Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Εάν το Vodafone TV app δεν λειτουργεί, δοκίμασε να επανεκκινήσεις την εφαρμογή ή/και τη συσκευή σου. Εάν εμφανίζεται κωδικός σφάλματος «MA103», το όνομα χρήστη ή ο κωδικός πρόσβασης δεν είναι σωστά.
Άν έχεις ξεχάσει τους κωδικούς πρόσβασής σου, δες εδώ πως μπορείς να τους ανακτήσεις.
Στην περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει, δοκίμασε να επανεγκαταστήσεις την εφαρμογή.
Εάν το Vodafone TV app εμφανίζει σφάλμα ΜΑ218, η συσκευή είναι εγγεγραμμένη σε άλλο TV λογαριασμό. Στο παρελθόν είχες συνδεθεί στο Vodafone TV με αυτή την συσκευή με άλλο username/password από αυτό που βάζεις τώρα. Για να αφαιρέσεις μια συσκευή από ένα TV λογαριασμό πρέπει να συνδεθείς με τα αντίστοιχα διαπιστευτήρια στο My Vodafone Web και να επιλέξεις το μενού διαχείριση συσκευών. Εδώ θα βρεις αναλυτικές οδηγίες για τη διαχείριση των συσκευών σου για το Vodafone TV χωρίς αποκωδικοποιητή και εδώ για το Vodafone TV με αποκωδικοποιητή.
Αν χρειαστείς βοήθεια, επικοινώνησε με τον Tobi στο live chat για να σε βοηθήσουμε.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;
Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.
Ξεκίνα τα βήματα