Το προϊόν V-SOS Band by Vodafone (εφεξής «V-SOS Band») είναι μια συνδρομητική υπηρεσία η οποία - μέσω της συνδυαστικής χρήσης μιας συσκευής SOS Band που φοριέται στον καρπό, μιας εφαρμογής για smartphone και του δικτύου κινητής τηλεφωνίας της Vodafone - δίνει τη δυνατότητα σε προκαθορισμένα πρόσωπα του οικογενειακού περιβάλλοντος του χρήστη να λαμβάνουν ειδοποιήσεις που ενεργοποιούνται από το SOS Band και παρέχει πρόσβαση στις σχετικές υπηρεσίες. Περισσότερες σχετικές πληροφορίες περιλαμβάνονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις (εφεξής οι «Υπηρεσίες»).
Το V-SOS Band σας προσφέρεται από την Vodafone – Πάναφον Α.Ε.Ε.Τ («εμείς», «μας» ή «εμάς») σύμφωνα με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις (εφεξής η «σύμβαση»). Στην παρούσα σύμβαση, με τον όρο «εσείς» νοείται το πρόσωπο που καταβάλλει το μηνιαίο τέλος συνδρομής για τις Υπηρεσίες. Αντιλαμβανόμαστε ότι το πρόσωπο αυτό ενδέχεται να είναι ή να μην είναι το πρόσωπο που φορά το SOS Band (εφεξής ο «Χρήστης»). Σε περίπτωση που δεν είστε ο Χρήστης, είστε υπεύθυνοι να διασφαλίσετε ότι ο Χρήστης κατανοεί τους παρόντες όρους και φορά το SOS Band μόνο εφόσον τους αποδέχεται.
1. Απαιτήσεις για τη χρήση του V-SOS Band
Προκειμένου να χρησιμοποιείτε το V-SOS Band πρέπει:
να αγοράσετε τη συσκευή SOS Band που διατίθεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα V by Vodafone (v.vodafone.com) και σε καταστήματα («SOS Band»)
να κάνετε λήψη της εφαρμογής κινητού τηλεφώνου V by Vodafone («Εφαρμογή V by Vodafone») και της εφαρμογής κινητού τηλεφώνου V-SOS Band by Vodafone («Εφαρμογή V-SOS Band»), να συνδεθείτε με τον Vodafone λογαριασμό σας ή να εγγραφείτε και να ενεργοποιήσετε το SOS Band σας
να αγοράσετε και να ενεργοποιήσετε μια συνδρομή για το V-SOS Band («Συνδρομή») μέσω της Εφαρμογής V by Vodafone
Επισημαίνεται ότι είναι απαραίτητη η διαθεσιμότητα δικτύου κινητής τηλεφωνίας Vodafone.
Επισημαίνεται ότι επιπλέον της παρούσας σύμβασης (η οποία καλύπτει την συνδρομή στις υπηρεσίες του V-SOS Band και τη χρήση του SOS Band) και της δήλωσης περί προστασίας της ιδιωτικότητας σχετικά με το V-SOS Band, ισχύουν ξεχωριστοί όροι και προϋποθέσεις για την Εφαρμογή V-SOS Band.
Η αγορά και χρήση του SOS Band ενδέχεται να υπόκειται σε ξεχωριστούς όρους που θέτει ο λιανικός πωλητής σας και σε όρους υλισμικού (hardware) που περιλαμβάνονται στο SOS Band. Παραδείγματος χάριν, αναφορικά με τις εγγυήσεις και τις πολιτικές επιστροφής υλισμικού.
2. Η Συνδρομή σας
2.1 Πρέπει να διαθέτετε Συνδρομή εν ισχύ προκειμένου να χρησιμοποιείτε το SOS Band και τις Υπηρεσίες.
2.2 Μπορείτε να ενεργοποιείτε τις συνδρομές μέσω της Εφαρμογής V by Vodafone και αυτές θα αποκτούν ισχύ όταν προσθέσετε το SOS Band σας στην Εφαρμογή V by Vodafone, παρέχετε έγκυρα στοιχεία πληρωμής και αποδεχθείτε τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Η διάρκεια της Συνδρομής είναι μηνιαία (εφεξής η «Περίοδος Συνδρομής») και θα ανανεώνεται αυτομάτως κατά τη λήξη κάθε Περιόδου Συνδρομής, έως ότου ακυρωθεί ή καταγγελθεί/διακοπεί σύμφωνα με την παρούσα σύμβαση.
2.3 Αφού ενεργοποιήσετε την Συνδρομή σας, θα πρέπει να κάνετε λήψη της Εφαρμογής V-SOS Band, να ακολουθήσετε τα βήματα που περιγράφονται για να συνδέσετε το SOS Band σας με την Εφαρμογή V-SOS Band και να παράσχετε τα στοιχεία επικοινωνίας του Χρήστη στην Εφαρμογή V-SOS Band προκειμένου να χρησιμοποιήσετε τις Υπηρεσίες. Σε περίπτωση που ενεργοποιήσετε τη Συνδρομή σας αλλά δεν συνδέσετε το SOS Band με την Εφαρμογή V-SOS Band ή δεν παράσχετε τα στοιχεία επικοινωνίας του Χρήστη, θα εξακολουθείτε να επιβαρύνεστε με το τέλος Συνδρομής, αλλά δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις Υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένης της λήψης ειδοποιήσεων από το SOS Band).
2.4 Μπορείτε να συνδέσετε έως και είκοσι (20) συσκευές SOS Band στον ίδιο λογαριασμό V-SOS Band. Για κάθε συσκευή SOS Band θα απαιτείται ξεχωριστή Συνδρομή.
