεια των παρεχόμενων στοιχείων της πιστωτικής κάρτας. Για την ολοκλήρωση της πληρωμής και μετά από σχετική έγκρισή του, ο Συνδρομητής μεταφέρεται σε ασφαλές περιβάλλον (διαδικτυακό τόπο) της Alpha Bank. Μετά την ως άνω μεταφορά και αφού ο Συνδρομητής βρίσκεται ήδη στο διαδικτυακό τόπο της τράπεζας, καταχωρεί τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας μέσω της οποίας θα πραγματοποιηθεί η εξόφληση του λογαριασμού. ή/και β) με την υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών PayPal, μέσω της ασφαλούς ιστοσελίδας της εν λόγω υπηρεσίας, όπου και ολοκληρώνεται η πληρωμή (www.paypal.com).
3. Οι Χρήστες μπορούν να καταβάλουν το πλήρες υπόλοιπο του τελευταίου λογαριασμού τους ή και οποιοδήποτε άλλο ποσό επιθυμούν, περισσότερο ή λιγότερο από το οφειλόμενο ποσό. Tο ποσό πληρωμής είναι προ-συμπληρωμένο και ίσο με το οφειλόμενο ποσό την στιγμή της πληρωμής. Οι χρήστες έχουν την επιλογή ή να πληρώσουν το προ-συμπληρωμένο ποσό ή να το αλλάξουν και να πληρώσουν όποιο ποσό αυτοί επιθυμούν.
4. Το οφειλόμενο ποσό που εμφανίζεται στην περιοχή της εφαρμογής της πληρωμής λογαριασμού διαμορφώνεται σύμφωνα με τις πληρωμές που έχουν γίνει στο συγκεκριμένο μητρώο συνδρομητή μέσω οποιουδήποτε καναλιού (σε κατάστημα ή online κλπ), και οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί στις τελευταίες 24 ώρες. Αντίστοιχα, οι πληρωμές που γίνονται ηλεκτρονικά μέσω της Υπηρεσίας ολοκληρώνονται μέσα σε τουλάχιστον 24 ώρες, και μετά την παρέλευση του ανωτέρω χρονικού διαστήματος γίνεται ενημέρωση του υπολοίπου του μητρώου για την διενέργεια της ανωτέρω πληρωμής καθώς και του ιστορικού πληρωμών.
5. Στην περίπτωση λογαριασμού με πιστωτικό υπόλοιπο, το αναγραφόμενο ποσό θα συμψηφίζεται με τις οφειλές προς την Vodafone στον επόμενο λογαριασμό του Συνδρομητή.
6. Τα δεδομένα που καταχωρούνται, στέλνονται προς έλεγχο για την ορθότητα και για την εγκυρότητά τους στην Τράπεζα. Σε περίπτωση που για κάποιον από τους παραπάνω λόγους η τράπεζα απορρίψει τη συναλλαγή, για περισσότερες πληροφορίες ο Συνδρομητής θα πρέπει να απευθυνθεί απευθείας στην εκδότρια τράπεζα της πιστωτικής κάρτας του.
7. Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με την χρήση της Yπηρεσίας, οι νόμιμοι κάτοχοι των συνδέσεων σε προγράμματα συμβολαίου Vodafone μπορούν να απευθύνονται στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone καλώντας τον αριθμό 13830.
8. Προσωπικά δεδομένα απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής (π.χ. στοιχεία των πιστωτικών/χρεωστικών καρτών) δεν συλλέγονται από την Vodafone παρά μόνο είτε από την Alpha Bank, ως συνεργαζόμενη τράπεζα για την συλλογή πληρωμών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα είτε από την PayPal, η οποία εκτελεί αποκλειστικά μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας της την πληρωμή των λογαριασμών. Η οθόνη στην οποία εισάγονται τα στοιχεία αυτά είναι αντίστοιχα στο περιβάλλον των συστημάτων είτε της Alpha Bank είτε της PayPal και τα δεδομένα συλλέγονται απευθείας από αυτές χωρίς την παρέμβαση της Vodafone. Κατά συνέπεια η Vodafone, δεν συλλέγει ούτε αποθηκεύει και εν γένει επεξεργάζεται σε κανένα στάδιο της εκτέλεσης της πληρωμής στοιχεία απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής (π.χ. στοιχεία πιστωτικών/χρεωστικών καρτών), ούτε και αναμιγνύεται με οποιοδήποτε τρόπο στην εκτέλεση της πληρωμής. Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική/χρεωστική τους κάρτα, οι χρήστες θα πρέπει αντίστοιχα να απευθύνονται απευθείας είτε στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα τους είτε στην PayPal.
9. Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να αποστείλουν την επιβεβαίωση της συναλλαγής στο προσωπικό τους email με την ολοκλήρωση κάθε συναλλαγής.
10. Η Vodafone λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των στοιχείων και συναλλαγών που γίνονται μέσω της εφαρμογής My Vodafone. Τα στοιχεία της συναλλαγής (αριθμός συναλλαγής, αριθμός μητρώου συνδρομητή, ποσό πληρωμής), τα οποία συλλέγει και επεξεργάζεται η Vodafone χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της λήψης, εκτέλεσης και ολοκλήρωσης της πληρωμής, σύμφωνα με τις αμοιβαίες υποχρεώσεις. Δεν ανακοινώνονται, ούτε μεταδίδονται από την Εταιρεία μας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από την ανωτέρω συνεργαζόμενη για την παρούσα υπηρεσία τράπεζα ή την PayPal και διαγράφονται, όταν επιτευχθούν οι σκοποί για τους οποίους τηρούνται. Αναγνωρίζετε και αποδέχεσθε και ρητά συναινείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων τόσο από τη Vodafone όσο και από την Alpha Bank και την PayPal κατά τη χρήση της Υπηρεσίας.
11. Οι πελάτες οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση του απόρρητου των στοιχειών τους και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές, όπως αυτές παρέχονται από τη Vodafone και σύμφωνα με τις παρεχόμενες οδηγίες, έχοντας υπόψη τους ότι οι κανόνες ορθής συμπεριφοράς πρέπει να διαφυλάσσονται και κατά τη χρήση των εφαρμογών αυτών. Ακόμα οι πελάτες αποδέχονται ότι απαγορεύεται να επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πιθανά κενά ασφάλειας των συστημάτων της Vodafone προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων χρηστών, να διαταράξουν την ομαλή λειτουργία των δικτύων, να εκτελέσουν κακόβουλο λογισμικό και γενικά να υποβαθμίσουν το επίπεδο ασφάλειας των συστημάτων. Σε περίπτωση που ο πελάτης αντιληφθεί κάποιο περιστατικό σχετικό με την ασφάλεια των στοιχείων του ή των συναλλαγών του θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών και να αναφέρει το πρόβλημα. Τέλος σε κάθε περίπτωση που υποπίπτει στην αντίληψη του πελάτη μη ορθή συμπεριφορά και χρήση των εφαρμογών, πρέπει να ειδοποιεί άμεσα τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών και να καταγγέλλει το περιστατικό. Η Vodafone παρέχει τη δυνατότητα τέτοιας καταγγελίας τηλεφωνικά, μέσω του διαδικτύου (ηλεκτρονικές φόρμες), και μέσω των καταστημάτων. Ο πελάτης πρέπει να κατανοήσει ότι είναι υπεύθυνος για κάθε πράξη του στο διαδίκτυο και να μην χρησιμοποιεί τις παρεχόμενες εφαρμογές με παράνομο ή αντισυμβατικό τρόπο. Ως παράνομη και αντισυμβατική συμπεριφορά κατά παράβαση των όρων και προϋποθέσεων χρήσης των υπηρεσιών, λογίζεται και κάθε περίπτωση παραβίασης του νόμου και ιδίως παραβατικής συμπεριφοράς εκβιασμού, λιβελογραφίας, συκοφαντικής δυσφήμισης, ρατσιστικής μεταχείρισης, παιδοφιλίας, παρακολούθησης ή διαρροής απόρρητων πληροφοριών, κ.ο.κ..
12. Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται βάσει του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και της Πολιτικής Προστασίας Ιδιωτικότητας και Προσωπικών Δεδομένων της Εταιρίας (https://www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy).
