Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Mπορώ να ζητήσω αντικατάσταση εξοπλισμού (Router);

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Mπορώ να ζητήσω αντικατάσταση εξοπλισμού (Router);

Αντικατάσταση εξοπλισμού (router) γίνεται σε περίπτωση βλάβης του υπάρχοντος εξοπλισμού. Θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία, μέσω chat με το τεχνικό τμήμα, που θα επιβεβαιώσει τον προβληματικό εξοπλισμό. Αν το επιθυμείς, μίλησε με τον TOBi στο LiveChat.

Η διαδικασία αντικατάστασης εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που είτε αγόρασες τον εξοπλισμό σου (από κατάστημα ή μέσω courier) ή τον παρέλαβες δωρεάν (μέσω courier ή με κουπόνι από κατάστημα).

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background
TechHub-PromoBanner-Jan2024-innerimg-580x324

Αντιμετωπίζεις θέματα με τη σταθερή σου σύνδεση;

Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.

Ξεκίνα τα βήματα
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group