Η συνδρομητική βάση της εταιρίας αυξήθηκε κατά 30,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα Η Panafon-Vodafone, πρωταγωνιστής στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας, ανακοινώνει ότι η συνολική πελατειακή της βάση έφτασε στις 30 Σεπτεμβρίου 2001 τους 2.696.120 συνδρομητές, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 30,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2000. Από τους 2.696.120, οι 1.927.841 είναι συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας, ενώ οι 768.279 είναι συνδρομητές με συμβόλαιο αντιπροσωπεύοντας αντίστοιχα το 71,5% και το 28,5% της πελατειακής βάσης της Panafon-Vodafone. Η αύξηση της συνδρομητικής βάσης της εταιρίας στον τομέα της καρτοκινητής τηλεφωνίας είναι εντυπωσιακή. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, οι συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 44,3%. Aπό τους νέους συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας, το 65% αφορά νέες συνδέσεις CU. Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν ότι παρά τον έντονο ανταγωνισμό στην αγορά καρτοκινητής τηλεφωνίας με την εμπορική διάθεση ευθέως ανταγωνιστικών προϊόντων από τις άλλες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, η Panafon-Vodafone αύξησε σημαντικά τα ποσοστά της σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στη μεγάλη επιτυχία του CU, το οποίο σε λιγότερο από έναν χρόνο από την εμπορική του διάθεση έχει καθιερωθεί ως η πρώτη προτίμηση στην αγορά καρτοκινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα στο νεανικό κοινό. Επιπλέον, κατά την περίοδο από 1η Απριλίου 2001 έως 30 Σεπτεμβρίου 2001 το ποσοστό αποσυνδέσεων της εταιρίας έφτασε το 6,9%, μειωμένο κατά 6,4 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το ποσοστό αποσυνδέσεων του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Τα δεδομένα αυτά είναι ενδεικτικά του ολοένα αυξανόμενου βαθμού εμπιστοσύνης των συνδρομητών της Panafon-Vodafone προς την εταιρία. Παράλληλα υπογραμμίζουν τη βαρύτητα που προσδίδει η εταιρία στη διατήρηση και ενίσχυση της ενεργούς πελατειακής της βάσης, γεγονός που έχει θετικά αποτελέσματα τόσο στην αύξηση της χρήσης όσο και στην ενίσχυση της κερδοφορίας. Το τελευταίο διάστημα η εταιρία προχώρησε σε μια σειρά ενεργειών με στόχο την ενίσχυση της θέσης της και τον εμπλουτισμό των προσφερομένων υπηρεσιών προς τους συνδρομητές:Απέκτησε άδεια για την παροχή υπηρεσιών τρίτης γενιάς στη φασματική περιοχή των 2 x 20 ΜΗz FDD και 5 ΜΗz TDD, έναντι του ποσού των 176,4 εκατ. Ευρώ (60,1 δισ. δρχ). Η εταιρία απέκτησε συνολικά το μεγαλύτερο φάσμα απ΄ όλoυς τους συμμετέχοντες στον διαγωνισμό, δίνοντας αναλογικά το χαμηλότερο τίμημα. Η απόκτηση συμπληρωματικού φάσματος 2ης γενιάς δίνει, επιπλέον, σαφές προβάδισμα στην Panafon-Vodafone, καθώς η συνολική διαθέσιμη χωρητικότητά της στους 900MHz φτάνει σήμερα τα 2Χ15 ΜHz και στους 1800ΜΗz τα 2Χ15 MHz. Tα στοιχεία αυτά, σε συνδυασμό με το φάσμα που απέκτησε για την 3η Γενιά, αναδεικνύουν την Panafon-Vodafone ως την εταιρία κινητής τηλεφωνίας με το μεγαλύτερο φάσμα συχνοτήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη και αποδεικνύουν έμπρακτα την ορθότητα της στρατηγικής και των αποφάσεων της Διοίκησής της. Ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη των δραστηριοτήτων της νεότερης εταιρίας του ομίλου της Vodafone, Vodafone Albania. H εταιρία, στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας συμμετέχει η Panafon-Vodafone με 49% και η Vodafone Group Plc με 51%, ξεκίνησε την εμπορική της δραστηριότητα στη γειτονική χώρα, παρέχοντας ευρεία γεωγραφική κάλυψη και προσφέροντας τα πλέον ανταγωνιστικά οικονομικά προγράμματα κινητής τηλεφωνίας. Εγκαινίασε την αλυσίδα καταστημάτων Vodafone στη χώρα μας. Σκοπός της εταιρίας είναι τα καταστήματα Vodafone να κατακτήσουν ηγετική θέση στον κλάδο των λιανικών πωλήσεων κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα προσφέροντας: - ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στον καταναλωτή - μοναδική τεχνογνωσία στις νέες τεχνολογίες, προϊόντα & υπηρεσίες - ανταγωνιστικές τιμές & αποκλειστικές προσφορές. Στόχος είναι μέχρι τον Μάρτιο του 2002 να υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα 230 καταστήματα Vodafone. Ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη των δραστηριοτήτων της Vizzavi Hellas η οποία αποτελεί «κοινό όχ...