Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Σε περίπτωση που επιθυμείς να μεταβιβάσεις την υπηρεσία σου σε κάποιο άλλο φυσικό πρόσωπο, μπορείς να επισκεφθείς ένα κατάστημα Vodafone, μαζί με τον αποδέκτη της γραμμής, προσκομίζοντας φωτοτυπίες δελτίου ταυτότητας (και τις 2 όψεις) ή διαβατηρίου:
Του υφιστάµενου πελάτη (αιτούντος της µεταβίβασης)
Του αποδέκτη της γραμμής
Του κατόχου της πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση πάγιας εντολής, µέσω πιστωτικής κάρτας
Εάν δεν είναι εφικτή η παρουσία και των δυο, μπορεί να μεταβεί μόνο ο αποδέκτης της γραμμής σε κατάστημα της επιλογής του για να προχωρήσει στο αίτημα μεταβίβασης.
Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να προσκομίσει τα εξής:
Την ταυτότητά του
Σχετική εξουσιοδότηση του υφιστάμενου πελάτη για τη μεταβίβαση. Η εξουσιοδότηση πρέπει να είναι μέσω gov.gr ή επικυρωμένη από αρμόδια αρχή και πρέπει να αναγράφει ότι εξουσιοδοτείται η μεταβίβαση του συγκεκριμένου αριθμού.
Αντίγραφο της ταυτότητας του υφιστάμενου πελάτη
Εάν χρειάζεσαι επιπλέον πληροφορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω Tobi στο live chat ή τηλεφωνικά στο 13830.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;