Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Αντικατάσταση εξοπλισμού (router) γίνεται σε περίπτωση βλάβης του υπάρχοντος εξοπλισμού. Θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία, μέσω chat με το τεχνικό τμήμα, που θα επιβεβαιώσει τον προβληματικό εξοπλισμό. Αν το επιθυμείς, μίλησε με τον TOBi στο LiveChat.
Η διαδικασία αντικατάστασης εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που είτε αγόρασες τον εξοπλισμό σου (από κατάστημα ή μέσω courier) ή τον παρέλαβες δωρεάν (μέσω courier ή με κουπόνι από κατάστημα).
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;
Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.
Ξεκίνα τα βήματα