Η Vodafone απέσπασε το βραβείο για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών. Η βράβευση της Vodafone αποτελεί σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της.Συγκεκριμένα, η Vodafone απέσπασε το βραβείο για το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, το οποίο απονεμήθηκε στην ομάδα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών της εταιρείας και το βραβείο παρέλαβε ο κ. Νίκος Αποστολόπουλος, Manager της συγκεκριμένης ομάδας. Επιπλέον, το βραβείο Επαγγελματίας της Χρονιάς απέσπασε ο κ. Φώτης Μαστορόπουλος, Customer Service Representative της Vodafone από το τμήμα High Value Customers Call Center.Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Vodafone είναι η μοναδική εταιρεία που απέσπασε δύο βραβεία στη φετινή διοργάνωση των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών. Τα βραβεία διοργανώθηκαν φέτος για πρώτη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και καταναλωτών στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα.Στρατηγική επιλογή της Vodafone αποτελεί η ανάπτυξη και προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας με κύριο στόχο να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών και να ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους. Σε αυτό το πλαίσιο, η Vodafone στήριξε το θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών ως Χρυσός Χορηγός και πιο συγκεκριμένα ως χορηγός της κατηγορίας «Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών». Κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής, ο κ. Νίκος Σοφοκλέους, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδος απένειμε το βραβείο «Vodafone Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση πελατών».