2.5 Ακύρωση: Μπορείτε να ακυρώσετε τη Συνδρομή σας κατά τη διάρκεια των πρώτων [14] ημερών έπειτα από την ημερομηνία που εγγραφήκατε για πρώτη φορά για τη Συνδρομή («Περίοδος Ακύρωσης») επικοινωνώντας μαζί μας. Έπειτα από την ακύρωση, θα σας επιστρέφεται ένα κατ’ αναλογία ποσό του τέλους της πρώτης Συνδρομής σας. Σε περίπτωση που ενεργοποιήσετε τη Συνδρομή σας, η πράξη αυτή θα λογίζεται ως αίτημα έναρξης ισχύος της Συνδρομής.
2.6 Διακοπή: Έπειτα από την Περίοδο Ακύρωσης, μπορείτε να διακόψετε τη Συνδρομή σας εφόσον δεν επιθυμείτε την ανανέωσή της. Η διακοπή θα αποκτά ισχύ από τη λήξη της εκάστοτε τρέχουσας Περιόδου Συνδρομής, εκτός εάν προβείτε σε διακοπή σε λιγότερο από [48 ώρες] πριν από τη λήξη της εκάστοτε τρέχουσας Περιόδου Συνδρομής, στην οποία περίπτωση η διακοπή θα αποκτά ισχύ κατά τη λήξη της επόμενης Περιόδου Συνδρομής. Θα εξακολουθείτε να μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες του V-SOS Band έως ότου τεθεί σε ισχύ η διακοπή.
2.7 Συνέπειες Διακοπής: Σε περίπτωση που διακόψετε τη Συνδρομή σας δεν θα έχετε δικαίωμα επιστροφής οποιουδήποτε ποσού, ακόμη και εάν δεν χρησιμοποιείτε ενεργά το SOS Band ή τις Υπηρεσίες κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος αυτού. Έπειτα από τη διακοπή, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε το SOS Band και τις Υπηρεσίες του, εκτός εάν ενεργοποιήσετε νέα Συνδρομή.
3. Πληρωμή
3.1 Οι χρεώσεις για τη Συνδρομή σας («Τέλος») θα είναι αυτές που ορίζονται στην Εφαρμογή V by Vodafone και θα χρεώνονται προκαταβολικά κατά τον χρόνο ενεργοποίησης της Συνδρομής σας. Οι Συνδρομές είναι περιοδικές. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο της Περιόδου Συνδρομής, θα λαμβάνεται από τον λογαριασμό σας επιπλέον ποσό πληρωμής και εάν η λήψη είναι επιτυχής η Υπηρεσία θα παρατείνεται για άλλη μία Περίοδο Συνδρομής. Το Τέλος θα χρεώνεται αυτομάτως κατά την πρώτη ημέρα κάθε επόμενης Περιόδου Συνδρομής έως ότου λήξει η Συνδρομή σας.
3.2_Υφιστάμενοι Πελάτες Κινητής Τηλεφωνίας της Vodafone:_ Εφόσον είστε ήδη πελάτης κινητής τηλεφωνίας της Vodafone, το Τέλος θα χρεώνεται στον υπάρχοντα λογαριασμό σας κινητής τηλεφωνίας της Vodafone, γι’ αυτό θα πρέπει να διαθέτετε πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας που να πληροί τις προϋποθέσεις πληρωμής για επιπλέον υπηρεσίες και να διαθέτετε επαρκές πιστωτικό όριο εφόσον είστε συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας προπληρωμένου χρόνου ομιλίας της Vodafone (καρτοκινητής).
3.3 Προς το παρόν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το V-SOS Band μόνο συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας Vodafone. Η Vodafone σχεδιάζει την επέκταση της χρήσης και σε μη συνδρομητές της.
3.4 Δυνατότητες: Ενδέχεται να προσφέρουμε προαιρετικές υπηρεσίες στο πλαίσιο της Εφαρμογής V-SOS Band, τις οποίες μπορείτε να αγοράσετε έναντι επιπλέον τέλους (εφεξής οι «Δυνατότητες»). Μπορείτε να αγοράσετε τις Δυνατότητες εάν διαθέτετε τρέχουσα Συνδρομή. Η χρέωση των Δυνατοτήτων μπορεί να γίνεται εφάπαξ ή ως περιοδική συνδρομή και η ισχύουσα χρέωση και ο τρόπος χρέωσης θα διευκρινίζονται κατά τον χρόνο της αγοράς. Όλες οι Δυνατότητες θα τερματίζονται αυτομάτως τη στιγμή που διακόπτεται η Συνδρομή σας.
3.5 Θα διακόπτουμε τη Συνδρομή σας σε περίπτωση που δεν μπορούμε να σας χρεώσουμε για το οφειλόμενο ποσό είτε κατά τον χρόνο της πρώτης ενεργοποίησης της Συνδρομής σας, είτε κατά την ανανέωση, είτε, όσον αφορά Δυνατότητα, κατά τον χρόνο αγοράς της Δυνατότητας αυτής ή κατά την ανανέωση της Δυνατότητας κατά περίπτωση. Θα προσπαθούμε να σας ενημερώνουμε σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο.
3.6 Η Συνδρομή σας και οι τυχόν Δυνατότητες που θα επιλέξετε υπόκεινται σε Φ.Π.Α. και σε φόρο κινητής τηλεφωνίας.
