H εταιρία απέσπασε το κορυφαίο βραβείο της διοργάνωσης, Grand Effie 2002 καθώς και το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «τηλεπικοινωνίες -τεχνολογία - εξοπλισμός γραφείου και διαρκή αγαθά» H Vodafone ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής των Effie Hellas 2002, αποσπώντας το κορυφαίο βραβείο της διοργάνωσης, Grand Effie 2002, καθώς και το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «τηλεπικοινωνίες/τεχνολογία/εξοπλισμός γραφείου και διαρκή αγαθά», για την διαφημιστική καμπάνια του CU. Tα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί, τόσο από τις διαφημιστικές εταιρίες όσο και από τους διαφημιζόμενους, ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής εκστρατείας καθώς αξιολογούν τα αποτελέσματα σε σχέση με την επίτευξη των καθορισμένων, κάθε φορά, στόχων μάρκετινγκ, επικοινωνίας και εμπορικών αποτελεσμάτων. Το CU αποτελεί το πλέον πετυχημένο προϊόν στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα και αυτή η βράβευση ήρθε να επιβεβαιώσει με τον καλύτερο τρόπο την εμπορική του επιτυχία. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην short list της φετινής διοργάνωσης η καμπάνια του CU διαγωνίστηκε με άλλες 72 διαφημιστικές καμπάνιες προϊόντων από διάφορους κλάδους. H αγορά της καρτοκινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό καθώς βρίσκεται σε φάση μεγάλης ανάπτυξης. Μέσα σ’αυτό το πλαίσιο, οι εταιρίες προσπαθούν διαρκώς να βρίσκουν τρόπους προσέλκυσης όσο το δυνατόν περισσότερων συνδρομητών μέσω καινοτόμων και εμπορικά αποτελεσματικών μεθόδων. Σχετικές έρευνες που πραγματοποίησε η Vodafone έδειξαν ότι υπάρχει ένα ιδιαίτερα σημαντικό κοινό (νέοι ηλικίας 13-24) το οποίο επιλέγει να επικοινωνεί κυρίως μέσω γραπτών μηνυμάτων. Γι’ αυτό το εξαιρετικά ενδιαφέρον – λόγω των καταναλωτικών χαρακτηριστικών του - κοινό, που χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο καρτοκινητά, δεν υπήρχε κάποιο πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας προσαρμοσμένο στις ανάγκες του. Το CU δημιουργήθηκε για να καλύψει αυτές τις ανάγκες πρώτο απ’ όλα τα άλλα που εμφανίστηκαν μετέπειτα στην αγορά. Η πορεία του ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή. Σε διάστημα ενός χρόνου από την εμπορική του διάθεση, το CU καθιερώθηκε ως η πρώτη επιλογή στην καρτοκινητή τηλεφωνία. Πιο συγκεκριμένα η συνδρομητική βάση του προϊόντος ήταν κατά 81% υψηλότερη του αρχικού στόχου πωλήσεων και η χρήση των γραπτών μηνυμάτων ήταν 19% υψηλότερη από τους αρχικούς σχεδιασμούς της εταιρίας. Ενδεικτικό στοιχείο της επιτυχίας του είναι επίσης το γεγονός ότι σήμερα το 61% των νέων συνδέσεων της Vodafone στην καρτοκινητή τηλεφωνία ειναι συνδέσεις CU. Στην επίτευξη αυτών των επιδόσεων πολύ σημαντική ήταν η συμβολή της διαφημιστικής καμπάνιας που υποστήριξε το προϊόν. Στόχος της καμπάνιας ήταν να δείξει ότι το CU δεν είναι απλώς ένα ακόμα καρτοκινητό, αλλά ένα σύστημα επικοινωνίας ειδικά σχεδιασμένο για τους νέους.Έτσι, δημιουργήθηκε η καμπάνια με γενικό τίτλο «επικοινωνία σε 2 γραμμές». Με μοντέρνο και απλό τρόπο έδωσε το στίγμα της, χωρίς να χρειαστεί να δηλώσει ποτέ πως το CU είναι ένα προϊόν σχεδιασμένο για τους νέους. ?φησε τους ίδιους να φανταστούν τα πρόσωπα, τους χώρους, τους διάλογους, με σκοπό να ταυτιστούν με την διαφημιστική εικόνα του προϊόντος. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Vodafone για την συγκεκριμένη καμπάνια απέσπασε τον Χρυσό Ερμή, που αποτελεί την κορυφαία διάκριση, στο Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης 2001. Με την ευκαιρία της πολύ σημαντικής διάκρισης της Vodafone o Commercial Director της εταιρίας κ. Σωκράτης Κομινάκης δήλωσε : « Με την σημερινή βράβευση η Vodafone σημειώνει μια πολύ μεγάλη επιτυχία. Είναι ο μοναδικός διαφημιζόμενος στην Ελλάδα που αποσπά παράλληλα τα δυο κορυφαία βραβεία τόσο στο Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης όσο και στα Effie Hellas για την ίδια διαφημιστική καμπάνια. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την πολύ μεγάλη τιμητική διάκριση που μας δόθηκε με την απονομή του Grand Effie 2002. Οι διακρίσεις στα Effie Hellas 2002 έρχονται να συμπληρώσουν με τον καλύτερο τρ...