Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Για ενεργοποίηση φραγής εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων μπορείς να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Vodafone στο 1399.
Για άρση της φραγής χρειάζεται να επικοινωνήσεις με τον Υπεύθυνο του Φορέα που ανήκεις.
Στην περίπτωση που χρειάζεται η αντικατάσταση κάρτας sim λόγω απώλειας , κλοπής η αναβάθμισης τεχνολογίας θα πρέπει να γίνει να επικοινωνία με τον Υπεύθυνο Φορέα.
Σε περίπτωση που έχεις μπλοκάρει την κάρτα SIM έπειτα από 3 λανθασμένες προσπάθειες εισαγωγής του PIN, οι απαραίτητοι κωδικοί για να την ξεμπλοκάρεις (PUK) βρίσκονται στο συνοδευτικό της κάρτας sim. Σε περίπτωση που δεν το έχεις θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον Υπεύθυνο Φορέα.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;