Η Vodafone παρουσιάζει το “Νέο Καρτοκινητό Vodafone” που αλλάζει τα δεδομένα και απελευθερώνει την επικοινωνία! Το νέο Καρτοκινητό Vodafone προσφέρει:Ενιαία χαμηλή χρέωση προς όλους! Πακέτα με χρόνο ομιλίας προς όλους! Ανταμοιβή με επιστροφή από 10% μέχρι 20% της αξίας κάθε ανανέωσης Χρέωση 1 λεπτό το λεπτό προς δύο κινητά VodafoneΠιο αναλυτικά, όλοι οι πελάτες του Νέου Καρτοκινητού Vodafone μπορούν να καλούν και να στέλνουν μηνύματα προς όλα τα κινητά και σταθερά δίκτυα στην Ελλάδα με μία ενιαία χρέωση 0,35€ ανά λεπτό ομιλίας και 0,11€ το γραπτό μήνυμα. Με το Νέο Καρτοκινητό Vodafone οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να επικοινωνούν ελεύθερα και οικονομικά με όλους, σε όποιο δίκτυο και αν ανήκουν, με τα νέα “Super πακέτα” τα οποία προσφέρουν:80 λεπτά ομιλίας με 7€ 150 λεπτά ομιλίας με 12€ 30 γραπτά μηνύματα με 2€Όλα τα Super πακέτα έχουν διάρκεια ένα μήνα και ο συνδρομητής μπορεί να τα ενεργοποιήσει όσες φορές επιθυμεί μέσα στο μήνα. Για τα πακέτα ομιλίας η ελάχιστη διάρκεια κλήσης είναι 3 λεπτά με χρέωση ανά δευτερόλεπτο. Παράλληλα, με την υπηρεσία “CASH BACK”, το Καρτοκινητό Vodafone ανταμείβει τους συνδρομητές του επιστρέφοντας 10% για κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας μέχρι 19,99€ και 20% για κάθε ανανέωση μεγαλύτερη των 20€ κάθε 3 μήνες. Oι συνδρομητές έχουν ακόμα την επιλογή να επικοινωνούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα μέσω του προγράμματος “Friends & Family” το οποίο προσφέρει την προνομιακή χρέωση 0,01€ ανά λεπτό ομιλίας προς δύο αριθμούς Vodafone της επιλογής τους.Για την ενεργοποίηση όλων των παραπάνω επιλογών, οι συνδρομητές του νέου Καρτοκινητού Vodafone μπορούν να καλούν εντελώς δωρεάν το 1286. Όλοι οι συνδρομητές του νέου Καρτοκινητού Vodafone θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλους τους υπάρχοντες τρόπους ανανέωσης, ενώ το νέο Καρτοκινητό θα διατίθεται από όλα τα υπάρχοντα κανάλια διανομής από τις 4 Σεπτεμβρίου. Όλοι οι υπάρχοντες συνδρομητές του καρτοκινητού Vodafone a la Carte θα μεταφερθούν αυτόματα στο Νέο Καρτοκινητό Vodafone στις 4 Σεπτεμβρίου 2009 διατηρώντας τις υπηρεσίες και τις χρεώσεις ομιλίας και μηνυμάτων που ήδη απολαμβάνουν. H Vodafone αλλάζει τα δεδομένα της καρτοκινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική αγορά και ταυτόχρονα αλλάζει την επικοινωνιακή της προσέγγιση. Τοποθετεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και πάνω από όλα τον ίδιο τον πελάτη, δίνοντας του τη δυνατότητα να αξιοποιεί κάθε ευκαιρία που του παρουσιάζεται.Η υπογραφή της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας, «Power to You», σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας εποχής με καινοτόμες, εύκολες και εξατομικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα, στην οποία οι πελάτες της έχουν τη δύναμη να επιλέγουν αυτό που πραγματικά θέλουν.