Η Vodafone ανακοινώνει συνεχιζόμενη κερδοφόρο ανάπτυξη με αύξηση όλων των οικονομικών μεγεθών και αύξηση της χρήσης για το οικονομικό έτος που έληξε 31 Μαρτίου 2006 Κύκλος Εργασιών: +8,4% (1) Καθαρά κέρδη: +11,7% (1) Μέσο έσοδο ανά συνδρομητή ανά μήνα (ARPU) στα €31,1. Μέσος όρος λεπτών χρήσης ανά συνδρομητή ανά μήνα (AMOU) στα 136 λεπτά. Αναλυτικά: Συνδρομητική βάση: Στις 31 Μαρτίου 2006 η συνολική συνδρομητική βάση της εταιρίας έφτασε τους 4.479.285 συνδρομητές αυξανόμενη κατά 12%. Οι καθαρές νέες συνδέσεις για το έτος έφτασαν τις 475.377, ενώ οι νέες συνδέσεις με συμβόλαιο έφτασαν τις 157.001. Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας για το έτος που έληξε 31 Μαρτίου 2006 αυξήθηκε κατά 8,4% στα €1.809,7 εκατ. σε σχέση με τα €1.669,9 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Η εντυπωσιακή άνοδος οφείλεται, κυρίως, στην αύξηση της συνδρομητικής βάσης, καθώς και στην άνοδο της μέσης μηνιαίας χρήσης ανά συνδρομητή. Τα καθαρά κέρδη παρουσίασαν αύξηση κατά 11,7% στα €332,1 εκατ. από €297,2 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ το περιθώριο καθαρού κέρδους αυξήθηκε κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας το 18,4%. Δείκτες ARPU και AMOU: Το μέσο έσοδο ανά συνδρομητή ανά μήνα (ARPU) (2) για το έτος που έληξε 31 Μαρτίου 2006 μειώθηκε 3,7% στα €31,1 από €32,3 την αντίστοιχη περσινή περίοδο λόγω της μείωσης των τελών τερματισμού και της αύξησης της διείσδυσης της κινητής τηλεφωνίας σε πολύ υψηλά επίπεδα. Τα μέσα λεπτά χρήσης ανά συνδρομητή ανά μήνα (AMOU) (2) αυξήθηκαν σημαντικά κατά 10 λεπτά σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο φτάνοντας τα 136 λεπτά. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν την επιτυχία της πελατοκεντρικής εμπορικής πολιτικής της εταιρίας, η οποία βασίσθηκε στην παροχή πρωτοποριακών προϊόντων όπως : · Οικογενειακά προγράμματα · Νέα επαγγελματικά προγράμματα · Vodafone Passport · Ασύρματη πρόσβαση στο εταιρικό e-mail και internet (Blackberry, Vodafone Mobile Connect Card) · Πακέτα χρόνου ομιλίας και μηνυμάτων καρτοκινητής και νέων πρωτοποριακών συσκευών που καλύπτουν αποτελεσματικά τις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των συνδρομητών για επικοινωνία, σε συνδυασμό με την πλέον ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική της αγοράς. Επιπλέον, η εταιρία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση και ανέπτυξε συστηματικές μεθόδους διατήρησης της ποιοτικής πελατειακής βάσης, οι οποίες συνέβαλαν στην αύξηση της χρήσης. Η πελατοκεντρική πολιτική της εταιρίας, τα νέα πρωτοποριακά προγράμματα, υπηρεσίες και μέθοδοι εξυπηρέτησης των πελατών μας υποστηρίχθηκαν πλήρως από το εκτεταμένο και αυτόνομο δίκτυο καταστημάτων της Vodafone, το οποίο στις 31 Μαρτίου 2006 αριθμούσε 354 καταστήματα. Τέλος, το ιδιαίτερα αναπτυγμένο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της Vodafone είναι σε επίπεδο τέτοιο, το οποίο επιτρέπει την ομαλή και αδιάλειπτη επικοινωνία, παρέχοντας έναν ακόμη σημαντικό παράγοντα για αυξημένη χρήση των υπηρεσιών.(1) Ελεγμένα Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα για το έτος 01/04/2005 – 31/03/2006 σύμφωνα με τα διεθνή λογιστικά πρότυπα IFRS (2) Εξαιρείται η Εθνική περιαγωγή με την Q-Telecom Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε: κ. Δημήτρη Μιχόπουλο, Corporate Affairs Director, τηλ. 210 6702432, κιν. 6944 600070, φαξ 210 6702376, e-mail: dimitris.michopoulos@vodafone.com κα Κατερίνα Παπακωνσταντίνου, Corporate Communications Manager, τηλ. 210 6702166, κιν. 6944 800070, φαξ 210 6702376, e-mail: katerina.papakonstantinou@vodafone.com © Όμιλος Vodafone 2006. Η Vodafone και τα λογότυπα Vodafone, αποτελούν εμπορικά σήματα του Ομίλου Vodafone. Ονόματα άλλων προϊόντων και εταιριών που αναφέρονται στο παρόν ενδέχεται να είναι τα εμπορικά σήματα των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους.