Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

3η Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Αρχική
3η Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Δελτίο τύπου
3η Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
04/12/2006

H Vodafone πρωτοπορεί και παρέχει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες Η Vodafone με πρώτιστο γνώμονα την κοινωνία μέσα στην οποία δραστηριοποιείται και όλες τις ομάδες που την απαρτίζουν και στόχο την ισότιμη επικοινωνία όλων, βρίσκεται πάντα κοντά στα άτομα με αναπηρία, προσαρμόζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Στα πλαίσια αυτά, έχει αναπτύξει μία σειρά από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, όπως την υπηρεσία «Vodafone Speaking Phone» για άτομα με προβλήματα όρασης, καθώς και αντιστοιχη υπηρεσία «Εξυπηρέτησης Κωφών Πελατών». Vodafone Speaking PhoneΗ υπηρεσία, η οποία έχει ξεκινήσει από το Δεκέμβριο του 2005, ενεργοποιείται σε συμβατά κινητά τηλέφωνα και εκφωνεί στον χρήστη τις λειτουργίες-πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου του με τη χρήση τεχνολογίας «αληθινής φωνής» (Real Speak). Η ανάπτυξη της υπηρεσίας στηρίχθηκε στις ανάγκες των ατόμων με προβλήματα όρασης, ενώ η δοκιμαστική λειτουργία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Σύλλογο Τεχνολογικής Ανάπτυξης Τυφλών (ΣΤΑΤ). Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι και το τέλος Μαρτίου 2006, η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε κατόπιν σχετικού αιτήματος σε περισσότερους από 160 πελάτες της εταιρείας που αντιμετωπίζουν πρόβλημα όρασης. Η συγκεκριμένη υπηρεσία διατίθεται από όλα τα σημεία πώλησης της Vodafone και ενεργοποιείται χωρίς χρέωση για τους πελάτες που προσκομίζουν δικαιολογητικό αναπηρίας (τύφλωση) επικυρωμένο από επίσημους κρατικούς φορείς. Υπηρεσία εξυπηρέτησης κωφών πελατώνΗ συγκεκριμένη υπηρεσία, η οποία λειτουργεί από το 2005, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να μπορούν να στείλουν παράπονα ή να ζητήσουν κάποια διευκρίνιση σχετικά με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέσω γραπτού μηνύματος (SMS), ενώ και η απάντηση που στέλνεται από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών γίνεται, επίσης, μέσω γραπτού μηνύματος. Το γραπτό μήνυμα, εφόσον πρόκειται για συνδρομητές συμβολαίου, αποστέλλεται στον αριθμό 13830 ή στο 1251 εάν πρόκειται για χρήστες καρτοκινητής, δηλαδή στους ίδιους αριθμούς που ισχύουν και για τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Vodafone Special Από το 2002, η Vodafone για την καλύτερη εξυπηρέτηση ανθρώπων που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής ή αλαλίας, διαθέτει στην ελληνική αγορά το «Vodafone Special», ένα ειδικό πρόγραμμα χρήσης που αφορά συνδέσεις συμβολαίου και καρτοκινητού. Το «Vodafone Special» παρέχει έκπτωση 50% στην χρέωση αποστολής γραπτού μηνύματος προς κινητό τηλέφωνο οποιουδήποτε δικτύου, ενώ περισσότεροι από 500 χρήστες είναι εγγεγραμμένοι σε αυτό. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε:κα Κατερίνα Παπακωνσταντίνου, Corporate Communications Manager, τηλ. 210 6702166, κιν. 6944 800070, φαξ 210 6702376, e-mail: katerina.papakonstantinou@vodafone.com κο Γιώργο Αλοίμονο, Senior Media Relations Coordinator, τηλ. 210 6702963, κιν. 6944 800074, φαξ 210 6702376, e-mail: yiorgos.alimonos@vodafone.com  © Όμιλος Vodafone 2006. Η Vodafone και τα λογότυπα Vodafone, αποτελούν εμπορικά σήματα του Ομίλου Vodafone. Ονόματα άλλων προϊόντων και εταιριών που αναφέρονται στο παρόν ενδέχεται να είναι τα εμπορικά σήματα των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους.


Μοιράσου το στα Social
Χρήσιμα Links

Όλα τα Δελτία Τύπου
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2025 Vodafone Group