Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Τι χρειάζεται να γνωρίζω για τα 2 βήματα επαλήθευσης στο διαχειριστικό εργαλείο One Net;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Τι χρειάζεται να γνωρίζω για τα 2 βήματα επαλήθευσης στο διαχειριστικό εργαλείο One Net;

Στο πλαίσιο αύξησης της προστασίας προσωπικών δεδομένων των πελατών μας, ενισχύεται ο τρόπος εισόδου στο Διαχειριστικό εργαλείο One Net ενσωματώνοντας επιπλέον μεθόδους επαλήθευσης.

Ειδικότερα, η είσοδος των χρηστών της ιστοσελίδας One Net θα γίνεται με 2 βήματα:

  • Καταχώρηση ονόματος χρήστη και κωδικού, όπως γίνεται τώρα και

  • Καταχώρηση Προσωρινού Κωδικού Επιβεβαίωσης (OTP) που θα αποστέλλεται στους χρήστες στο email ή με SMS στο κινητό τηλέφωνο, τα οποία πρέπει να είναι δηλωμένα στο προφίλ χρήστη εντός της ιστοσελίδας One Net.

Προκειμένου οι χρήστες να κάνουν επιτυχή είσοδο στην εφαρμογή όταν το νέο βήμα επαλήθευσης θα γίνει υποχρεωτικό, θα χρειαστεί να επιβεβαιώσουν στο προφίλ τους στην ιστοσελίδα One Net ότι υπάρχει καταχωρημένο email ή και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας, στα οποία έχουν πρόσβαση, κάνοντας τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος με το όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση

  • Από το κεντρικό μενού επιλογή Δικαιωμάτων Διασύνδεσης και στη συνέχεια Προφίλ Χρήστη,

  • Εισαγωγή email στο οποίο θα αποστέλλεται ο προσωρινός κωδικός επιβεβαίωσης. Προαιρετικά, μπορεί να δηλωθεί το κινητό τηλέφωνο το οποίο χρησιμοποιεί ο χρήστης και πρέπει να είναι συνδεδεμένο με την υπηρεσία One Net.

  • Επιλογή Αποδοχής για την αποθήκευση των αλλαγών.

Σημαντικές διευκρινίσεις:

  • Οι Κεντρικοί Διαχειριστές της ιστοσελίδας One Net θα χρειαστεί να καταχωρήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας για όλους τους ενεργούς χρήστες, επιλέγοντας στο κεντρικό μενού Δικαιώματα Διασύνδεσης και στη συνέχεια Χρήστες.

  • Η επεξεργασία των στοιχείων επικοινωνίας μπορεί να γίνει μόνο μέσω της ιστοσελίδας One Net και όχι της εφαρμογής Vodafone One Net App.

  • Κατά την εισαγωγή του κινητού τηλεφώνου στο σχετικό πεδίο του προφίλ χρήστη το σύστημα εμφανίζει τα διαθέσιμα κινητά που είναι συνδεδεμένα με την υπηρεσία One Net και μπορούν να επιλεχθούν. Δεν μπορεί να καταχωρηθεί άλλο κινητό τηλέφωνο πέραν αυτών.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη εταιρικών πελατών καλώντας στο 1399 χωρίς χρέωση.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group