Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Η πληρωμή του λογαριασμού μου απέτυχε και/ή η κάρτα μου απορρίφθηκε. Τι πρέπει να κάνω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Η πληρωμή του λογαριασμού μου απέτυχε και/ή η κάρτα μου απορρίφθηκε. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν η πληρωμή σου έχει αποτύχει εμφανίζοντας το μήνυμα "Αποτυχία συναλλαγής" ή "Η κάρτα σου απορρίφθηκε", τότε η συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε και η κάρτα σου δεν έχει χρεωθεί. Μπορείς να προσπαθήσεις ξανά να κάνεις πληρωμή λογαριασμού, λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω:

  • Βεβαιώσου ότι το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας σου επαρκεί για την πραγματοποίηση της συναλλαγής

  • Βεβαιώσου ότι όλα τα στοιχεία της κάρτας σου (Αριθμός Κάρτας, CVV, Ημερομηνία Λήξης) έχουν καταχωρηθεί σωστά

  • Βεβαιώσου ότι η κάρτα σου δεν έχει λήξει

  • Βεβαιώσου ότι η κάρτα σου δεν υπόκειται σε περιορισμούς όπως π.χ. ημερήσιο όριο συναλλαγών, και ότι δεν έχει δηλωθεί απώλεια ή κλοπή της κάρτας

Εάν όλα τα παραπάνω στοιχεία είναι σωστά, αλλά η πληρωμή σου απορριφθεί ξανά, τότε συνιστούμε να δοκιμάσεις άλλο τρόπο πληρωμής, ή να επικοινωνήσεις με την τράπεζα ή την εταιρεία έκδοσης της κάρτας σου για να διαπιστώσεις το λόγο αποτυχίας της συναλλαγής.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Επεξήγηση λογαριασμού

Βρες δείγματα λογαριασμών και αναλυτικές επεξηγήσεις για κάθε περιοχή τους,
ανάλογα με την κατηγορία και τον αριθμό των συνδέσεων που έχεις

Μάθε περισσότερα
Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης