Πως θα ελέγξω αν υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα στην υπηρεσία μου;
Παρακάτω μπορέις να βρεις πληροφορίες για να μάθεις αν υπάρχει κάποιο τεχνικό θέμα που επηρεάζει την υπηρεσία σου μέσα από το My Vodafone app
1
Από την κεντρική οθόνη επιλέγεις "Υποστήριξη: Επίλυση θεμάτων"
2
Στη συνέχεια επιλέγεις "Διαχείριση τεχνικού θέματος"
3
Στην οθόνη που θα εμφανιστεί επιλέγεις "Πάμε"
4
Επιβεβαιώνεις το σταθερό σου τηλέφωνο και πατάς "Συνέχεια"
5
Το εργαλείο θα κάνει αρχικά έναν τεχνικό έλεγχο στην γραμμή σου. Στη συνέχεια μπορείς να επιλέξεις το θέμα που αφορά τη γραμμή σου και ο ΤΟΒi θα αναλάβει την επίλυσή του