Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Σε περίπτωση κλοπής ή καταστροφής της συσκευής σου, θα πρέπει να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο 13830 για ιδιώτες/ 1399 για εταιρικούς πελάτες για να σου απενεργοποιήσουμε την eSIM. Έπειτα, θα πρέπει να επισκεφθείς ένα κατάστημα Vodafone για να ζητήσεις αντικατάσταση της eSIM με νέα eSIM ή φυσική κάρτα SIM, ανάλογα με τη νέα σου συσκευή.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;
Η ενεργοποίηση της eSIM μέσα από το My Vodafone app είναι προσωρινά μη διαθέσιμη.
Για επιπλέον βοήθεια κάνε chat με τον TOBi.
Κάνε chat