Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Τί θα πρέπει να κάνω αν δεν λαμβάνω μηνύματα γραπτής ειδοποίησης από τον τηλεφωνητή μου;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Τί θα πρέπει να κάνω αν δεν λαμβάνω μηνύματα γραπτής ειδοποίησης από τον τηλεφωνητή μου;

Θα πρέπει να ελέγξεις ότι έχεις ενεργοποιημένη την υπηρεσία του τηλεφωνητή, καλώντας στο 1285 και πατώντας την επιλογή 3.

Εάν ναι και το πρόβλημα παραμένει, μπορείς να καλέσεις την εξυπηρέτηση πελατών στο 13830 και να ελέγξεις αν:

  • Δεν υπάρχει ενεργοποιημένη φραγή εισερχομένων μηνυμάτων

  • Η προώθηση κλήσεων προς τον τηλεφωνητή είναι ενεργοποιημένη.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group