4. Μέλη της οικογένειας
4.1 Θα έχετε τη δυνατότητα να προσθέτετε έως και τέσσερα επιπλέον μέλη της οικογένειας σε κάθε SOS Band στην Εφαρμογή V-SOS Band (εσείς και κάθε επιπλέον μέλος της οικογένειας είστε οι «Οικείοι»). Δεν βαρύνεστε με επιπλέον τέλος τόσο εσείς όσο και τα επιπλέον μέλη της οικογένειας. Τα επιπλέον μέλη της οικογένειας θα πρέπει να κάνουν λήψη της Εφαρμογής V-SOS Band, να αποδεχτούν τους όρους και προϋποθέσεις της εφαρμογής V-SOS Band και να αποδεχτούν την πρόσκλησή σας προκειμένου να ενταχθούν στην οικογενειακή ομάδα που συνδέεται με το SOS Band.
4.2 Θα έχετε τη δυνατότητα να ανακαλείτε την πρόσκληση και να διαγράφετε μέλη της οικογένειας μέσω της Εφαρμογής V-SOS Band. Σε περίπτωση που κάποιο μέλος της οικογένειας αποχωρεί από την οικογενειακή ομάδα, θα ειδοποιείστε μέσω της Εφαρμογής V-SOS Band.
4.3 Σε περίπτωση που η Συνδρομή σας διακοπεί ή ανασταλεί, όλοι οι Οικείοι θα αποσυνδέονται από το SOS Band και δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις Υπηρεσίες. Εφόσον ενεργοποιήσετε νέα Συνδρομή ή ενεργοποιήσετε εκ νέου συνδρομή που είχε ανασταλεί, θα πρέπει να προσκαλέσετε εκ νέου τα επιλεγμένα μέλη της οικογένειάς σας.
5. Υπηρεσίες του V-SOS Band
Ανίχνευση πτώσης:
5.1 Σε περίπτωση που το SOS Band ανιχνεύσει ότι ο Χρήστης έχει πέσει κάτω, το SOS Band αποστέλλει ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης στην Εφαρμογή V-SOS Band κάθε Οικείου, με την επιφύλαξη των περιορισμών που αναφέρονται στον όρο 6.3 παρακάτω.
Ειδοποιήσεις που ενεργοποιούνται από τον Χρήστη:
5.2 Ο Χρήστης μπορεί να ενεργοποιεί ενεργά ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης στην Εφαρμογή V-SOS Band κάθε Οικείου από το SOS Band.
5.3 Για να είναι δυνατή η ενεργοποίηση ειδοποιήσεων στην Εφαρμογή V-SOS Band, το SOS Band πρέπει να είναι ενεργό (να βρίσκεται σε λειτουργία και να έχει μπαταρία) και να είναι συνδεδεμένο με το δίκτυο της Vodafone. Ο Χρήστης πρέπει να φορά το SOS Band, ώστε να αυξάνεται η πιθανότητα ανίχνευσης πτώσης.
5.4 Το SOS Band εμφανίζει διαφορετικές φωτεινές ενδείξεις για να υποδεικνύει στον Χρήστη εάν έχει ενεργοποιηθεί κάποια ειδοποίηση από το SOS Band (κόκκινη ένδειξη), πότε η ειδοποίηση έχει σταλεί στην Εφαρμογή V-SOS Band (κίτρινη ένδειξη) και πότε εσείς ή κάποιος Οικείος δηλώνετε ότι έχετε επιληφθεί της κατάστασης έκτακτης ανάγκης (πράσινη ένδειξη).
Τοποθεσία Χρήστη:
5.5 Στις περιπτώσεις που ενεργοποιείται ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης, οι Οικείοι θα λαμβάνουν την τοποθεσία του SOS Band που προσδιορίζεται κατά τη στιγμή που ενεργοποιείται η ειδοποίηση.
5.6 Η τοποθεσία του SOS Band παρέχεται μέσω της χρήσης μιας μονάδας τηλεματικής που είναι εγκατεστημένη στη συσκευή SOS Band και λαμβάνει δορυφορικά σήματα από το Παγκόσμιο Σύστημα Εντοπισμού («GPS») και επικοινωνεί με την πλατφόρμα τηλεματικής της Vodafone και τα κέντρα ανταπόκρισής μας μέσω της χρήσης ασύρματων («GSM») και σταθερών δικτύων επικοινωνίας.
5.7 Η ακρίβεια της τοποθεσίας που εντοπίζεται από το GPS ενδέχεται να επηρεάζεται από εξωτερικούς παράγοντες, όπως εξηγείται στη συνέχεια στους παρόντες όρους. Εφόσον διατηρείτε τον φορτιστή του SOS Band συνδεδεμένο με την παροχή ρεύματος θα έχουμε τη δυνατότητα να εξετάζουμε εάν ο Χρήστης βρίσκεται εντός της εμβέλειας του φορτιστή κατά τη στιγμή που ενεργοποιείται η ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης, βοηθώντας μας κατά τον τρόπο αυτόν να προσδιορίζουμε εάν ο Χρήστης βρίσκεται στο σπίτι, ακόμη και εάν η κάλυψη εσωτερικών χώρων του GPS δεν είναι καλή. Ενδοεπικοινωνία μέσω της Εφαρμογής:
5.8 Σε περίπτωση που ενεργοποιείται ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης, οι Οικείοι θα μπορούν να επικοινωνούν εσωτερικά μέσω της Εφαρμογής και να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις προς τον Χρήστη ή μεταξύ τους, εφόσον υπάρχουν περισσότεροι από ένας Οικείοι, μέσω της Εφαρμογής V-SOS Band έως ότου κάποιος επιληφθεί της κατάστασης έκτακτης ανάγκης.
5.9 Θα μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις στην Εφαρμογή V-SOS Band σχετικά με την κατάσταση της μπαταρίας του SOS Band, σε περιπτώσεις που το SOS Band ενεργοποιείται/απενεργοποιείται ή σε περιπτώσεις που ο Χρήστης αφαιρεί το SOS Band. Θα μπορείτε να ενεργοποιείτε/απενεργοποιείτε τις εν λόγω ειδοποιήσεις στην Εφαρμογή V-SOS Band.
6. Περιορισμοί του SOS Band και των Υπηρεσιών
6.1 Θα παρέχουμε τις Υπηρεσίες με εύλογη επιδεξιότητα και επιμέλεια. Ωστόσο, δεν εγγυόμαστε ότι αυτές δεν θα παρουσιάζουν σφάλματα.
6.2 Δεν εγγυόμαστε ότι το SOS Band θα ανιχνεύει όλες τις πτώσεις ή ότι η ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης θα ενεργοποιείται σε όλες τις περιπτώσεις. Για παράδειγμα, οι Υπηρεσίες ενδέχεται να επηρεάζονται εξαιτίας της έλλειψης συνδεσιμότητας δικτύου ή από άλλους εξωτερικούς παράγοντες που αναφέρονται στους παρόντες όρους, ή οι συνθήκες της πτώσης ενδέχεται να είναι τέτοιες που δεν ανιχνεύονται από το SOS Band.
6.3 Περιορισμοί ανίχνευσης πτώσης:
Το SOS Band χρησιμοποιεί ένα ενσωματωμένο επιταχυνσιόμετρο σε συνδυασμό με έναν αλγόριθμο για την ανίχνευση ενδεχόμενων πτώσεων. Ο μηχανισμός ανίχνευσης πτώσης έχει δοκιμαστεί διεξοδικά έναντι στατιστικών δεδομένων και προσομοιώσεων πτώσεων, ωστόσο, ορισμένες πραγματικές πτώσεις ενδέχεται να διαφέρουν από τις προσομοιώσεις και ως εκ τούτου οι ακριβείς περιορισμοί του SOS Band δεν είναι δυνατό να προσδιοριστούν.
Επιπλέον, λόγω της περίπλοκης φύσης της κίνησης και της ανάγκης να αποφεύγονται οι συνεχείς ψευδείς ειδοποιήσεις κατά τη διάρκεια της συνήθους καθημερινής δραστηριότητας, όπως π.χ. όταν ο Χρήστης χτυπά μια επιφάνεια με το χέρι του, ορισμένες πτώσεις ενδέχεται να μην ανιχνεύονται από το SOS Band.
Προκειμένου να ανιχνεύονται όσο το δυνατόν περισσότερες πτώσεις, ο Χρήστης και τα μέλη της οικογένειας ενδέχεται να λαμβάνουν ορισμένες ψευδείς ειδοποιήσεις σε περιπτώσεις που ο Χρήστης επιδίδεται σε δραστηριότητες που προσομοιάζουν με πτώση. Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, ο Χρήστης θα πρέπει να πατήσει και να κρατήσει πατημένο το κουμπί SOS για τρία δευτερόλεπτα προκειμένου να ακυρώσει την ειδοποίηση.
Για την μείωση εσφαλμένων ειδοποιήσεων που μπορεί να αντιμετωπίσουν ο Χρήστης και τα μέλη της οικογένειας, το V-SOS Band θα αποστείλει ειδοποίηση ανάγκης στους Οικείους μέσω της εφαρμογής V-SOS Band αν, μετά την πτώση, ο Χρήστης παραμείνει ακίνητος για ένα χρονικό διάστημα. Αν το V-SOS Band ανιχνεύσει οποιαδήποτε κίνηση σε αυτό το χρονικό διάστημα, η αποστολή ειδοποίησης σε περίπτωση ανάγκης δεν θα αποσταλεί.
6.4 Στόχος μας είναι να σας παρέχουμε τις Υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, λόγω της φύσης της υποκείμενης τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας και άλλων τεχνολογιών που εμπλέκονται, αναγνωρίζετε και συνομολογείτε ότι οι Υπηρεσίες (ή μέρος των Υπηρεσιών) ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες ανά χρονικά διαστήματα ή σε συγκεκριμένες τοποθεσίες και ενδέχεται να επηρεάζονται δυσμενώς από φυσικά χαρακτηριστικά που εκφεύγουν του ελέγχου μας, στα οποία συμπεριλαμβάνονται, η υπερφόρτωση του δικτύου, οι καιρικές συνθήκες, ο ηλεκτρομαγνητισμός, οι ατμοσφαιρικές συνθήκες και άλλες παρεμβολές που εκφεύγουν του ελέγχου μας (π.χ. βλάβη στα δίκτυα GPS ή GSM ή εξαιτίας συντήρησης Υπηρεσίας), ή αν εσείς και/ή ο Χρήστης ή οποιοσδήποτε Οικείος βρίσκεστε σε σημείο που δεν καλύπτεται επαρκώς από το δίκτυο GPS ή το δίκτυο GSM της Vodafone.
6.5 Οι συσκευές SOS Band είναι ανθεκτικές στο νερό και έχουν δοκιμαστεί υπό ελεγχόμενες συνθήκες εργαστηρίου με δείκτη στεγανότητας IP67 βάσει των προτύπων IEC. Αυτό σημαίνει ότι το SOS Band είναι ανθεκτικό στο νερό, ωστόσο, ενδέχεται να υποστεί βλάβη σε εμβύθιση σε βάθος μεγαλύτερο του 1 μέτρου ή διάρκειας μεγαλύτερης των 30 λεπτών. Επισημαίνεται ότι η ανθεκτικότητα ενδέχεται να μειώνεται με το πέρασμα του χρόνου κατά τη φυσιολογική χρήση.
