Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες δημιουργούν τη Συμμαχία #ChangeTheFace για να αυξήσουν την ένταξη περισσότερων γυναικών στον τεχνολογικό κλάδο

Αρχική
Digital Press Office
Δελτία Τύπου
Κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες δημιουργούν τη Συμμαχία #ChangeTheFace για να αυξήσουν την ένταξη περισσότερων γυναικών στον τεχνολογικό κλάδο
Δελτίο τύπου
Κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες δημιουργούν τη Συμμαχία #ChangeTheFace για να αυξήσουν την ένταξη περισσότερων γυναικών στον τεχνολογικό κλάδο
22/09/2021

Περισσότερες από 12 κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες και φορείς τεχνολογίας συμφώνησαν να συνεργαστούν για να αυξήσουν την διαφορετικότητα και την ισότητα στον κλάδο της τεχνολογίας στο πλαίσιο της Συμμαχίας #ChangeTheFace. Η Συμμαχία #ChangeTheFace δημιουργήθηκε από τις Deloitte, Digital Boost, Ericsson, Expedia Group, Facebook, Founders4Schools, Girl Effect, IBM, Nokia, PwC, Samsung, UN Women και Vodafone. Οι ιδρυτές της εργάζονται από κοινού για να μοιραστούν τις γνώσεις του κλάδου και τις βέλτιστες πρακτικές για τη διαφορετικότητα και την ισότητα, να συνεργαστούν σε πρωτοβουλίες για την προώθηση της αλλαγής και να παρουσιάσουν μελέτες περιπτώσεων μελών της Συμμαχίας για το σύνολο του τεχνολογικού κλάδου.

Με αφετηρία τη Vodafone τον Μάρτιο του 2020, η πρωτοβουλία # ChangeTheFace απεύθυνε κάλεσμα στους ηγέτες της τεχνολογίας να αυξήσουν την διαφορετικότητα και την ισότητα στον κλάδο της τεχνολογίας, δημιουργώντας μια θετική κοινότητα ατόμων και οργανώσεων που μπορούν να δώσουν το έναυσμα για την προώθηση θετικών αλλαγών. Εναρμονιζόμενοι με τον Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (UNSDG) 10, πάνω από 300 εταιρείες και ιδιώτες δεσμεύτηκαν να καταστήσουν τον τεχνολογικό κλάδο πιο περιεκτικό.

Η Serpil Timuray, CEO Europe Cluster της Vodafone δήλωσε: «Προκειμένου ο τομέας της τεχνολογίας να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του, πρέπει να αντανακλά πιο δίκαια τον κόσμο στον οποίο δραστηριοποιούμαστε. Είμαι ενθουσιασμένος που οι κυριότεροι ηγέτες της παγκόσμιας τεχνολογίας αγκάλιασαν την πρωτοβουλία Change The Face που ξεκίνησε η Vodafone πέρυσι και ως Συμμαχία θα συνεργαστούμε για την επίτευξη του ίδιου στόχου - να οικοδομήσουμε ένα ψηφιακό μέλλον που θα προάγει την ποικιλομορφία και στο οποίο δε θα έχουν θέση οι αποκλεισμοί».

Ο Jolyon Barker, Global Leader, Insight and Client Experience της Deloitte, δήλωσε σχετικά: «Η προώθηση της διαφορετικότητας και της ένταξης στο χώρο εργασίας δεν είναι μόνο αυτό που πρέπει να κάνουμε. Κινείται και στη σωστή επιχειρηματική κατεύθυνση. Όταν οι άνθρωποι αισθάνονται αποδεκτοί για αυτό που είναι, είναι πιο ενεργοί και ικανοί να πετύχουν στη δουλειά. Και η έρευνα δείχνει ότι οι οργανώσεις που είναι πιο ανοικτές στη διαφορετικότητα και αντανακλούν τον κόσμο στον οποίο ζούμε και εργαζόμαστε είναι πιο επιτυχημένες. Είμαστε υπερήφανοι που συμμετέχουμε στη Συμμαχία #ChangeTheFace για να στηρίξουμε την προώθηση της διαφορετικότητας εντός του κλάδου της τεχνολογίας και πέραν αυτού».

