Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Έχω εξοφλήσει το ποσό του προηγούμενου λογαριασμού μου, αλλά συνεχίζω να βλέπω τη χρέωση στον τρέχοντα λογαριασμό. Τι πρέπει να πληρώσω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Έχω εξοφλήσει το ποσό του προηγούμενου λογαριασμού μου, αλλά συνεχίζω να βλέπω τη χρέωση στον τρέχοντα λογαριασμό. Τι πρέπει να πληρώσω;

Αυτό σχετίζεται με την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού απο τη Vodafone και την ημερομηνία εξόφλησης απο το συνδρομητή. Δηλαδή, εξόφλησες το λογαριασμό σου ενώ είχε ξεκινησει η διαδικασία της έκδοσης του επόμενου λογαριασμού σου και δεν πρόλαβε να αποτυπωθεί η εξόφληση. 

Αφού έχεις πληρώσει, δε θα πρέπει να σε ανησυχεί το προηγούμενο υπόλοιπο. Θα πρέπει μόνό να εξοφλήσεις το ποσό που αφορά στον τρέχοντα λογαριασμό και αναγράφεται στο πεδίο "Ο μηνιαίος λογαριασμός σας".

Προκειμένου να αποφεύγονται αυτά τα φαινόμενα, σου προτείνουμε να επιλέγεις τους online Πληρωμή λογαριασμού, ώστε oι πληρωμές σου να φαίνοται άμεσα στη Vodafone.

Μπορεις να βρεις όλους τους διαθέσιμους τρόπους να εξοφλήσεις το λογαριασμό σου είτε με δόσεις είτε χωρίς δόσεις.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Επεξήγηση λογαριασμού

Βρες δείγματα λογαριασμών και αναλυτικές επεξηγήσεις για κάθε περιοχή τους,
ανάλογα με την κατηγορία και τον αριθμό των συνδέσεων που έχεις

Μάθε περισσότερα
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group