Η Vodafone πιστή στο πρόγραμμα κοινωνικής ευαισθησίας και ευθύνης που υλοποιεί, με τίτλο «Είμαστε κοντά» προχώρησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην έκδοση Απολογισμού Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπου περιγράφει με σαφήνεια τόσο τις δραστηριότητές της στον ευαίσθητο αυτό τομέα για την περίοδο Απρίλιος 2003 – Μάρτιος 2004, όσο και τους μελλοντικούς της σχετικούς στόχους. Με την πεποίθηση ότι η Εταιρική Ευθύνη εκφράζεται έμπρακτα μέσω του τρόπου με τον οποίο μια εταιρία αλληλεπιδρά με την κοινωνία και το περιβάλλον, η Vodafone έχει εστιάσει τις ενέργειες της κυρίως στους τομείς Υγεία, Περιβάλλον, Παιδί, καθώς και στην εσωτερική της λειτουργία. Τις ενέργειες σε αυτούς τους τομείς συνοδεύουν μετρήσιμα αποτελέσματα και αντίστοιχοι μελλοντικοί στόχοι - καινοτόμο στοιχείο του Απολογισμού, που πιστοποιεί τη δέσμευση της εταιρίας για έκφραση υπευθυνότητας με απτά αποτελέσματα και συνέχεια. Η Vodafone μέσα από τον Απολογισμό Εταιρικής Ευθύνης παρουσιάζει συγκεκριμένες πρακτικές που εφαρμόζει, οι οποίες έχουν ως στόχο τη διασφάλιση της αύξησης των ωφελειών που προκύπτουν από την κινητή τηλεφωνία. Συγκεκριμένα, η εταιρία κατά τα ένδεκα χρόνια λειτουργίας της έχει συνεισφέρει σημαντικά στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου, συμβάλλει στην αύξηση της επιχειρηματικής αποδοτικότητας, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει αίσθημα ασφάλειας στους πελάτες της, καθώς τους παρέχει τη δυνατότητα άμεσης κλήσης προς υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Η Vodafone βρίσκεται κοντά στην κοινωνία και την οικονομία, γεγονός το οποίο αποδεικνύει καθημερινά μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων. Ενδεικτικά αναφέρονται οι προσπάθειες που καταβάλλει για τη μείωση της τηλεπικοινωνιακής απάτης, τα ειδικά προγράμματα χρήσης για ανθρώπους με προβλήματα ακοής, αλαλίας ή κωφαλαλίας, το πληροφοριακό υλικό που εκδίδει στις περισσότερες από τις γλώσσες των μειονοτήτων που ζουν και εργάζονται στη χώρα μας, καθώς και η συνεχής υποστήριξη που παρέχει μέσω μιας σειράς τετραψήφιων αριθμών κλήσης. Τέλος, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της εταιρίας συμμετέχουν ενεργά σε προγράμματα αιμοδοσίας και εθελοντισμού. Στον Απολογισμό Εταιρικής Ευθύνης της Vodafone περιλαμβάνονται επίσης στοιχεία σχετικά με τις ενέργειες της εταιρίας στον τομέα της Υγείας, καθώς η αμερόληπτη, τεκμηριωμένη και αξιόπιστη ενημέρωση του κοινού αποτελεί βασικό μέλημα και προτεραιότητα της εταιρίας. Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα μέτρησης Η/Μ ακτινοβολίας, «ΕΡΜΗΣ», η ενημέρωση του κοινού μέσα από το ενημερωτικό έντυπο «Κινητή τηλεφωνία & ποιότητα ζωής», καθώς και τα στοιχεία που προκύπτουν από τα ερωτήματα των πολιτών, βρίσκονται μέσα στις σελίδες του Απολογισμού της Vodafone. Η Vodafone είναι κοντά στο Περιβάλλον, αναγνωρίζοντας ότι κάθε της ενέργεια έχει άμεσο ή έμμεσο αντίκτυπο σε αυτό. Στον Απολογισμό παρουσιάζονται σχηματικά τα αποτελέσματα προγραμμάτων που υλοποιεί η εταιρία με στόχο την αποτροπή εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην ατμόσφαιρα, την επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση του εξοπλισμού του δικτύου της και την εξοικονόμηση ενέργειας σε γραφεία και κέντρα μεταγωγής της εταιρίας. Ταυτόχρονα περιγράφονται πρωτοβουλίες επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης συσσωρευτών μολύβδου και εξοπλισμού δικτύου, ανακύκλωσης αναλώσιμου υλικού για μελανωτές και εκτυπωτές, χρήσης ψυκτικών και κατασβεστικών υλικών φιλικών προς το περιβάλλον, μείωσης της οπτικής επίδρασης των Σταθμών Βάσης της εταιρίας και το ιδιαίτερα σημαντικό πρόγραμμα ανακύκλωσης κινητών τηλεφώνων, μπαταριών και αξεσουάρ. Στο πλαίσιο της κοινωνικής δραστηριότητας της Vodafone το Παιδί έχει ξεχωριστή θέση, με μια σειρά προγραμμάτων που συμβάλλουν στην ενίσχυση της ψυχοσωματικής υγείας παιδιών με ιδιαίτερες ανάγκες. Προγράμματα, όπως η Κινητή Παιδιατρική Μονάδα «ΛΗΤΩ» που δημιούργησε η εταιρία σε συνεργασία με τους Γιατρούς του Κόσμου, καθώς και η Κινητή Μονάδα συμβουλευτικού χαρακτήρα «e-ΚΙΒΩΤΟΣ», που πρόκειται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία σύντομα, παρέχουν υποστήριξη σε παιδιά ολόκληρης της χώρας, τα οποία διαμένουν κυρίως σε απομακρυσμένες ...