Ο Arun Bansal, President of Europe and Latin America της Ericsson, σχολίασε τα εξής: «Η διαφορετικότητα και η ένταξη είναι θεμελιώδους σημασίας για τις αξίες της Ericsson και ως παγκόσμιος ηγέτης τεχνολογίας πιστεύουμε σε μια πλήρη δέσμευση για ίσες ευκαιρίες, ώστε να διασφαλιστεί ότι το ψηφιακό μέλλον είναι προσιτό σε όλους, χωρίς εμπόδια στην πρόσβαση. Συμπράττοντας στο πλαίσιο της Συμμαχίας #ChangeTheFace, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις συλλογικές μας δυνάμεις για να οικοδομήσουμε έναν τεχνολογικό τομέα ποικιλόμορφο και χωρίς αποκλεισμούς που εμπνέει την καινοτομία, καθιστά δυνατή την επικοινωνία και παρέχει συνδεσιμότητα που μπορεί να αλλάξει τη ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο».

Η Nicola Mendelsohn, VP Global Business Group του Facebook δήλωσε: «Ενώ έχουμε κάνει βήματα προόδου την τελευταία δεκαετία στον τομέα της τεχνολογίας για την αντιμετώπιση της διαφορετικότητας και της ένταξης, πρέπει να γίνει ακόμη πολύ σημαντική δουλειά. Το #ChangeTheFace ενθαρρύνει ενεργά τις εταιρείες σε όλο τον κόσμο να εξετάσουν πώς μπορούν να κάνουν την τεχνολογία πιο περιεκτική. Γνωρίζω από προσωπική εμπειρία πόσο σημαντικό είναι αυτό το έργο για να αξιοποιήσει πλήρως ο τομέας τις δυνατότητές του. Εμείς στο Facebook ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με το #ChangeTheFace!».

Η Jessica Posner Odede, CEO του Girl Effect, δήλωσε σχετικά: «Η τεχνολογία συνιστά τη μεγαλύτερη ευκαιρία και τη μεγαλύτερη απειλή για την ισότητα στα μάτια της σημερινής γενιάς. Οι ανισότητες των φύλων τις οποίες καταπολεμούμε εκτός σύνδεσης επιδεινώνονται στον διαδικτυακό κόσμο. Για να δημιουργήσουμε ένα δίκαιο ψηφιακό μέλλον, πρέπει να δράσουμε τώρα. Πρέπει να κατανοήσουμε καλύτερα την πραγματικότητα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα κορίτσια, ιδιαίτερα μετά την πανδημία, και να καταβάλουμε συντονισμένη προσπάθεια να δημιουργήσουμε από κοινού ψηφιακά εργαλεία μαζί με εκείνα τα άτομα τα οποία έχουν σχεδιαστεί να εξυπηρετούν. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τα μέλη της Συμμαχίας #ChangeTheFace για να διασφαλίσουμε ότι τα κορίτσια είναι από τα πρώτα – και όχι τα τελευταία - που θα επωφεληθούν από την τεχνολογία».

Η Clare Moncrieff, VP People Direction της Nokia δήλωσε: «Ως παγκόσμια δύναμη τεχνολογίας, πρέπει να έχουμε μια ποικιλόμορφη ομάδα που εργάζεται σε ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς για να κατασκευάσει προϊόντα για διαφορετικούς ανθρώπους στον κόσμο. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε τον κόσμο να δράσει μαζί. Όχι μόνο μερικοί, αλλά όλοι μας».

Η Anita Bhatia, Αναπληρώτρια Εκτελεστική Διευθύντρια του UN Women σχολίασε τα εξής: «Η γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος των φύλων αποτελεί μία από τις πιο ισχυρές επενδύσεις που μπορούμε να κάνουμε για το μέλλον μας. Σε έναν κόσμο όπου εξακολουθεί να υπάρχει χάσμα φύλου της τάξης του 17% στη χρήση του Διαδικτύου παγκοσμίως, κάθε κορίτσι πρέπει να έχει το δικαίωμα να είναι συνδεδεμένο και να διαδραματίζει τον ρόλο του στη διαμόρφωση ενός περισσότερο ίσου και τεχνολογικά προσανατολισμένου μέλλοντος. Η UN Women είναι στην ευχάριστη θέση να συμμετάσχει στο #ChangeTheFace και να τη συνδέσει με το έργο του Συνασπισμού Δράσης Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Ισότητας της Γενιάς».

