9 χρόνια απόλυτα επιτυχημένης εξυπηρέτησης της συνδρομητικής βάσης της Vodafone συμπληρώθηκαν φέτος το καλοκαίρι Τις 55 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις από την πρώτη μέρα λειτουργίας του, συμπλήρωσε πρόσφατα το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Vodafone, της εταιρίας που καθιέρωσε νέα δεδομένα με την παρουσία της στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας. Η εντυπωσιακή αυτή επίδοση είναι η σημαντικότερη στην ελληνική αγορά και επιβεβαιώνει το άρτιο και αποτελεσματικό επίπεδο εξυπηρέτησης που απολαμβάνουν καθημερινά οι συνδρομητές της Vodafone. H πρώτη κλήση στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουλίου 1993, ημέρα που ξεκίνησε η εμπορική λειτουργία της. Τότε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Vodafone αριθμούσε 25 άτομα. Σήμερα, 9 χρόνια μετά, η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών Vodafone αποτελεί μια από τις πλέον δυναμικές Διευθύνσεις της εταιρίας, επανδρωμένη με πάνω από 500 εξειδικευμένους υπαλλήλους σε ετοιμότητα να προσφέρουν οποιαδήποτε βοήθεια ή πληροφορία χρειαστούν οι συνδρομητές της 24 ώρες το 24ωρο και 365 μέρες τον χρόνο. Κατά τη διάρκεια της εννιάχρονης λειτουργίας της συγκεκριμένης Διεύθυνσης δημιουργήθηκαν νέα πρότυπα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, πρωτόγνωρα και πρωτοποριακά για την ελληνική αγορά. Υπήρξε η πρώτη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών που ανέπτυξε και χρησιμοποίησε Call Logging σύστημα και τεχνολογία CTI διασφαλίζοντας έτσι την ορθή δρομολόγηση και προτεραιοποίηση των κλήσεων. Επίσης, ήταν η πρώτη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών στην ελληνική αγορά που πιστοποιήθηκε για το Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας κατά το πρότυπο ISO 9001 από τον Ελληνικό Οργανισμό Τυποποίησης (ΕΛΟΤ). Παραμένει μέχρι σήμερα η μόνη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών που είναι πιστοποιημένη για το Σύστημα Διαχείρισης της Ασφάλειας των Δεδομένων και Πληροφοριών κατά το πρότυπο BS 7799 από το βρετανικό φορέα NQA (National Quality Assurance). Ταυτόχρονα, στελέχη της σχεδίασαν και επέβλεψαν για μεγάλο χρονικό διάστημα τη λειτουργία των Τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών των Vodafone Ουγγαρίας, Κένυας και Αλβανίας. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι στα 9 χρόνια λειτουργίας της η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών βραβεύτηκε 2 φορές στον διαγωνισμό της Teleperformance International (1998, 1999) και 2 φορές στα Mobile Awards του περιοδικού Κινητή Τηλεφωνία (2000, 2001). Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε: Κατερίνα Γκαγκάκη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Vodafone τηλ 010-6160166.