Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Διευκρίνιση για τη μη αποστολή λογαριασμών για οφειλές έως και 5€

Αρχική
Digital Press Office
Ανακοινώσεις
Διευκρίνιση για τη μη αποστολή λογαριασμών για οφειλές έως και 5€
Ανακοίνωση
Διευκρίνιση για τη μη αποστολή λογαριασμών για οφειλές έως και 5€
03/06/2016

Η εταιρεία VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ (Vodafone), σε συνέχεια της ανακοίνωσης της 23ης/12/2015*, διευκρινίζει ότι, με έναρξη από 8/7/2016, ειδικά για τις περιπτώσεις μητρώων που η τρέχουσα οφειλή (μηνός) είναι μηδενική (0€), δεν θα αποστέλλεται έντυπος λογαριασμός ακόμη και στην περίπτωση ύπαρξης προηγούμενου υπολοίπου που δεν υπερβαίνει το ποσό των €19,99. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις στις οποίες ο λογαριασμός περιέχει ανακοινώσεις σχετικές με τροποποιήσεις τιμών. Τα παραπάνω ισχύουν μόνο για Ιδιώτες & Επαγγελματίες συνδρομητές συμβολαίου Κινητής τηλεφωνίας. Όσοι συνδρομητές επιθυμούν, μπορούν να εξαιρεθούν από την συγκεκριμένη ενέργεια κατόπιν σχετικού αιτήματος σε ένα κατάστημα Vodafone ή επικοινωνώντας με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών (13830 για Ιδιώτες και 1399 για Επαγγελματίες).  Επισημαίνεται ότι οι συνδρομητές που έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία My eBill (ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμού μέσω email) δεν επηρεάζονται από την παραπάνω αλλαγή. * Μη αποστολή λογαριασμών για οφειλές έως και 5€: Η εταιρεία VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ (Vodafone) ανακοινώνει ότι από 08/02/2016 δεν θα αποστέλλεται έντυπος λογαριασμός στις περιπτώσεις που η συνολική τρέχουσα οφειλή είναι έως και 5€. Σε περίπτωση που υπάρχουν οφειλές από παλαιότερους λογαριασμούς, ο μηνιαίος έντυπος λογαριασμός θα αποστέλλεται κανονικά.

Χρήσιμα Links

Όλα τα Δελτία Τύπου



Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group