Όροι συναλλαγής της Υπηρεσίας Οnline Ανανέωσης Χρόνου Ομιλίας μέσω της εφαρμογής My Vodafone
1. H υπηρεσία Online ανανέωσης χρόνου ομιλίας (στο εξής «Η Υπηρεσία») μέσω της My Vodafone εφαρμογής είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες Καρτοκινητής της Vodafone που είναι εγγεγραμμένοι στο Vodafone My account από τις ιστοσελίδες www.vodafone.gr και www.vodafonecu.gr αντίστοιχα. Η χρήση της υπηρεσίας είναι εφικτή μόνο για τα εξής πακέτα Καρτοκινητής της Vodafone: Vodafone CU, Καρτοκινητό Vodafone, Vodafone International, Kαρτοκινητό Ολυμπιακός. Εάν δεν συμφωνείτε με τους παρόντες όρους δεν θα πρέπει να προχωρήσετε στην χρήση της Υπηρεσίας, καθώς η χρήση αυτής συνεπάγεται την ανεπιφύλαχτη αποδοχή όλων των όρων που περιγράφονται στο παρόν.
2. Η πληρωμή είναι δυνατή α) με την χρήση των πιστωτικών καρτών VISA, MASTERCARD και AMERICAN EXPRESS και των χρεωστικών καρτών VISA ELECTRON και MAESTRO, σε συνεργασία με την Alpha Bank, η οποία παρέχει ειδικά συστήματα για την ασφαλή διαβίβαση των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή/και β) με την υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών PayPal, μέσω της ασφαλούς ιστοσελίδας της εν λόγω υπηρεσίας, όπου και ολοκληρώνεται η πληρωμή (www.paypal.com). Οι Χρήστες μπορούν να ανανεώσουν τον χρόνο ομιλίας του Καρτοκινητού τους σύμφωνα με τα παρακάτω όρια αξίας συναλλαγής.
- Ανώτερο ποσό ανανέωσης Ευρώ είκοσι (20) για την πρώτη φορά που ο χρήστης θα πραγματοποιήσει ανανέωση, για τον πρώτο μήνα χρήσης της υπηρεσίας ανά χρήστη
- μία χρέωση ημερησίως με ανώτερο ημερήσιο ποσό Ευρώ τριάντα (30) από τη 2η συναλλαγή του χρήστη και μετά
- τρεις χρεώσεις εβδομαδιαίως με ανώτερο συνολικό ποσό Ευρώ ενενήντα (90) από τη 2η συναλλαγή του χρήστη και μετά
- πέντε χρεώσεις μηνιαίως με ανώτερο συνολικό ποσό Ευρώ εκατόν πενήντα (150) από τη 2η συναλλαγή του χρήστη και μετά
3. Η ανανέωση χρόνου ομιλίας που γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της Υπηρεσίας ολοκληρώνεται σε πραγματικό χρόνο - εφόσον δεν προκύψει κάποιο τεχνικό πρόβλημα που να προκαλέσει καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της συναλλαγής- και γίνεται άμεσα η ενημέρωση του υπολοίπου του αριθμού Καρτοκινητού για την διενέργεια της ανωτέρω πληρωμής καθώς και του ιστορικού πληρωμών. Το ιστορικό των ανανεώσεων που εμφανίζεται στην περιοχή των εγγεγραμμένων χρηστών στην εφαρμογή της ανανέωσης χρόνου ομιλίας αφορά και περιέχει μόνο τις πληρωμές που έγιναν ηλεκτρονικά, ενώ οι πληρωμές από οποιοδήποτε άλλο κανάλι δεν περιλαμβάνονται.
4. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή ερώτηση σχετικά με την χρήση της υπηρεσίας, οι νόμιμοι κάτοχοι των συνδέσεων Vodafone μπορούν να απευθύνονται στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone καλώντας τον αριθμό 13830.
5. Προσωπικά δεδομένα απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής (π.χ. στοιχεία των πιστωτικών/χρεωστικών καρτών) δεν συλλέγονται από την εταιρική μας ιστοσελίδα παρά μόνο είτε από την Alpha Bank, ως συνεργαζόμενη τράπεζα για την συλλογή πληρωμών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα είτε από την PayPal, η οποία εκτελεί αποκλειστικά μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας της την πληρωμή των λογαριασμών. Η οθόνη στην οποία εισάγονται τα στοιχεία αυτά είναι αντίστοιχα στο περιβάλλον των συστημάτων είτε της Alpha Bank είτε της PayPal και τα δεδομένα συλλέγονται απευθείας από αυτές χωρίς την παρέμβαση της Vodafone. Κατά συνέπεια η Vodafone, δεν συλλέγει ούτε αποθηκεύει και εν γένει επεξεργάζεται σε κανένα στάδιο της εκτέλεσης της πληρωμής στοιχεία απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής (π.χ. στοιχεία πιστωτικών/χρεωστικών καρτών), ούτε και αναμιγνύεται με οποιοδήποτε τρόπο στην εκτέλεση της πληρωμής. Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική/χρεωστική τους κάρτα, οι χρήστες θα πρέπει αντίστοιχα να απευθύνονται απευθείας είτε στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα τους είτε στην PayPal. Ως έγκυρο αποδεικτικό επιτυχημένης ανανέωσης χρόνου ομιλίας, ο πελάτης θα λαμβάνει αυτόματο email μετά από κάθε επιτυχημένη συναλλαγή. Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να δουν το ιστορικό των ηλεκτρονικών ανανεώσεων που πραγματοποιούν μέσω της σχετικής σελίδας του My account.
