Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Αν ο αποκωδικοποιητής σου δεν έχει επιλογή για Wi-Fi σύνδεση δοκίμασε να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:
Σύνδεσε ένα καλώδιο ethernet στη θύρα ethernet του αποκωδικοποιητή και το άλλο άκρο στο router σου
Αποσύνδεσε το τροφοδοτικό του αποκωδικοποιητή στο ρεύμα, περίμενε ένα λεπτό και σύνδεσε το ξανά
Πλοηγήσου στο μενού "Ρυθμίσεις" > "Ρυθμίσεις αποκωδικοποιητή" > "Αναβαθμίσεις" και έλεγξε αν υπάρχει διαθέσιμη αναβάθμιση για τον αποκωδικοποιητή σου.
Αν το πρόβλημα παραμένει επικοινώνησε με τον TOBi στο live chat.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;
Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.
Ξεκίνα τα βήματα