Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Έχω κάνει ανανέωση/αλλαγή προγράμματος ή υπηρεσιών και βλέπω στο λογαριασμό μου 2 περιόδους τιμολόγησης. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Έχω κάνει ανανέωση/αλλαγή προγράμματος ή υπηρεσιών και βλέπω στο λογαριασμό μου 2 περιόδους τιμολόγησης. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης περιόδου τιμολόγησης ολοκληρώθηκαν αλλαγές στις υπηρεσίες σου που αφορούν σε προγράμματα, επιπρόσθετα πακέτα ή/και εκπτώσεις.

Μόνο στον συγκεκριμένο λογαριασμό, εκτός από την χρέωση των υπηρεσιών σου για την τρέχουσα περίοδο τιμολόγησης, στους αριθμούς συνδέσεων που έγιναν οι αλλαγές, περιλαμβάνεται και αναλογική χρέωση του προγράμματος, επιπρόσθετων μηνιαίων πακέτων ή και εκπτώσεων που άλλαξαν για το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία αλλαγής έως την έκδοση του λογαριασμού.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Επεξήγηση λογαριασμού

Βρες δείγματα λογαριασμών και αναλυτικές επεξηγήσεις για κάθε περιοχή τους,
ανάλογα με την κατηγορία και τον αριθμό των συνδέσεων που έχεις

Μάθε περισσότερα
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group