Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Ένεργοποίησα την eSIM σε iPhone και δεν λειτουργούν τα iMessage και FaceTime. Τι να κάνω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Ένεργοποίησα την eSIM σε iPhone και δεν λειτουργούν τα iMessage και FaceTime. Τι να κάνω;

Μετά την εγκατάσταση του eSIM προφίλ σε iPhone, ενδέχεται να χρειαστεί επανεκκίνηση της συσκευής. Αν τo iMessage και το FaceTime δεν λειτουργούν, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

  1. Πήγαινε στις Ρυθμίσεις της συσκευής.

  2. Απενεργοποίησε το iMessage και το FaceTime για μερικά λεπτά.

  3. Κάνε επανεκκίνηση της συσκευής.

  4. Ενεργοποίησε εκ νέου το iMessage και το FaceTime.

  5. Αν έχεις καρτοπρόγραμμα ή καρτοκινητό:

    • Δοκίμασε να προσθέσεις χρήματα στον λογαριασμό σου αγοράζοντας κάρτα.

    • Κάνε επανεκκίνηση της συσκευής αφού προστεθούν τα χρήματα.

  6. Αν δεν σε βοηθήσουν οι παραπάνω ενέργειες, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον κατασκευαστή της συσκευής σου.

Σε κάποιες περιπτώσεις, η συσκευή σου μπορεί να χρειαστεί έως και 24 ώρες για να αναγνωρίσει την eSIM.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Ενεργοποίηση eSIM

Η ενεργοποίηση της eSIM μέσα από το My Vodafone app είναι προσωρινά μη διαθέσιμη.

Για επιπλέον βοήθεια κάνε chat με τον TOBi.

Κάνε chat
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2025 Vodafone Group