Η ΝΕΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ VODAFONE Τη νέα διαφημιστική της εκστρατεία παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα η Vodafone στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης. Η φιλοσοφία της διαφημιστικής εκστρατείας εκφράζεται από την επικοινωνιακή πλατφόρμα ΝΟW και υπογράφεται από τη Vodafone ως «Πάθος για την κάθε στιγμή». Η νέα εκστρατεία της εταιρίας βασίστηκε σε εκτενείς έρευνες πελατών αναφορικά με τις αντιλήψεις και συμπεριφορές τους, που πραγματοποίησε η Vodafone.Σύμφωνα με ευρήματα των ερευνών, σε αρκετές χώρες κυριαρχεί η αντίληψη ότι ο χρόνος είναι το πιο πολύτιμο αγαθό – γεγονός που αποτέλεσε και τη βάση της δημιουργικής ιδέας του NOW.Στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου τα στελέχη της εταιρίας παρουσίασαν αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τις λύσεις που προσφέρει η Vodafone στους συνδρομητές της προκειμένου να:- Επικοινωνούν άμεσα οποιαδήποτε χρονική στιγμή, οπουδήποτε- Δέχονται και λαμβάνουν κάθε είδους δεδομένα- Αξιοποιούν τον «κενό» χρόνο μετατρέποντάς τον σε ευκαιρία για ψυχαγωγία και παραγωγικότηταΟι ιδέες αυτές εμπεριέχονται στην εκστρατεία NOW – «Πάθος για την κάθε στιγμή» και αποτυπώνονται σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Vodafone (π.x το Vodafone live! με τη δύναμη του 3G, η Mobile Connect Card, το Vodafone Passport, το Vodafone Simply, το Blackberry κ.α.).Η Vodafone είναι η μεγαλύτερη εταιρία κινητής επικοινωνίας παγκοσμίως, με παρουσία σε 27 χώρες και 14 συνεργαζόμενα δίκτυα , 60.000 εργαζομένους και 165 εκατομμύρια συνδρομητές. Η περαιτέρω αξιοποίηση της τεχνολογίας 3ης Γενιάς θα προσδώσει στη Vodafone σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Σήμερα η Vodafone, αριθμεί περισσότερα από 4,35 εκατομμύρια συνδρομητές στην 3η Γενιά παγκοσμίως και αυτός ο αριθμός αναμένεται να προσεγγίσει τα 10 εκατομμύρια στο τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους.Στη Vodafone γίνεται ενσωμάτωση των αναγκών των πελατών σε κάθε εταιρική απόφαση, σχεδιασμός ολοκληρωμένων προγραμμάτων με συνέχεια και συνέπεια και υλοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών που δημιουργούν αξία και ενθουσιάζουν.Η νέα πρωτοποριακή στο σχεδιασμό και την υλοποίηση διαφημιστική εκστρατεία της εταιρίας με το γενικό τίτλο NOW, ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των συνδρομητών της κινητής τηλεφωνίας και προσκαλεί τους συνδρομητές να ζήσουν με ΠΑΘΟΣ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ! Η επίσημη έναρξη της επικοινωνιακής εκστρατείας στην ελληνική αγορά θα γίνει την Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2005 εκτός των άλλων και με την προβολή ενός ξεχωριστού τηλεοπτικού διαφημιστικού spot που είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει αίσθηση.Η ίδια εκστρατεία εκτός από την Ελλάδα θα παρουσιαστεί επίσης στη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ιρλανδία, τη Πορτογαλία, τη Σουηδία, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Μεγάλη Βρετανία. Το επόμενο διάστημα θα λανσαριστεί και στις υπόλοιπες χώρες του Vodafone Group Plc. Στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Consumer Commercial Director της Vodafone κ. Νάσος Ζαρκαλής τόνισε μεταξύ άλλων: «Για την Vodafone η επικοινωνία με τους συνδρομητές της αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής της διαχρονικά. Η Vodafone πάντα μιλάει στην καρδιά και στις πραγματικές ανάγκες των συνδρομητών της. Στόχος της διαφημιστικής καμπάνιας NOW, «Πάθος για την κάθε στιγμή», είναι να αποτελέσει μια εκστρατεία επικοινωνίας, η οποία θα βασίζεται στη βαθιά κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών. Μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια θα συνεχίσουμε να μεταδίδουμε τα οφέλη της κινητής τηλεφωνίας για τους συνδρομητές και να διασφαλίζουμε ότι επικοινωνούμε αξίες και μηνύματα τα οποία διακρίνονται από συνέπεια και προβάλλουν όλες τις εξελιγμένες δυνατότητες της κινητής τηλεφωνίας, όπως τις προσφέρει η Vodafone».Τέλος, ο Business Commercial Director της εταιρίας κ. Χάρης Μπρουμίδης συμπλήρωσε: «Τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτές συζητο...