Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Τι κάνω σε περίπτωση απώλειας της eSIM συσκευής μου;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Τι κάνω σε περίπτωση απώλειας της eSIM συσκευής μου;

Σε περίπτωση κλοπής ή καταστροφής της συσκευής σου, θα πρέπει να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο 13830 για ιδιώτες/ 1399 για εταιρικούς πελάτες για να σου απενεργοποιήσουμε την eSIM. Έπειτα, θα πρέπει να επισκεφθείς ένα κατάστημα Vodafone για να ζητήσεις αντικατάσταση της eSIM με νέα eSIM ή φυσική κάρτα SIM, ανάλογα με τη νέα σου συσκευή.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Ενεργοποίηση eSIM

Η ενεργοποίηση της eSIM μέσα από το My Vodafone app είναι προσωρινά μη διαθέσιμη.

Για επιπλέον βοήθεια κάνε chat με τον TOBi.

Κάνε chat
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group