Νέα διεθνής έρευνα που καταγράφει τις αντιλήψεις για την τεχνολογία και την εκπροσώπηση

Καθώς η Συμμαχία έχει ήδη διαμορφωθεί, νέα διεθνής έρευνα που καταγράφει τις αντιλήψεις για την τεχνολογία και την εκπροσώπηση διαπιστώνει ότι εξακολουθεί να υπάρχει ανάγκη για αλλαγή σε ολόκληρο τον κλάδο. Υπογραμμίζει την πρόκληση να βασίζονται οι εταιρείες σε λιγότερο εδραιωμένα στερεότυπα, να χρησιμοποιούν πιο περιεκτική γλώσσα στις διαφημίσεις τους και να ενθαρρύνουν ένα ευρύτερο φάσμα ηγετών τους να εκπροσωπούν τον κλάδο τους.

Η νέα επιστημονική έρευνα, που διενεργήθηκε από την Opinium σε 7.000 άτομα από εννέα χώρες, επανέλαβε την αρχική έρευνα #ChangeTheFace του 2019. Όταν κλήθηκαν να περιγράψουν την τεχνολογία ως άτομο, υπήρξε πολύ μικρή αλλαγή στα χαρακτηριστικά του από την πρώτη έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2019, με τους περισσότερους ερωτηθέντες να απαντούν ότι το άτομο αυτό θα ήταν νεαρό, λευκό, μεσαίας τάξης και «μοντέρνο».

Άτομα από εθνοτικές μειονότητες αισθάνθηκαν να εκπροσωπούνται σημαντικά λιγότερο σε διαφημίσεις τεχνολογίας από ό,τι πριν από δύο χρόνια, με μόνο 44% να αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται το 2021 σε σύγκριση με 68% το 2019. Οι μισοί (49%) από τους ερωτηθέντες που ανήκουν σε εθνοτικές μειονότητες εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η σύγχρονη διαφήμιση τεχνολογίας δεν φαίνεται να είναι αντιπροσωπευτική των ανθρώπων που τη χρησιμοποίησαν και μόνο το ένα τρίτο (32%) θεώρησε ότι οι διαφημίσεις τεχνολογίας απευθύνονται σε αυτούς, αν και αυτό έχει βελτιωθεί από 22% για το 2019.

Οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες αισθάνονται πλέον περισσότερο εκπροσωπημένες στις διαφημίσεις τεχνολογίας (38% των ερωτηθέντων ηλικίας 55-64 ετών το 2021 έναντι 31% για το 2019), ειδικά για τη ζωντανή τηλεόραση και τη ροή ταινιών, καθώς η καθιερωμένη τεχνολογία έχει καταστεί σύνηθες μέρος της ζωής τους.

Αρχές για την Αλλαγή

Από την έναρξη του #ChangeTheFace, ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών στον τομέα της τεχνολογίας - συμπεριλαμβανομένης της Samsung, της PwC και της Vodafone - συνεργάστηκαν για να μοιραστούν πληροφορίες και βέλτιστες πρακτικές, εντοπίζοντας τομείς που επιδέχονται βελτίωση και έχουν προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη.

Μια σειρά ψηφιακών συνομιλιών και εργαστηρίων με εταιρείες και ιδρύματα τεχνολογίας οδήγησαν στη διαμόρφωση της Συμμαχίας #ChangeTheFace, με επικέντρωση σε τέσσερις αρχές για την αλλαγή, με κοινό στόχο:

  • Να επιταχύνουν και να στηρίξουν διαφορετικό και χωρίς αποκλεισμούς εργατικό δυναμικό

  • Να καταστήσουν την τεχνολογία προσβάσιμη και διαθέσιμη για όλους

  • Να συνεργαστούν για την επιτάχυνση της αλλαγής στο ευρύτερο οικοσύστημα

  • Να στηρίξουν την ευρύτερη κοινωνία.

