Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Εάν έχεις προμηθευτεί μία κάρτα SIM από συνεργαζόμενα σημεία πώλησης και δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
Αφού την τοποθετήσεις στο κινητό σου, κάλεσε στο 1252.
Αν συνεχίζεις να έχεις πρόβλημα τότε αν την έχεις προμηθευτεί από κατάστημα Vodafone, πρέπει να απευθυνθείς εκεί.
Αν την έχεις προμηθευτεί από οποιοδήποτε άλλο σημείο πώλησης τότε μπορείς να την ενεργοποιήσεις online, συμπληρώνοντας τη φόρμα εγγραφής και ακολουθώντας μερικά απλά βήματα. Αν το νούμερο που έχεις πάρει είναι CU, ολοκλήρωσε την εγγραφή εδώ
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των βημάτων που απαιτούνται για να σταλεί το αίτημα ενεργοποίησης της νέας SIM κάρτας σου και εφόσον έχεις επισυνάψει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά όπως ζητούνται, θα λάβεις ενημερωτικό email ότι το αίτημά σου καταχωρήθηκε με επιτυχία.
Εντός 1-3 εργάσιμων ημερών θα λάβεις εκ νέου email για την ολοκλήρωση της ενεργοποίησης της κάρτας σου και τότε θα είναι έτοιμη προς χρήση.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;