Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Μετά την εγκατάσταση του eSIM προφίλ σε iPhone, ενδέχεται να χρειαστεί επανεκκίνηση της συσκευής. Αν τo iMessage και το FaceTime δεν λειτουργούν, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
Πήγαινε στις Ρυθμίσεις της συσκευής.
Απενεργοποίησε το iMessage και το FaceTime για μερικά λεπτά.
Κάνε επανεκκίνηση της συσκευής.
Ενεργοποίησε εκ νέου το iMessage και το FaceTime.
Αν έχεις καρτοπρόγραμμα ή καρτοκινητό:
Δοκίμασε να προσθέσεις χρήματα στον λογαριασμό σου αγοράζοντας κάρτα.
Κάνε επανεκκίνηση της συσκευής αφού προστεθούν τα χρήματα.
Αν δεν σε βοηθήσουν οι παραπάνω ενέργειες, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον κατασκευαστή της συσκευής σου.
Σε κάποιες περιπτώσεις, η συσκευή σου μπορεί να χρειαστεί έως και 24 ώρες για να αναγνωρίσει την eSIM.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;
Η ενεργοποίηση της eSIM μέσα από το My Vodafone app είναι προσωρινά μη διαθέσιμη.
Για επιπλέον βοήθεια κάνε chat με τον TOBi.
Κάνε chat