6.6 Τα SOS Bands χρειάζονται ενημερώσεις υλικολογισμικού (firmware) κατά διαστήματα. Οι εν λόγω ενημερώσεις υλικολογισμικού (firmware) είναι υποχρεωτικές και, εφόσον δεν ολοκληρωθούν, οι Υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμες ή ενδέχεται να επηρεαστούν δυσμενώς. Θα σας ενημερώνουμε μέσω της Εφαρμογής V-SOS Band στις περιπτώσεις που απαιτείται υποχρεωτική ενημέρωση υλικολογισμικού. Για την ολοκλήρωση ενημέρωσης υλικολογισμικού (firmware) θα πρέπει να συνδέετε την Εφαρμογή V-SOS Band με το SOS Band (μέσω Bluetooth) διατηρώντας παράλληλα τον φορτιστή του SOS Band συνδεδεμένο στην παροχή ρεύματος και με το SOS Band.
6.7 Αναγνωρίζετε ότι το SOS Band είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να φοριέται στον καρπό του Χρήστη, και ότι εάν χρησιμοποιείται καθ’ οιονδήποτε άλλον τρόπο, ορισμένες Υπηρεσίες (όπως για παράδειγμα η ανίχνευση πτώσης) ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες ή να μην λειτουργούν σωστά.
6.8 Σε περίπτωση που η συσκευή SOS Band υποστεί βλάβη, συμπεριλαμβανομένης της βλάβης που προκαλείται από πτώση του Χρήστη, οι Υπηρεσίες ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες.
7. Οι Υποχρεώσεις σας κατά τη χρήση του V-SOS Band
7.1 Πρέπει να τηρείτε την παρούσα σύμβαση και τις οδηγίες μας όταν χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή V-SOS Band, την συσκευή SOS Band και τις Υπηρεσίες. Είστε υπεύθυνοι για κάθε πρόσωπο που χρησιμοποιεί τη δική σας Εφαρμογή V-SOS Band και το SOS Band.
7.2 Αναγνωρίζετε ότι το V-SOS Band δεν συνιστά ιατρική υπηρεσία ή προϊόν επαγγελματικής φροντίδας και ότι η χρήση του SOS Band από τον Χρήστη δεν συνιστά υποκατάστατο της παροχής κατάλληλης φροντίδας και βοήθειας στον Χρήστη.
7.3 Οι ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης λαμβάνονται μέσω push notifications στην V-SOS Band Εφαρμογή σας. Είστε υπεύθυνοι για την παρακολούθηση της δραστηριότητας στην V-SOS Band Εφαρμογή σας. Δεν θα παρακολουθούμε τις ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης που αποστέλλονται από το SOS Band και δεν θα γνωρίζουμε εάν ο Χρήστης περιμένει βοήθεια, ή εάν η ειδοποίηση είναι ψευδής ή πραγματική.
7.4 Αναγνωρίζετε ότι το V-SOS Band δεν συνιστά υπηρεσία έκτακτης ανάγκης. Δεν θα επικοινωνούμε μαζί σας, με τους τυχόν Οικείους ή με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης όσον αφορά τις ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης.
7.5 Σε περίπτωση που δεν είστε ο Χρήστης, είστε υπεύθυνοι να διασφαλίζετε ότι ο Χρήστης κατανοεί τον τρόπο χρήσης του SOS Band (συμπεριλαμβανομένης της ενεργοποίησης και ακύρωσης ειδοποιήσεων έκτακτης ανάγκης και του ελέγχου της κατάστασης της μπαταρίας) και γνωρίζει τους περιορισμούς της Υπηρεσίας όπως ορίζονται στην παρούσα σύμβαση.
7.6 Είστε υπεύθυνοι να διασφαλίζετε ότι η μπαταρία του SOS Band είναι φορτισμένη και να πραγματοποιείτε τις ενημερώσεις υλικολογισμικού (firmware) για τις οποίες σας ενημερώνει η Εφαρμογή V-SOS Band. Αναγνωρίζετε ότι οι Υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμες ή ενδέχεται να επηρεάζονται δυσμενώς σε περίπτωση που η μπαταρία του SOS Band έχει αποφορτιστεί ή δεν έχετε ολοκληρώσει τις ενημερώσεις υλικολογισμικού (firmware).
7.7 Είστε υπεύθυνοι να διασφαλίζετε ότι κάθε Οικείος είναι κατάλληλο πρόσωπο, το οποίο εμπιστεύεστε και θεωρείτε ότι ενδεχομένως είναι σε θέση να λαμβάνει κατάλληλες αποφάσεις σχετικά με τις ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης. Οι Οικείοι θα πρέπει να είναι ηλικίας 16 ετών τουλάχιστον.
7.8 Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε τη συσκευή SOS Band, την Εφαρμογή V-SOS Band ή τις Υπηρεσίες για οποιονδήποτε σκοπό που είναι καταχρηστικός, παράνομος, απατηλός, που συνιστά ενόχληση, παρενόχληση ή για εγκληματικές δραστηριότητες.
7.9 Οι Υπηρεσίες σάς παρέχονται για ιδιωτική και όχι για εμπορική χρήση. Δεν επιτρέπεται να πωλείτε το σύνολο ή μέρος των Υπηρεσιών και δεν επιτρέπεται να τροποποιείτε ή να επιχειρείτε να τροποποιήσετε το SOS Band ή την Εφαρμογή V-SOS Band καθ’ οιονδήποτε τρόπο.
7.10 Είναι δική σας ευθύνη να επικοινωνείτε μαζί μας σε περίπτωση που διαπιστώνετε ελάττωμα στη συσκευή SOS Band ή στην Εφαρμογή V-SOS Band που σας εμποδίζει να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες.