Η πύλη #ChangeTheFace Alliance είναι διαθέσιμη για κοινή χρήση βέλτιστων πρακτικών

Μια νέα πύλη, στη διεύθυνση http://www.change-the-face.com/ είναι διαθέσιμη για την κοινή χρήση γνώσεων, ιδεών, μελετών περιπτώσεων και βέλτιστων πρακτικών για την ευρύτερη χρήση του συνόλου του τεχνολογικού κλάδου.

Στα παραδείγματα πρόσφατων πρωτοβουλιών από τους συμμετέχοντες στη Συμμαχία #ChangeTheFace περιλαμβάνονται τα εξής:

Deloitte - Ως παγκόσμια οργάνωση επαγγελματικών υπηρεσιών, η Deloitte μέσω της πρωτοβουλίας μας World Class, δραστηριοποιείται σε μια ποικιλία προγραμμάτων που αποσκοπούν στην εξάλειψη των εμποδίων στην ένταξη υποεκπροσωπούμενων ομάδων, συμπεριλαμβανομένου του τεχνολογικού κλάδου. Η Deloitte έχει υπογράψει το Tech Talent Charter από το 2017. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, στηρίζουμε τα Bootcamps του Institute of Coding's Skills και συνεργαστήκαμε με το Code First Girls για να δώσουμε σε περισσότερες γυναίκες την ευκαιρία να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και να ακολουθήσουν σπουδαίες καριέρες στην τεχνολογία.

Στη Νότια Αφρική, στηρίζουμε το GirlCode και τη χορηγία του ετήσιου hackathon του GirlCode,-του μεγαλύτερου hackathon μόνο για γυναίκες στη χώρα. Το πρόγραμμα Board Ready TMT της Deloitte στοχεύει στην αύξηση της εκπροσώπησης των γυναικών στα διοικητικά συμβούλια, συμπεριλαμβανομένου του τομέα της τεχνολογίας, και το Ινστιτούτο Cloud, στις ΗΠΑ, στοχεύει στην παροχή των δεξιοτήτων και της κατάρτισης που απαιτούνται για την ενθάρρυνση των ατόμων με διαφορετικά προφίλ να εισέλθουν στον τεχνολογικό τομέα.

Επιπλέον, η Deloitte δημοσιεύει βασικές ιδέες και οδηγίες σχετικά με την διαφορετικότητα και την ένταξη στην πληροφορική μέσω των Deloitte Insights, όπως ενδεικτικά Χαράσσοντας διαφορετικές πορείες στην ηγεσία της τεχνολογίας, Καινοτομία για όλους: Πώς οι CIO μπορούν να αξιοποιήσουν διαφορετικές ομάδες για να προωθήσουν την καινοτομία και την ηθική τεχνολογία και Σπάζοντας τη γυάλινη οροφή της πληροφορικής: Προοπτικές από κορυφαίες γυναίκες CIO.

Digital Boost - Μια δωρεάν πλατφόρμα εκμάθησης, η οποία στηρίζει άτομα που εργάζονται για μικρές επιχειρήσεις και φιλανθρωπικά ιδρύματα για να αυξήσουν τις ψηφιακές και τεχνολογικές τους δεξιότητες. Οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε δωρεάν προγράμματα καθοδήγησης 1:1 σε περισσότερα από 55 ψηφιακά θέματα, καθώς και σε εργαστήρια και μαθήματα, τα οποία παρέχονται όλα από εθελοντές εμπειρογνώμονες από ένα ευρύ φάσμα κορυφαίων παγκόσμιων εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της Vodafone. Το Digital Boost, που δημιουργήθηκε για να προωθήσει την οικονομική ανάκαμψη χωρίς αποκλεισμούς, επικεντρώνεται ιδιαίτερα στις γυναίκες και στις επιχειρήσεις με ηγετικά στελέχη που προέρχονται από μειονότητες. www.digitalboost.org.uk