6. Η Vodafone λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των στοιχείων και συναλλαγών που γίνονται μέσω διαδικτύου. Τα στοιχεία της συναλλαγής (αριθμός συναλλαγής, αριθμός συνδρομητή, ποσό πληρωμής), τα οποία συλλέγει και επεξεργάζεται η Vodafone χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της λήψης, εκτέλεσης και ολοκλήρωσης της πληρωμής, σύμφωνα με τις αμοιβαίες υποχρεώσεις. Δεν ανακοινώνονται, ούτε μεταδίδονται από την Εταιρεία μας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από την ανωτέρω συνεργαζόμενη για την παρούσα υπηρεσία τράπεζα ή την PayPal και διαγράφονται, όταν επιτευχθούν οι σκοποί για τους οποίους τηρούνται. Αναγνωρίζετε και αποδέχεσθε και ρητά συναινείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων τόσο από τη Vodafone όσο και από την Alpha Bank και την PayPal κατά τη χρήση της Υπηρεσίας. Οι πελάτες οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση του απόρρητου των στοιχειών τους και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές, όπως αυτές παρέχονται από τη Vodafone και σύμφωνα με τις παρεχόμενες οδηγίες, έχοντας υπόψη τους ότι οι κανόνες ορθής συμπεριφοράς πρέπει να διαφυλάσσονται και κατά τη χρήση των εφαρμογών αυτών. Ακόμα οι πελάτες αποδέχονται ότι απαγορεύεται να επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πιθανά κενά ασφάλειας των συστημάτων της Εταιρίας προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων χρηστών, να διαταράξουν την ομαλή λειτουργία των δικτύων, να εκτελέσουν κακόβουλο λογισμικό και γενικά να υποβαθμίσουν το επίπεδο ασφάλειας των συστημάτων. Σε περίπτωση που ο πελάτης αντιληφθεί κάποιο περιστατικό σχετικό με την ασφάλεια των στοιχείων του ή των συναλλαγών του θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών και να αναφέρει το πρόβλημα. Τέλος σε κάθε περίπτωση που υποπίπτει στην αντίληψη του πελάτη μη ορθή συμπεριφορά και χρήση των εφαρμογών, πρέπει να ειδοποιεί άμεσα τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών και να καταγγέλλει το περιστατικό. Η Vodafone παρέχει τη δυνατότητα τέτοιας καταγγελίας τηλεφωνικά, μέσω του διαδικτύου (ηλεκτρονικές φόρμες), και μέσω των καταστημάτων. Ο πελάτης πρέπει να κατανοήσει ότι είναι υπεύθυνος για κάθε πράξη του στο διαδίκτυο και να μην χρησιμοποιεί τις παρεχόμενες εφαρμογές με παράνομο ή αντισυμβατικό τρόπο. Ως παράνομη και αντισυμβατική συμπεριφορά κατά παράβαση των όρων και προϋποθέσεων χρήσης των υπηρεσιών, λογίζεται και κάθε περίπτωση παραβίασης του νόμου και ιδίως παραβατικής συμπεριφοράς εκβιασμού, λιβελογραφίας, συκοφαντικής δυσφήμισης, ρατσιστικής μεταχείρισης, παιδοφιλίας, παρακολούθησης ή διαρροής απόρρητων πληροφοριών, κ.ο.κ..
7. Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται βάσει του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και της Πολιτικής Προστασίας Ιδιωτικότητας και Προσωπικών Δεδομένων της Εταιρίας (https://www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy).