Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Στη Vodafone το Grand Effie 2012 για την διαφημιστική καμπάνια της υπηρεσίας «Έλεγχος Χρήσης»

Αρχική
Digital Press Office
Δελτία Τύπου
Στη Vodafone το Grand Effie 2012 για την διαφημιστική καμπάνια της υπηρεσίας «Έλεγχος Χρήσης»
Δελτίο τύπου
Στη Vodafone το Grand Effie 2012 για την διαφημιστική καμπάνια της υπηρεσίας «Έλεγχος Χρήσης»
17/12/2012

Μεγάλοι Νικητές των Effie Awards o Κίτσος και η Τασούλα!Η Vodafone απέσπασε το Grand Effie για την διαφημιστική καμπάνια της υπηρεσίας Vodafone Έλεγχος Χρήσης. Στο πλαίσιο της διοργάνωσης του θεσμού «Βραβεία Effie Hellas 2012», η Vodafone απέσπασε συνολικά 3 Βραβεία Effie για τις διαφημιστικές καμπάνιες "Έλεγχος Χρήσης" και "Τηλεϊατρική". Τη μεγαλύτερη διάκριση της διοργάνωσης, το Grand Effie 2012, για την αποτελεσματικότερη επικοινωνία ανάμεσα σε όλες τις συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες απέσπασε η διαφημιστική καμπάνια για την υπηρεσία Vodafone Έλεγχος Χρήσης, με πρωταγωνιστές τον Κίτσο και την Τασούλα. Η καμπάνια με έντονο ελληνικό χρώμα παρουσιάζει με απλό και χιουμοριστικό  τρόπο μέσα από την ιστορία αγάπης του Κίτσου και της Τασούλας, πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να έχει τον έλεγχο της χρήσης του από το κινητό και τον υπολογιστή όπου και αν βρίσκεται και να επικοινωνεί ξέγνοιαστα χωρίς να σκέφτεται το κόστος. Η καμπάνια κέρδισε το ενδιαφέρον και την αγάπη των συνδρομητών της Vodafone αφού απάντησε στις πραγματικές και ουσιαστικές  ανάγκες της καθημερινότητας του.Η τηλεοπτική καμπάνια για την υπηρεσία Vodafone Έλεγχος Χρήσης, απέσπασε και το Gold Effie στην κατηγορία Τηλεπικοινωνίες / Τεχνολογία / Άλλα Αναλώσιμα. Πέρα των τηλεοπτικών σποτ, η καμπάνια υποστηρίχθηκε από έντυπες καταχωρήσεις, υπαίθρια διαφήμιση, digital επικοινωνία και below the line ενέργειες.Στην κατηγορία Cause Related Marketing & CSR, η Vodafone απέσπασε το βραβείο Silver Effie για την τηλεοπτική καμπάνια του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης, της Τηλεϊατρικής. Η τηλεοπτική καμπάνια της  Τηλεϊατρικής επικοινωνεί τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί η τεχνολογία της κινητής επικοινωνίας της Vodafone προς όφελος των κατοίκων απομακρυσμένων περιοχών και να συμβάλει στην παροχή υψηλού επιπέδου ειδικευμένων υπηρεσιών υγείας σε όσους μένουν μακριά από τα μεγάλα αστικά κέντρα.Οι τηλεοπτικές καμπάνιες της Vodafone υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Spot JWT.


Μοιράσου το στα Social
Χρήσιμα Links

Όλα τα Δελτία Τύπου



Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group