Ericsson - Στην Ericsson, είμαστε περισσότεροι από 100.000 άνθρωποι, εκπροσωπώντας 167 εθνικότητες με διαφορετικές εμπειρίες, προοπτικές και ιδέες. H διαφορετικότητα και η ένταξή μας μας φέρνουν πιο κοντά, παρέχουν τον καταλύτη για την καινοτομία και την επιτυχία και μας βοηθούν να κάνουμε τη διαφορά στη δικτυωμένη κοινωνία. Στην παγκόσμια στρατηγική μας για τη Διαφορετικότητα και την Ένταξη, εστιάζουμε στη βελτίωση της εκπροσώπησης σε τρεις κύριους τομείς: Φύλο, Γενιές και Εθνικότητα. Σε τοπικό επίπεδο αναπτύσσουμε πρωτοβουλίες για τη βελτίωση του αριθμού των υποεκπροσωπούμενων ομάδων που σχετίζονται με κάθε περιοχή. Αυτό περιλαμβάνει την πιλοτική εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων κατάρτισης για να διασφαλιστεί ότι τα ανώτατα στελέχη είναι αποτελεσματικά στην ηγεσία διαφορετικών ομάδων και διαδραματίζουμε το ρόλο μας ως εταιρεία τεχνολογίας για τη διασφάλιση γλώσσας χωρίς αποκλεισμούς στον κλάδο μας.

Είμαστε επίσης υπερήφανοι για τις μακροχρόνιες δράσεις μας, για παράδειγμα τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας των Κοριτσιών στις ΤΠΕ από το 2011 σε 150 χώρες σε όλο τον κόσμο με περισσότερες από 5.300 εκδηλώσεις και συμμετοχή πάνω από 180.000 κοριτσιών και νεαρών γυναικών. Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://www.ericsson.com/en/about-us/diversity-and-inclusion/our-commitment/gender

Facebook - Με γνώμονα τις προηγούμενες επενδύσεις, το Facebook έχει δεσμεύσει επιπλέον 200 εκατομμύρια δολάρια για να στηρίξει επιχειρήσεις και οργανώσεις που ανήκουν σε Μαύρους. Η δέσμευση αυτή είναι μέρος μιας ευρύτερης επένδυσης 1,1 δισεκατομμυρίου δολαρίων σε μαύρους και ποιικιλόμορφους προμηθευτές και κοινότητες στις ΗΠΑ.

Girl Effect – Το Girl Effect είναι μια διεθνής μη κερδοσκοπική οργάνωση που δημιουργεί μέσα, τα οποία θέλουν, εμπιστεύονται και χρειάζονται τα κορίτσια - από chatbot έως προγράμματα συνομιλιών και τηλεοπτικά δράματα έως τεχνολογικού χαρακτήρα. Φτάνοντας σε εκατομμύρια κορίτσια σε όλη την Αφρική και την Ασία, το Girl Effect δημιουργεί περιεχόμενο που βοηθά τα κορίτσια να κάνουν επιλογές και αλλαγές στη ζωή τους κατά τη διάρκεια των κρίσιμων ετών της εφηβείας. Τονώνοντας την αυτοπεποίθησή τους να ενεργούν διαφορετικά σε μια στιγμή που μπορεί να καθορίσει το μέλλον τους, κάθε κορίτσι μπορεί να επιλέξει να έχει τον έλεγχο του σώματός του, της υγείας του, της μάθησης και των μέσων διαβίωσής του.

Στο πλαίσιο του Συνασπισμού Τεχνολογίας Ισότητας Γενιάς και Δράσης Καινοτομίας, το Girl Effect ανακοίνωσε μια νέα μελέτη, με τίτλο Girls & Mobile 2.0, σε συνεργασία με το Vodafone Americas Foundation και τη UNICEF. Η μελέτη στοχεύει να οικοδομήσει μια βαθύτερη κατανόηση του ψηφιακού χάσματος μεταξύ των φύλων, συμπεριλαμβανομένων των επιπτώσεων του διαδικτυακού κόσμου στην αίσθηση της αυτοεκτίμησης και της ψυχικής ευημερίας των κοριτσιών. Αυτή η μελέτη θα παράσχει ενεργές συστάσεις για τη σχεδίαση ψηφιακών λύσεων με κορίτσια και θα παράγει βασικά δεδομένα μετά την πανδημία για τον ψηφιακό κόσμο ενός κοριτσιού.

