Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Μετά την εγκατάσταση του eSIM προφίλ σε iPhone ενδέχεται να χρειαστεί επανεκίνηση συσκευής. Αν τo iMessage και το FaceTime δεν λειτουργούν, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
Πήγαινε στις Ρυθμίσεις της συσκευής
Απενεργοποιήσε το iMessage και το FaceTime για μερικά λεπτά
Kάνε επανεκίνηση της συσκευής
Ενεργοποίησε εκ νέου το iMessage και το FaceTime
Σε κάποιες περιπτώσεις, η συσκευή σου μπορεί να χρειαστεί έως και 24 ώρες για να αναγνωρίσει την eSIM.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;
Η ενεργοποίηση της eSIM μέσα από το My Vodafone app είναι προσωρινά μη διαθέσιμη.
Για επιπλέον βοήθεια κάνε chat με τον TOBi.
Κάνε chat