Η διαδικασία απαιτεί τον ορισμό email & αριθμού κινητού επικοινωνίας και ολοκληρώνεται σε 4 βήματα.
Μπορείς να ξεκινήσεις ορίζοντας πρώτα όποιο απο τα δύο θέλεις*.
Δες αναλυτικά στα tabs και περιλιπτικά εδω:
Ξεκινώ απο email (tab 2)
1ο βήμα: Προκαθορισμένη επιλογή:
Διεύθυνση Email που δατηρούμε για εσένα, όπως μας την έχεις δηλώσει στο παρελθόν
2ο βήμα: Αποστολή Κωδικού Επιβεβαίωσης σε αυτό το email, ώστε να επαληθεύσουμε τη σωστή καταχώρηση και την πρόσβασή σου σε αυτό
3ο βήμα: Ελεύθερα δική σου επιλογή:
Όποιον τηλεφωνικό αριθμό θέλεις να ορίσεις εσύ για να λαμβάνεις στο μέλλον Κωδικό Επιβεβαίωσης
4ο βήμα: Αποστολή Κωδικού Επιβεβαίωσης σε αυτό το τηλέφωνο με sms , ώστε να επαληθεύσουμε τη σωστή καταχώρηση και την πρόσβασή σου σε αυτό
*Ξεκίνησε ορίζοντας email για να μπορείς να δηλώσεις οποιοδήποτε αριθμό κινητού στο 3ο βήμα, εαν:
Η σύνδεση σου στη Vodafone είναι μόνο με πρόγραμμα Σταθερής Σύνδεσης ή One Net και δεν θέλεις να λαμβάνεις Κωδικό Επαλήθευσης στον αριθμό κινητού επικοινωνίας που εχεις δηλώσει
Έχεις σύνδεση δεδομένων (ΙοΤ, WiFi on the Spot, VMB) και δεν θέλεις να λαμβάνεις Κωδικό Επαλήθευσης στον αριθμό κινητού επικοινωνίας που εχεις δηλώσει
Για οποιονδήποτε λόγο δεν έχεις πρόσβαση στην κάρτα sim σου
Ξεκίνησες απο αριθμό κινητού αλλά ο προεπιλεγμένος αριθμός/οι που εμφανίστηκε δεν ισχύει πλέον ή είναι λάθος
Αν έχεις ενεργή φραγή στον αριθμό σου
Ξεκινώ απο αριθμό κινητού (tab 3)
1o βήμα: Προκαθορισμένη επιλογή.
Αριθμός/οί τηλεφωνικής σου σύνδεσης στη Vodafone
2ο βήμα: Αποστολή Κωδικού Επιβεβαίωσης σε αυτό το τηλέφωνο με sms , ώστε να επαληθεύσουμε τη σωστή καταχώρηση και την πρόσβασή σου σε αυτό
3ο βήμα: Ελεύθερα δική σου επιλογή
Όποιο email θέλεις να ορίσεις εσύ για να λαμβάνεις στο μέλλον Κωδικό Επιβεβαίωσης
4ο βήμα: Αποστολή Κωδικού Επιβεβαίωσης σε αυτό το email, ώστε να επαληθεύσουμε τη σωστή καταχώρηση και την πρόσβασή σου σε αυτό
*Ξεκίνησε ορίζοντας αριθμό κινητού για να μπορείς να δηλώσεις οποιοδήποτε email στο 3ο βήμα, εαν:
Στην περίπτωση που δεν έχεις δηλώσει στο παρελθόν τηλέφωνο επικοινωνίας ή email, τότε θα σε οδηγήσουμε να ξεκινήσεις με όποιο απο τα δύο έχουμε για εσένα, ως προκαθoρισμένη επιλογή.
Στην περίπτωση, που κανένα απο τα δύο (email & αριθμός κινητού) δεν ισχύουν πλέον, είναι λάθος ή δεν έχεις πρόσβαση, κάλεσε μας στο 13830 (Ιδιώτες) ή στο 1399 (Επαγγελματίες) για να σε βοηθήσουμε.
Αν στο μέλλον θέλεις να αλλάξεις τον αριθμό κινητού ή το email επικοινωνίας του Κωδικού Επιβεβαίωσης (OTP), θα μπορείς να το κάνεις απο τις Ρυθμίσεις.
Μάθε περισσότερα για το τί σημαίνει ταυτοποίηση 2 παραγόντων (2FA);