3,8 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ BRANDΤΗΣ VODAFONE ΜΕΣΑ AΠΟ ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ GRANDS PRIX !! Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο μεγάλος διαγωνισμός της Αλυσίδας Καταστημάτων της Vodafone, που διοργανώθηκε με αφορμή τη χορηγία του Ομίλου στην ομάδα της Ferrari, στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Με τη συμπλήρωση ενός κουπονιού οι επισκέπτες των Καταστημάτων της Αλυσίδας της Vodafone είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε κλήρωση με έπαθλο τρία ταξίδια στην Monza και 1.500 αναμνηστικά μπλουζάκια Vodafone-Ferrari. Οι τρεις τυχεροί του διαγωνισμού θα έχουν δυνατότητα να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία των επίσημων δοκιμαστικών και του αγώνα Formula 1, που θα λάβουν χώρα το Σάββατο 13 και την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου αντίστοιχα, στη πίστα της Monza στην Ιταλία. Το ταξίδι περιλαμβάνει αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή σε ξενοδοχείο και έξοδα για τις μετακινήσεις των νικητών. Επιπλέον οι τρεις υπερτυχεροί θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στη φιέστα για τον εορτασμό του τέταρτου συνεχόμενου τίτλου στο πρωτάθλημα της Formula 1 από την ομάδα της Ferrari. Ο Όμιλος Vodafone, έχοντας προχωρήσει στη χορηγία της ομάδας της Ferrari τον Μάρτιο του 2002, υλοποίησε μια πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια με σχετικό θέμα και πρωταγωνιστές τους διάσημους οδηγούς της ομάδας. Μέχρι σήμερα η Vodafone-Ferrari καμπάνια “How are you?” αποτελείται από 6 τηλεοπτικά και 8 ραδιοφωνικά σποτ, 95 διαφορετικά είδη έντυπης διαφημιστικής προβολής, 50 διαφορετικές αφίσες και 11 διαφορετικά εσωτερικά έντυπα. Η διεξαγωγή των Grands Prix σε παγκόσμιο επίπεδο, είχε ως αποτέλεσμα την προβολή του brand της Vodafone 3,8 δισεκατομμύρια φορές, ενώ παράλληλα υπήρξε τεράστια δημοσιογραφική κάλυψη για την εταιρία πριν από την έναρξη και μετά το τέλος κάθε αγώνα. Αξίζει να σημειωθεί επιπλέον ότι ο Όμιλος Vodafone έδωσε τη δυνατότητα σε περισσότερους από 11.000 φίλους της Ferrari από τον Μάρτιο του 2002 έως σήμερα να πραγματοποιήσουν μια εικονική κούρσα Formula 1, στο πλαίσιο του Ferrari Test Track, που αποτελείται από ένα σύνολο ειδικών εξομοιωτών Ferrari Formula 1. Tην εμπειρία αυτή σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν και οι Έλληνες θαυμαστές της Formula 1 !!Έχοντας, τέλος, την αποκλειστικότητα διανομής περιεχομένου Ferrari μέσα από κινητό τηλέφωνο, ο Όμιλος Vodafone προχώρησε στην εμπορική διάθεση μιας σειράς Vodafone-Ferrari εφαρμογών σε 13 διαφορετικές αγορές. Η σειρά αυτή, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει το Ferrari trivial quiz, ειδήσεις, λογότυπα, ringtones και εικονομηνύματα.