Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Διευκρινίσεις ενσωματωμένων παροχών

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Διευκρινίσεις ενσωματωμένων παροχών

  1. Οι ενσωματωμένες παροχές των πακέτων σε λεπτά ομιλίας, όγκο μεταφοράς δεδομένων και SMS είναι ανά μήνα και η ανανέωσή τους γίνεται αυτόματα σε μηνιαία βάση κάθε 1η του μήνα.

  2. Οι παροχές που δεν καταναλώνονται τον τρέχοντα μήνα, δεν μεταφέρονται στον επόμενο.

  3. Η χρέωση των εθνικών κλήσεων γίνεται ανά δευτερόλεπτο με ελάχιστη διάρκεια κλήσης τα 60 δευτερόλεπτα (εντός και εκτός της ενσωματωμένης στο μηνιαίο πάγιο χρήσης).

  4. Η ενσωματωμένη χρήση των πακέτων ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ δεν επιτρέπει χρήση υπηρεσιών υψηλής χρέωσης, παρά μόνο αν ανανεώσεις το χρηματικό σου υπόλοιπο. H διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων καρτών ανανέωσης είναι 90 μέρες από την ημερομηνία της τελευταίας ανανέωσης χρόνου ομιλίας, μετά το πέρας της οποίας αν δεν πραγματοποιηθεί άλλη ανανέωση χρόνου ομιλίας, τυχόν υπολειπόμενη αξία συνδιαλέξεων από κάρτες ανανέωσης θα χάνεται.

  5. Τα SMS προς κινητά εκτός ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ (εντός Ελληνικής επικράτειας) δεν περιλαμβάνουν SMS προς ξένα δίκτυα και προς υπηρεσίες (σύντομους κωδικούς).

  6. Υπηρεσίες επέκτασης υπολοίπου μέσω του επόμενου λογαριασμού καθώς και υπηρεσίες χρέωσης στον επόμενο λογαριασμό δεν είναι συμβατές με τα προγράμματα Α, Β, Γ.

  7. Μετά την κατανάλωση των παροχών ο πελάτης μπορεί να βάλει κάρτα και να αγοράσει πακέτο και να κάνει χρήση με βάση τις τιμές υπερχείλισης για το προγράμματα Α, Β, Γ.

  8. Οι εθνικές παροχές ισχύουν και για Roaming στην Ε.Ε. Περιαγωγή εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υποστηρίζεται μόνο με την ανανέωση του χρηματικού υπολοίπου.

  9. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με πακέτα και χρεώσεις περιαγωγής, επισκεφθείτε τη σελίδα του Roaming.

  10. H ενσωματωμένη χρήση του πακέτου Δ μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο εντός Ελλάδας. Δεν υποστηρίζεται περιαγωγή εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ούτε διεθνής περιαγωγή.

  11. Οι πελάτες μπορούν να δουν τις υπολειπόμενες παροχές του μέσω του My Vodafone App ή καλώντας στο 1252.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group