Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Τι κάνω σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας του κινητού ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Τι κάνω σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας του κινητού ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ;

Ενεργοποίηση φραγής κλήσεων

Για ενεργοποίηση φραγής εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων μπορείς να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Vodafone στο 1399.

Απενεργοποίηση φραγής κλήσεων

Για άρση της φραγής χρειάζεται να επικοινωνήσεις με τον Υπεύθυνο του Φορέα που ανήκεις.

Αντικατάσταση SIM

Στην περίπτωση που χρειάζεται η αντικατάσταση κάρτας sim λόγω απώλειας , κλοπής η αναβάθμισης τεχνολογίας θα πρέπει να γίνει να επικοινωνία με τον Υπεύθυνο Φορέα.

Ανάκτηση κωδικού PUK – PUK2

Σε περίπτωση που έχεις μπλοκάρει την κάρτα SIM έπειτα από 3 λανθασμένες προσπάθειες εισαγωγής του PIN, οι απαραίτητοι κωδικοί για να την ξεμπλοκάρεις (PUK) βρίσκονται στο συνοδευτικό της κάρτας sim. Σε περίπτωση που δεν το έχεις θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον Υπεύθυνο Φορέα.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group