Nokia – Αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η Nokia επενδύει στον αγώνα για την ένταξη και για να αποτελέσει παράδειγμα για τον κλάδο της τεχνολογίας, η εταιρεία διενέργησε ανάλυση του μισθολογικού χάσματος με αποτέλεσμα το άμεσο γεφύρωμα του μικρού, αλλά και πάλι στατιστικά σημαντικού ανεξήγητου μισθολογικού χάσματος το 2019. Η Nokia δεσμεύεται να διατηρήσει το χάσμα κλειστό μέσω ετήσιων εκθέσεων και επενδύσεων. Οι αποφάσεις, πρακτικές και διαδικασίες που θα μπορούσαν να προκαλέσουν εκ νέου άνοιγμα του ανεξήγητου μισθολογικού κενού αντιμετωπίζονται με συνέπεια, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι το χάσμα, το οποίο γεφυρώθηκε για πρώτη φορά το 2019, παραμένει κλειστό.

PwC – Η Φιλανθρωπική Επιτροπή ColourBrave της PwC δημιουργεί επιχορηγήσεις για κοινωνικές επιχειρήσεις και φιλανθρωπικά ιδρύματα που έχουν συσταθεί από μαύρους για τη χρηματοδότηση έργων που βοηθούν στην οικοδόμηση ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς και την αντιμετώπιση της φυλετικής ανισότητας. Το μέγεθος των επιχορηγήσεων εξαρτάται από την κλίμακα, τη δραστηριότητα και τον αντίκτυπο της κοινωνικής επιχείρησης.

UN Women – Κατά τη διάρκεια του ιστορικού Φόρουμ Ισότητας Γενιάς, το UN Women, σε συνεργασία με τις κυβερνήσεις της Γαλλίας και του Μεξικού, προχώρησαν στη δημιουργία έξι Συνασπισμών Δράσης: συμπράξεις πολλών ενδιαφερομένων που στοχεύουν να καταστήσουν την ισότητα των φύλων πραγματικότητα για τη γενιά μας. Ένας από τους έξι αυτούς είναι ο συνασπισμός Τεχνολογίας και Καινοτομίας για Δράση Ισότητας Φύλων και ο στόχος του, έως το 2026, είναι ότι οι γυναίκες και τα κορίτσια με όλη τη διαφορετικότητά τους να έχουν ίσες ευκαιρίες για ασφαλή και ουσιαστική πρόσβαση, χρήση, ηγεσία και σχεδιασμό τεχνολογίας και καινοτομίας με ελευθερία έκφρασης, χαράς και απεριόριστες δυνατότητες.

Το #ChangeTheFace θα συνεργαστεί επίσης με την Unstereotype Alliance, που συγκλήθηκε από την UN Women - μια πλατφόρμα σκέψης και δράσης που επιδιώκει να εξαλείψει τα επιβλαβή στερεότυπα από τη διαφήμιση και τα μέσα. Από τη δημιουργία του το 2017, η Unstereotype Alliance εργάζεται για να ενδυναμώσει τους ανθρώπους σε όλο το φάσμα της διαφορετικότητας (συμπεριλαμβανομένου του φύλου, της φυλής, της τάξης, της ηλικίας, της ικανότητας, της εθνικότητας, της θρησκείας και της σεξουαλικότητας) χρησιμοποιώντας τη διαφήμιση ως δύναμη για το καλό.

Vodafone – Η στρατηγική ένταξης της Vodafone για όλους επιδιώκει να διασφαλίσει ότι κανείς δεν θα υστερήσει. Επικεντρώνεται στην πρόσβαση στη συνδεσιμότητα, τις ψηφιακές δεξιότητες και τη δημιουργία σχετικών προϊόντων και υπηρεσιών, όπως η πρόσβαση στην εκπαίδευση, την υγειονομική περίθαλψη και τη χρηματοδότηση. Η Vodafone δεσμεύεται να αναπτύξει ένα διαφορετικό και χωρίς αποκλεισμούς παγκόσμιο εργατικό δυναμικό που να αντανακλά τους πελάτες και τις κοινωνίες που εξυπηρετεί. Η Vodafone έχει εισαγάγει κορυφαίες πολιτικές στο χώρο εργασίας για την εμμηνόπαυση και την ενδοοικογενειακή βία, και έχει αναπτύξει ένα πανεταιρικό δίκτυο μαύρων επαγγελματιών.


Μοιράσου το στα Social
Χρήσιμα Links

Όλα τα Δελτία Τύπου



Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2025 Vodafone Group