7.11 Προκειμένου να σας παρέχουμε τις Υπηρεσίες θα πρέπει να μας παρέχετε κάποιες πληροφορίες σχετικά με εσάς, τον Χρήστη (π.χ. τον αριθμό επικοινωνίας του Χρήστη) (εφόσον πρόκειται για διαφορετικό πρόσωπο) και κάθε επιπλέον Οικείο (εφόσον υπάρχει) και να διατηρείτε τις εν λόγω πληροφορίες επικαιροποιημένες. Συμφωνείτε να μας παρέχετε αληθείς, ακριβείς και επικαιροποιημένες πληροφορίες και αναλαμβάνετε τον κίνδυνο που απορρέει από την παροχή ψευδών, ανακριβών ή ανεπίκαιρων πληροφοριών. Θα χειριζόμαστε τις πληροφορίες αυτές σύμφωνα με την πολιτική περί προστασίας της ιδιωτικότητας που τηρούμε.
7.12 Σε περίπτωση που δεν είστε ο Χρήστης, είστε υπεύθυνοι να διασφαλίσετε ότι ο Χρήστης έχει συγκατατεθεί να φορά το SOS Band και παρέχει στην Vodafone τη συγκατάθεσή του να συλλέγει και να χρησιμοποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας του και να εντοπίζει την τοποθεσία του για τους σκοπούς της παροχής των Υπηρεσιών του V-SOS Band. Είστε υπεύθυνοι να ενημερώσετε τον Χρήστη ότι δεν θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε τις Υπηρεσίες, εφόσον η μπαταρία του SOS Band έχει αποφορτιστεί, καθώς και σχετικά με τους λοιπούς περιορισμούς που ορίζονται στην παρούσα σύμβαση. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι ο Χρήστης συμφωνεί ως προς τη συλλογή και χρήση των προσωπικών πληροφοριών του από την Vodafone για τους σκοπούς των Υπηρεσιών.
8. Απώλεια του SOS Band ή του κινητού εξοπλισμού σας
Σε περίπτωση που το SOS Band ή ο κινητός εξοπλισμός σας, από τον οποίο χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή V-SOS Band, κλαπεί, υποστεί ζημία, καταστραφεί ή χαθεί, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας επιστρέψουμε το ποσό που έχετε καταβάλει προκαταβολικά για τις Υπηρεσίες ή για το κόστος του SOS Band ή του κινητού εξοπλισμού σας. Πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως έτσι ώστε να μπορέσουμε να αποτρέψουμε την περαιτέρω δραστηριότητα του V-SOS Band λογαριασμού σας.
9. Συνδεσιμότητα
9.1 Υπό την επιφύλαξη της κάλυψης (βλ. τμήμα 5, «Υπηρεσίες του V-SOS Band», ανωτέρω), οι Υπηρεσίες είναι διαθέσιμες όταν το SOS Band βρίσκεται εντός της Ελλάδος και σε μια σειρά άλλων χωρών. Ο κατάλογος των χωρών που υποστηρίζουν την Εφαρμογή V-SOS Band υπόκειται σε μεταβολές. Παρακαλούμε μεταβείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση [σύνδεσμος] για τον πιο πρόσφατο κατάλογο. Σε περίπτωση που ο Χρήστης σχεδιάζει να ταξιδέψει παρακαλούμε να συμβουλεύεστε την πιο πρόσφατη έκδοση του εν λόγω καταλόγου καθώς ενδέχεται να επικαιροποιείται κατά διαστήματα.
9.2 Ακόμη και σε περίπτωση που μπορείτε να συνδεθείτε στην Εφαρμογή V-SOS Band και να τη χρησιμοποιήσετε σε χώρες που δεν υποστηρίζονται επίσημα, αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμες όλες οι Υπηρεσίες εντός της χώρας αυτής ή ότι οι Υπηρεσίες και το SOS Band θα λειτουργούν όπως προβλέπεται. Για τον λόγο αυτόν συστήνουμε να συμβουλεύεστε τον κατάλογο των χωρών προτού ταξιδέψετε.
9.3 Επισημαίνεται ότι η πρόσβαση και χρήση της Εφαρμογής V-SOS Band από τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου σας απαιτεί σύνδεση με το διαδίκτυο και, συνεπώς, ενδέχεται να υποβάλλεστε σε έξοδα περιαγωγής ανάλογα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο για το πρόγραμμα χρήσης του κινητού σας. Κάθε τηλεφωνική κλήση που πραγματοποιείται μέσω της Εφαρμογής V-SOS Band θα χρεώνεται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο για το πρόγραμμα χρήσης του κινητού τηλεφώνου σας.
10. Αναστολή και λύση της σύμβασης
10.1 Μπορούμε να αναστέλλουμε, να περιορίζουμε ή να διακόπτουμε την παροχή των Υπηρεσιών (του συνόλου ή μέρους αυτών) και/ή του λογαριασμού σας V by Vodafone, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Εφόσον θεωρούμε ότι η Εφαρμογή V-SOS Band, η συσκευή SOS Band ή οι Υπηρεσίες χρησιμοποιούνται κατά τρόπο που δεν επιτρέπουμε βάσει της παρούσας σύμβασης.
Εφόσον θεωρούμε ότι ο λογαριασμός σας ή ο κινητός εξοπλισμός σας ή η SOS Band συσκευή σας έχει αποκτηθεί με μη εξουσιοδοτημένο, παράνομο, ανάρμοστο ή δόλιο τρόπο.
Εφόσον μας οφείλετε οποιοδήποτε χρηματικό ποσό σχετικά με τη Συνδρομή σας και δεν καταβάλατε αυτό κατά τον χρόνο που θα έπρεπε να έχει καταβληθεί και δεν μπορούμε να σας χρεώσουμε για το οφειλόμενο ποσό.
Εφόσον μας ενημερώσετε ότι το SOS Band που κατέχετε έχει χαθεί ή κλαπεί.
Εφόσον προβαίνετε σε οποιαδήποτε ενέργεια (ή επιτρέπετε οποιαδήποτε ενέργεια), η οποία θεωρούμε ότι ενδέχεται να επιφέρει ζημία ή να επηρεάσει τη λειτουργία ή την ασφάλεια του δικτύου της Vodafone ή του V-SOS Band.
Εφόσον βρισκόμαστε σε μόνιμη αδυναμία να σας παρέχουμε τις Υπηρεσίες.
Εφόσον υπάρχει μεταβολή στην ισχύουσα νομοθεσία, σε κανονισμό ή σε άλλον δεσμευτικό κανόνα που δεν μας επιτρέπει να σας παρέχουμε την Εφαρμογή V-SOS Band ή οποιαδήποτε από τις Υπηρεσίες της.
Στις περιπτώσεις αυτές, ενδέχεται, επίσης, να αναστέλλουμε τον λογαριασμό σας V by Vodafone. Θα προσπαθούμε να σας ενημερώνουμε όταν αναστέλλουμε, περιορίζουμε ή διακόπτουμε τις Υπηρεσίες σας, αλλά δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το πράξουμε.
10.2 Πέραν των δικαιωμάτων ακύρωσης που αναφέρονται ανωτέρω, ενδέχεται να παύσουμε την παροχή της Εφαρμογής V-SOS Band ανά πάσα στιγμή με προηγούμενη έγγραφη ειδοποίηση 30 ημερών προς εσάς. Θα σας επιστρέφουμε τυχόν πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς ανάλογα με το χρονικό διάστημα της Συνδρομής σας που δεν έχετε χρησιμοποιήσει το συντομότερο δυνατό.
10.3 Μπορείτε να ακυρώσετε τη Συνδρομή σας και να παύσετε τη χρήση της Εφαρμογής V-SOS Band ανά πάσα στιγμή, σύμφωνα με τον όρο 2 ανωτέρω.
10.4 Σε περίπτωση που πρέπει να διακόψουμε τις Υπηρεσίες μας για συντήρηση ή εξαιτίας τεχνικού σφάλματος του δικτύου μας, ενδέχεται να έχετε δικαίωμα σε μερική πίστωση των χρεώσεων Συνδρομής σας ανάλογα με τον αριθμό των ημερών που παραμένετε χωρίς τις Υπηρεσίες μας. Προκειμένου να λάβετε μερική πίστωση της Συνδρομής σας, πρέπει να μας αναφέρετε σοβαρή διακοπή, την οποία εμείς θα εκτιμήσουμε με βάση το σύνηθες ιστορικό χρήσης σας.
10.5 Σε περίπτωση που οι Υπηρεσίες υποβαθμιστούν ουσιωδώς για μη εύλογο χρονικό διάστημα ενδέχεται να έχετε τη δυνατότητα να αποχωρήσετε από την εταιρεία μας και να λάβετε επιστροφή των τυχόν μελλοντικών Τελών που έχετε ήδη καταβάλει. Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε σχετικά με τις επιλογές σας.
11. Παραλλαγές
11.1 Ενδέχεται να προσθέτουμε νέες υπηρεσίες στην Εφαρμογή V-SOS Band και να μεταβάλλουμε ή να αποσύρουμε οποιεσδήποτε από τις Υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή. Ορισμένες νέες υπηρεσίες ενδέχεται να διατίθενται ως Δυνατότητες που μπορείτε να αγοράσετε επιπλέον της τρέχουσας Συνδρομής σας. Ενδέχεται, επίσης, να προβαίνουμε σε μεταβολές της Εφαρμογής V-SOS Band και να τροποποιούμε ή να εισάγουμε νέους όρους στην παρούσα σύμβαση ανά πάσα στιγμή. Εφόσον είναι δυνατό, θα παρέχουμε εύλογη πρότερη ενημέρωση σχετικά με τις μεταβολές αυτές. Οι μεταβολές θα ισχύουν όταν θα δημοσιεύουμε λεπτομέρειες σχετικά με αυτές κατά τρόπο που θεωρούμε ότι είναι εύλογος, παραδείγματος χάριν αποστέλλοντας ειδοποίηση μέσω της Εφαρμογής V by Vodafone ή όταν προβαίνετε σε νέα Συνδρομή ή αγοράζετε κάποια Δυνατότητα.
11.2 Ενδέχεται να μεταβάλλουμε τις χρεώσεις μας ή να καθιερώνουμε νέες χρεώσεις. Σε περίπτωση που αυξάνουμε τις χρεώσεις μας, θα σας αποστέλλουμε ειδοποίηση τουλάχιστον 30 ημερών κατά τρόπο που θεωρούμε ότι είναι εύλογος, παραδείγματος χάριν με αποστολή ειδοποίησης στην Εφαρμογή V by Vodafone. Εφόσον θεωρούμε ότι τυχόν μεταβολή στις χρεώσεις μας δεν θα είναι επιζήμια για εσάς, ενδέχεται να την συμπεριλαμβάνουμε χωρίς ενημέρωση.
11.3 Εφόσον συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή V-SOS Band, συμφωνείτε ως προς τις εν λόγω μεταβολές. Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με οποιαδήποτε από τις εν λόγω μεταβολές, δεν είστε υποχρεωμένοι να συνεχίσετε να αγοράζετε τη Συνδρομή σας ή οποιαδήποτε Δυνατότητα, ή να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες.
