H Vodafone Ελλάδας συμβάλλει σημαντικά στην προώθηση καινοτόμων, ψηφιακών τεχνολογιών με την ανάληψη του έργου «Εξωστρεφής Γεωργία», συνολικού προϋπολογισμού 31.5 εκατομμυρίων ευρώ (με ΦΠΑ & Προαίρεση) και διάρκειας 36 μηνών, στοχεύοντας στην ανάπτυξη της εξωστρέφειας της Ελληνικής Γεωργίας, στα πλαίσια του Εθνικού σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0». Κύριος του έργου είναι το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και φορέας αυτού το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Στόχος του έργου είναι η αύξηση της εξωστρέφειας της Ελληνικής Αγροτικής Οικονομίας, με την ψηφιοποίηση της διαδικασίας εισαγωγών και εξαγωγών Αγροδιατροφικών Προϊόντων, καθώς και η ολοκληρωμένη πληροφόρηση του κοινού μέσω ψηφιακών καναλιών σχετικά με την ελληνική αγροτική παραγωγή και διατροφή.
Τα αναμενόμενα οφέλη της δράσης είναι ο εκσυγχρονισμός και η διαφάνεια στις εισαγωγές και εξαγωγές προϊόντων, καθώς και η στροφή του ελληνικού και διεθνούς κοινού προς τη μεσογειακή και ελληνική παραγωγή και διατροφή.
Η βασική ιδέα αφορά στην αύξηση της εξωστρέφειας της Ελληνικής Αγροτικής Οικονομίας, με την αξιοποίηση συνδυασμένων εργαλείων ψηφιακής προβολής και διαχείρισης των εξαγωγών αγροτικών προϊόντων και την συγκρότηση στρατηγικής επικοινωνίας & προβολής, λαμβάνοντας υπόψη Big Data από εισαγωγές και εξαγωγές για τη διευκόλυνση στη λήψη αποφάσεων.
Το έργο της αναβάθμισης της πλατφόρμας Easy Agro Expo στοχεύει στην απλούστευση της διαδικασίας εξαγωγής αγροτικών προϊόντων, στην παροχή ακριβών στοιχείων για τις εισαγωγές και εξαγωγές, στην αύξηση των αποτελεσματικών και τεκμηριωμένων ελέγχων για την εξασφάλιση του υγιούς ανταγωνισμού, ενώ μέσα από το Portal Greek Farms στοχεύει στην βελτίωση της προβολής των αγροτικών προϊόντων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και την προώθηση του ελληνικού σήματος.
Με την επίτευξη των παραπάνω, το έργο θα καταφέρει να ενισχύσει το εισόδημα των αγροτών και να διατηρήσει τον πληθυσμό που κατοικεί στην ύπαιθρο στρέφοντας το ενδιαφέρον τους στη χρήση σύγχρονωνα εργαλείων που αναβαθμίζουν το επάγγελμα τους.
Προς την κατεύθυνση αυτή, η Vodafone και το εξειδικευμένο δίκτυο συνεργατών της θα υλοποιήσουν ένα πολυεπίπεδο σύνολο υπηρεσιών, οι οποίες καλύπτουν τους βασικούς πυλώνες του έργου, περιλαμβάνοντας:
Εκσυγχρονισμό των συστημάτων καταγραφής εισαγωγών και εξαγωγών αγροδιατροφικών προϊόντων Easy Agro Expo και ΕΒΕΑΠ.
Εισαγωγή εργαλείων Business Intelligence και διασύνδεση αυτών με την κεντρική πλατφόρμα καταγραφής της ΕΕ, επιτυγχάνοντας και τη συμμόρφωση με τις κοινοτικές οδηγίες.
Εκσυγχρονισμό της πύλης Greek Farms με νέες λειτουργίες, επέκτασή της σε επιπλέον ψηφιακά κανάλια, ενσωμάτωση πλατφόρμας εικονικών εκθέσεων και παροχή ομάδας υποστήριξης για τη συνεχή ενημέρωση της πύλης με άρθρα σχετικά με τα ελληνικά προϊόντα και την ελληνική διατροφή, καθώς και οπτικοακουστικό υλικό σε συνεργασία με αναγνωρισμένους σεφ.
Η συνολική δράση θα πλαισιωθεί από ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων Digital Marketing, με σκοπό την πληρέστερη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού και την καλύτερη δυνατή προβολή στο εξωτερικό ενός από τους βασικούς παραγωγικούς πυλώνες της οικονομίας της χώρας μας.
Οι κύριες δράσεις του έργου μέσω της υιοθέτησης καινοτόμων τεχνολογιών, είναι:
Aναβαθμισμένη Πλατφόρμα Easy Agro Expo
Αμφιστρεφές σύστημα διαχείρισης δεδομένων εισαγωγών και ενδοκοινοτικού Εμπορίου
Αμφιστρεφές σύστημα Business Intelligence Εισαγωγών – Εξαγωγών
Εξωστρεφές Portal προώθησης Ελληνικών αγροδιατροφικών και γεωργικών προϊόντων με την αναβάθμιση του Portal Greek Farms
Σχέδιο δράσεων επικοινωνίας και προώθησης digital marketing, που περιλαμβάνει ενέργειες δημοσιότητας που θα υλοποιηθούν για να εξυπηρετηθούν οι σκοποί του Έργου και να ενημερωθεί/ευαισθητοποιηθεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό η κοινή γνώμη και τα κοινά-στόχος, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ξένες αγορές στόχους.