Η ΠΑΝΑΦΟΝ, ελληνική εταιρία τηλεπικοινωνιών Α.Ε., "Panafon – Vodafone" ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2001, σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα.Ο κύκλος εργασιών της Panafon - Vodafone ανήλθε σε 287.9 δισ. δρχ. ( 844.9 εκατ.ευρώ) για τη 12μηνη περίοδο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2001, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 6,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα έσοδα από αερόχρονο και data παρουσίασαν σημαντική αύξηση, φτάνοντας τα 234.5 δισ. δρχ. (688.1 εκατ.ευρώ) σημειώνοντας αύξηση 19,2%, παρά το γεγονός ότι λόγω του έντονου ανταγωνισμού τα τιμολόγια μειώθηκαν κατά 26% για τις συνδέσεις βάσει συμβολαίου και κατά 33% για τις συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας. Τα έσοδα από αερόχρονο και data αντιστοιχούν στο 81.6% του συνόλου των εσόδων.Τα έσοδα από υπηρεσίες data ( στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι υπηρεσίες SMS, και WAP) αυξήθηκαν σημαντικά κατά 130% φτάνοντας τα 24.9 δισ. δρχ. (73 εκατ. ευρώ), αντιπροσωπεύοντας το 8,6% των συνολικών εσόδων, σε σχέση με το 4% των συνολικών εσόδων (31.7 εκατ. ευρώ) που αντιπροσώπευαν το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους. Η αύξηση αυτή αντανακλά τη σημαντική επιτυχία των υπηρεσιών data που προσφέρει η Panafon-Vodafone στους συνδρομητές της. Ο αριθμός των γραπτών μηνυμάτων έφτασε τα 36 μηνύματα ανά συνδρομητή ανά μήνα.Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 132.2 δισ. δρχ.( 387.9 εκατ. ευρώ), παρουσιάζοντας αύξηση 13,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα περιθώρια κερδών προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), βελτιώθηκαν σημαντικά κατά 2.9 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας το 45,9% από το 43% της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, αντανακλώντας την βελτιωμένη παραγωγικότητα και την αυξημένη αποτελεσματικότητα της λειτουργίας της εταιρίας.Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 59.7 δισ. δρχ. (175.3 εκατ. ευρώ), ποσό που αντιστοιχεί σε αύξηση 6,4%. σε σχέση με την περυσινή περίοδο. Το περιθώριο καθαρού κέρδους διαμορφώθηκε στο 20,7%.Ο μέσος όρος εσόδων ανά πελάτη (Gross ARPU) μειώθηκε - για το 12μηνο που έληξε τον Μάρτιο του 2001- κατά 24%, σε 11.632 δρχ. (34,1 ευρώ) από 15.313 δρχ. (44,9 ευρώ) την αντίστοιχη περασμένη περίοδο. Η συγκεκριμένη πτώση αποτελεί συνέπεια της αύξησης του αριθμού των πελατών της καρτοκινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι παραδοσιακά χαρακτηρίζονται από χαμηλό επίπεδο χρήσης του κινητού τηλεφώνου τους καθώς και της σημαντικής μείωσης των τιμολογίων στην διάρκεια της περιόδου που έκλεισε.Η συνεισφορά των data στο ARPU είναι 1.008 δρχ. (3 ευρώ) σε σχέση με 608 δρχ. (1,8 ευρώ) που ήταν το δωδεκάμηνο που έληξε τον Μάρτιο του 2000, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 66% .To ποσοστό των data στο συνολικό ARPU για την εν λόγω χρήση ήταν 8,7%.Οι καθαρές λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν σε 97.6 δισ. δρχ. (286,4 εκατ. ευρώ) φανερώνοντας την δυναμική της εταιρίας να διαμορφώνει σημαντικές, θετικές ταμειακές ροές και αποδεικνύει την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των πόρων της. Οι συγκεκριμένες ταμειακές ροές χρηματοδοτούν πλήρως τις επενδύσεις υποδομής που φτάνουν τα 80.8 δισ. δρχ. (237,1 εκατ. ευρώ).Τα έσοδα από τις πωλήσεις συσκευών κινητής τηλεφωνίας μειώθηκαν κατά 40,5%, από 22.7δισ.δρχ (ευρώ 66.6) σε 13.5δισ.δρχ (ευρώ 39.6) αντανακλώντας την μείωση των επιδοτήσεων και την αύξηση των πακέτων καρτοκινητής τηλεφωνίας που δεν συμπεριλαμβάνουν συσκευή, συνεισφέροντας θετικά στα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA).Η επιδότηση συσκευών των πελατών με συμβόλαιο ανήλθε σε 38.379 δρχ. (113 ευρώ) ανά πελάτη στο τέλος της περιόδου συγκρινόμενο με 63.538 δρχ (186 ευρώ) στην αρχή της περιόδου.Τα έσοδα από τα πάγια τέλη παρουσίασαν κάμψη της τάξεως του 27,3% , ανερχόμενα φέτος σε 33.6 δισ. δρχ. (98.8 εκατ. ευρώ) από 46.3 δισ. δρχ. (135.9 εκατ. ευρώ), λόγω της προαναφερόμενης μείωσης των τιμολογίων.Τα λοιπά έσοδα ανήλθαν σε 6.3δισ. δρχ. (18.4εκατ. ευρώ), σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 42,7% , σε σχέση με τα 4.4 δισ. δρχ. (12.9 εκατ. ευρ...