12. Περιορισμός Ευθύνης
12.1 Δεν θα ευθυνόμαστε απέναντί σας για τυχόν απώλεια εσόδων ή κέρδους, απώλεια της χρήσης των Υπηρεσιών, απώλεια επιχειρηματικής δραστηριότητας, ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που (α) δεν προκαλείται άμεσα από εμάς ή (β) εύλογα δεν είχαμε προβλέψει κατά τον χρόνο που καταρτίστηκε η παρούσα σύμβαση, ή (γ) οφείλονται στη μη συμμόρφωση εκ μέρους σας με την παρούσα σύμβαση, τους ξεχωριστούς όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για το SOS Band ή με οποιεσδήποτε εύλογες οδηγίες που σας παρέχουμε μέσω της Εφαρμογής V-SOS Band.
12.2 Δεν θα ευθυνόμαστε απέναντί σας σε περίπτωση που δεν μπορούμε να παρέχουμε τις Υπηρεσίες εξαιτίας γεγονότος που εκφεύγει του εύλογου ελέγχου μας.
12.3 Οι όροι της παρούσας σύμβασης δεν θίγουν κανένα από τα δικαιώματα που ενδεχομένως έχετε ως καταναλωτής βάσει οποιουδήποτε νόμου και τα οποία δεν είναι δυνατό να αποκλειστούν με συμφωνία μεταξύ μας.
13. Προσωπικές πληροφορίες
Θα συλλέγουμε, χρησιμοποιούμε, αποθηκεύουμε ή κοινοποιούμε τις πληροφορίες σας προκειμένου να σας παρέχουμε τις Υπηρεσίες σύμφωνα με την δήλωση περί προστασίας της ιδιωτικότητας που τηρούμε σχετικά με το V-SOS Band.
14. Γενικά
14.1 Μπορεί να μεταβιβάσουμε την παρούσα σύμβαση σε οποιονδήποτε άλλον ανά πάσα στιγμή, υπό την προϋπόθεση ότι η ενέργεια αυτή δεν επηρεάζει δυσμενώς τα δικαιώματά σας που απορρέουν από την παρούσα σύμβαση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μεταβιβάσετε τη μεταξύ μας σύμβαση, μπορείτε εφόσον συμφωνούμε. Δεν θα αρνηθούμε το αίτημά σας χωρίς εύλογη αιτία. Σε περίπτωση που συμφωνήσουμε, θα θεωρούμε ότι έχετε αποδεχτεί την παρούσα σύμβαση και είστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε οφειλή που σχετίζεται με αυτή.
14.2 Με εξαίρεση τα οριζόμενα στο τμήμα 12.4, η παρούσα σύμβαση δεν έχει σκοπό να λειτουργήσει προς όφελος οποιουδήποτε άλλου προσώπου πέρα από εσάς και εμάς και δεν θα εφαρμόζεται από οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο πέρα από εσάς (υπό την ιδιότητα του προσώπου που καταβάλλει το μηνιαίο τέλος συνδρομής για τις Υπηρεσίες) και εμάς.
14.3 Σε περίπτωση που εσείς ή εμείς δεν ασκήσουμε τα δικαιώματα που απορρέουν από την παρούσα σύμβαση, το γεγονός αυτό δεν θα παρεμποδίζει εσάς ή εμάς από τη λήψη περαιτέρω μέτρων.
14.4 Θα σας αποστέλλουμε ειδοποιήσεις μέσω ταχυδρομείου, φωνητικού μηνύματος, γραπτού κειμένου ή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
14.5 Η παρούσα σύμβαση διέπεται από το δίκαιο της Ελλάδας. Τα μέρη μπορούμε να κινούμε νομικές διαδικασίες ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων της Ελλάδας για την επίλυση τυχόν διαφοράς που ανακύπτει από την παρούσα σύμβαση.
14.6 Μπορείτε να βρείτε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την Εφαρμογή V-SOS Band στο τμήμα Συχνές Ερωτήσεις για το V-SOS Band.
14.7 Τυχόν προβλήματα σχετικά με τις Υπηρεσίες της Εφαρμογής V-SOS Band θα πρέπει να αναφέρονται στην ομάδα υποστήριξής μας, η οποία θα καταβάλλει προσπάθεια να επιλύει το ζήτημα – παρακαλούμε να καλείτε 13830 μεταξύ των παρακάτω ωρών: καθημερινά από 7:30-23:30. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας χρησιμοποιώντας την Εφαρμογή V by Vodafone ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση v.vodafone.com. Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επιλύσουμε το ζήτημά σας, μπορείτε:
να ζητήσετε την επίλυση του ζητήματος με φιλικό διακανονισμό ή με διαδικασία εξώδικης επίλυσης διαφοράς μέσω διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή ((http://www.synigoroskatanaloti.gr) ή/και άλλου φορέα σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα διαδικασία,· ή
σε περίπτωση που έχετε κάποιο ζήτημα σχετικά με εμπορεύματα ή υπηρεσίες που αγοράσατε ηλεκτρονικά μπορείτε να μεταβαίνετε στον ιστότοπο της ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών της ΕΕ εδώ.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Εάν επιθυμείτε να μιλήσετε μαζί μας ή έχετε κάποιο παράπονο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
Από κινητό τηλέφωνο Vodafone: 13830
Από δίκτυα σταθερής τηλεφωνίας ή άλλα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 13830. Για κλήση από εξωτερικό +30 6944403830.
Ταχυδρομείο:
VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΙΩΝ,
με έδρα το Χαλάνδρι Αττικής, Τζαβέλλα 1-3, 15231