Δέκα χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ελληνική οικονομία και κοινωνία συμπληρώνει σήμερα η Vodafone. Η εταιρία από την πρώτη ημέρα εμπορικής της λειτουργίας καθιερώθηκε στη συνείδηση των Ελλήνων ως η κορυφαία επιλογή στην κινητή επικοινωνία. Στην έως σήμερα παρουσία της στην Ελλάδα αποτέλεσε μοντέλο ανάπτυξης μιας νέας αγοράς ενώ παράλληλα έγινε πρότυπο λειτουργίας και εξέλιξης για τον μεγαλύτερο όμιλο κινητής επικοινωνίας στον κόσμο, τον Όμιλο Vodafone. Μέσα από μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική διαδικασία στην αρχική φάση της οποίας συμμετείχαν αρκετές κοινοπραξίες, η Panafon με τη συμμετοχή της Intracom, της France Telecom, της Vodafone και της Databank, τον Αύγουστο του 1992 έλαβε τη μία από τις δύο άδειες ανάπτυξης δικτύου κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, με τίμημα €91,9 εκατ. Στην πρώτη φάση της εμπορικής της λειτουργίας, που ξεκίνησε την 1η Ιουλίου του 1993, η εταιρία δημιούργησε και λειτούργησε με βάση το μοντέλο των Service Providers, που αποδείχθηκε αξεπέραστο τα πρώτα χρόνια της κινητής τηλεφωνίας. Η εξάπλωση του δικτύου έγινε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα λίγους μήνες από την έναρξη της λειτουργίας της η Panafon να παρέχει κάλυψη ακόμα και στις πλέον απομακρυσμένες γεωγραφικές περιοχές της χώρας. Παράλληλα, εγκαινίασε πρώτη την υπηρεσία περιαγωγής. Από πολύ νωρίς, η πρωτοπορία της εταιρίας στον τομέα των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας αποτέλεσε ένα από τα χαρακτηριστικά της γνωρίσματα. Η έμφαση σε θέματα ποιότητας προσέδωσε στην εταιρία βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς οι εξαιρετικές επιδόσεις της Panafon στο συγκεκριμένο τομέα επιβραβεύτηκαν με την απονομή του πιστοποιητικού ISO 9001 το 1996. Η Panafon ήταν η πρώτη εταιρία που πέτυχε αυτή τη διάκριση, καθώς επίσης και την πιστοποίηση από τον ΕΛΟΤ και το National Quality Assurance (NQA) της Μεγάλης Βρετανίας. Την άνοιξη του 1997 η εταιρία έφερε την επανάσταση στην κινητή τηλεφωνία προσθέτοντας στις υπηρεσίες της τα σύντομα γραπτά μηνύματα, γνωστότερα και σαν SMS. Παράλληλα αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές ανάγκες των συνδρομητών της, πρώτη καθιέρωσε τα πολλαπλά οικονομικά πακέτα χρήσης για κάθε απαίτηση. Η μέχρι τότε επιχειρηματική πορεία της Panafon επιβραβεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο με την απόλυτα επιτυχή παράλληλη είσοδό της στα Χρηματιστήρια Αθηνών και Λονδίνου τον Δεκέμβριο του 1988, χρονιά κατά την οποία πρώτη στην Ελλάδα ξεπέρασε το ορόσημο των 1.000.000 συνδρομητών. Η εξαγωγή τεχνογνωσίας στο εξωτερικό χαρακτήρισε την στρατηγική της εταιρίας. Σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση υπήρξε η διάθεση του ολοκληρωμένου συστήματος πληροφορικής για την διαχείριση και παρακολούθηση του δικτύου στον Όμιλο Vodafone, καθώς επίσης και η ενεργός συμμετοχή στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του δικτύου κινητής τηλεφωνίας «Click GSM» στην Αίγυπτο. Με την εμπορική διάθεση του CU, πρωτοποριακού συστήματος επικοινωνίας με κάρτα, η Panafon για μια ακόμα φορά «τάραξε τα νερά». Η εντυπωσιακή διαφημιστική καμπάνια του προϊόντος καθώς και ο πρωτοποριακός σχεδιασμός του, σύντομα το ανέδειξαν κορυφαία επιλογή στις νεαρές ηλικίες. Τον Φεβρουάριο του 2001 η εταιρία, μετά από σχετικό διαγωνισμό, κέρδισε την 2η άδεια κινητής τηλεφωνίας στην Αλβανία, κάνοντας έτσι πράξη την επέκταση των δραστηριοτήτων της σε μια πολλά υποσχόμενη αγορά. Η Αλυσίδα Καταστημάτων της Vodafone αποτέλεσε το επόμενο μεγάλο στοίχημα. Σε σύντομο χρονικό διάστημα δημιουργήθηκε ένα δίκτυο 200 σημείων πώλησης σε όλη την Ελλάδα, που διακρίθηκε για την υψηλή αισθητική και τις κορυφαίες επιδόσεις στην προσέλκυση και εξυπηρέτηση πελατών. Σημείο σταθμός στην ιστορία της εταιρίας αποτέλεσε η εμπορική μετoνομασία της από Panafon-Vodafone σε Vodafone τον Ιανουάριο του 2002, γεγονός που της έδωσε μία νέα δυναμική, ώστε να συνεχίσει και να ενισχύσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας. Στη δεκάχρονη παρουσία της η Vodafone, ενίσχυσε αποφασιστικά το έργο δεκάδων κοινωφελών οργανώσεων προσφέροντας σημαντικά στην ελληνική κοινωνία. Κορυφαία στιγμή για την...